[TjärleksBrev] Vad ska man skriva ?

Medlem
[TjärleksBrev] Vad ska man skriva ?

Hej jag tänker nu för första gången i mitt liv skriva ett [TjärleksBrev] :heart: Någon som har nån bra idé om vad man ska kladda ner ?

Något med :

  • Nakenbrottas med henne

  • Få vara handduken hon torkar dig på sen hon duschat

  • Jag skulle vilja vara hennes kärlekslav

  • Göra en kroppsvätskeinsättning med henne

De funderar jag mest påe! Kom gärna med förslag1 :o:heart: Btw nån här som skrivit förr?

Medlem

Skriv nått om hur du följer henne varje dag och vakar över henne om nätterna.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Med tanke på vad du har så här långt rekommenderar jag dig att köpa en blomma istället.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Tjärlek eh? Ere då man doppar någon i tjära o fjädrar o sedan jagar dom ut ur staden?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det första du borde göra är att skriva kärlek rätt...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Youtube-proffs

Det första vi borde göra Greger är att sätta in den där tactical Facepalm styrkan bestyckad med vapnena vi snackar om. MEN eftersom jag är så jävla kär själv så tänker jag ge dig några tips min herre.

Först behöver jag veta din ålder.

17 år. check!

Ok, dagens tjejer gillar inte sådant här med kärleksbrev. Du skall helst vara lite stöddig mot henne. Om du kan så se ner på henne ungefär som du skulle se ner på din värsta fiende.

Sedan skriver du ett brev till henne där du säger att du stör dig på henne och ber henne gå runt i burka för att inte se hennes ansikte.
Hota gärna också.

Efter polisen har vart och hämtat dig så väntar du i 2-3 år tills hon glömmer hela händelsen. MEN hon kommer dock komma ihåg att polisen hämtade dig en gång i tiden. Och du kommer bli stämplad som "the bad guy"- som blev hämtad av polisen. Det gillar brudar! SUCCESS!

Om inte detta funkar. Så fråga snällt om hon vill klättra berg med henne för du ska förbereda henne för att komma så nära himmeln hon någonsin kan.

GL!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Det första vi borde göra Greger är att sätta in den där tactical Facepalm styrkan bestyckad med vapnena vi snackar om. MEN eftersom jag är så jävla kär själv så tänker jag ge dig några tips min herre.

Först behöver jag veta din ålder.

17 år. check!

Ok, dagens tjejer gillar inte sådant här med kärleksbrev. Du skall helst vara lite stöddig mot henne. Om du kan så se ner på henne ungefär som du skulle se ner på din värsta fiende.

Sedan skriver du ett brev till henne där du säger att du stör dig på henne och ber henne gå runt i burka för att inte se hennes ansikte.
Hota gärna också.

Efter polisen har vart och hämtat dig så väntar du i 2-3 år tills hon glömmer hela händelsen. MEN hon kommer dock komma ihåg att polisen hämtade dig en gång i tiden. Och du kommer bli stämplad som "the bad guy"- som blev hämtad av polisen. Det gillar brudar! SUCCESS!

Om inte detta funkar. Så fråga snällt om hon vill klättra berg med henne för du ska förbereda henne för att komma så nära himmeln hon någonsin kan.

GL!

Så undrar folk varför så många Polska kvinnor väljer svenska män.... 8)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Polish:

bla bla bla bla bla!

Så undrar folk varför så många Polska kvinnor väljer svenska män.... 8)

JÄVLA NAZIST!!!

MODERATOR!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

hahaha


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv

nu kanske jag är gammaldags, men om det inte är en flickvän så kanske du ska undvika att dra upp sex i KÄRLEKsbrevet?

annars kan du skriva jag vill ta min *** o sätta i din *** o sen **** med **** o din syrra **** GIGGIDY

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Med tanke på vad du har så här långt rekommenderar jag dig att köpa en blomma istället.

Kanske bästa att satsa på de

Medlem
Skrivet av Polish:

Det första vi borde göra Greger är att sätta in den där tactical Facepalm styrkan bestyckad med vapnena vi snackar om. MEN eftersom jag är så jävla kär själv så tänker jag ge dig några tips min herre.

Först behöver jag veta din ålder.

17 år. check!

Ok, dagens tjejer gillar inte sådant här med kärleksbrev. Du skall helst vara lite stöddig mot henne. Om du kan så se ner på henne ungefär som du skulle se ner på din värsta fiende.

Sedan skriver du ett brev till henne där du säger att du stör dig på henne och ber henne gå runt i burka för att inte se hennes ansikte.
Hota gärna också.

Efter polisen har vart och hämtat dig så väntar du i 2-3 år tills hon glömmer hela händelsen. MEN hon kommer dock komma ihåg att polisen hämtade dig en gång i tiden. Och du kommer bli stämplad som "the bad guy"- som blev hämtad av polisen. Det gillar brudar! SUCCESS!

Om inte detta funkar. Så fråga snällt om hon vill klättra berg med henne för du ska förbereda henne för att komma så nära himmeln hon någonsin kan.

GL!

Haha


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Skriv nått om hur du följer henne varje dag och vakar över henne om nätterna.

lät ju lite "Stalker" men hon kanske diggar det?

Du är ljuset i mörkret och den enda som får mig hård =D


signatur

Rawr

Medlem

"Du är som tjär lek - sär(skrivet) och fel(stavad)"


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Ta texten från denna sång och kladda ner på ett papper.

http://www.youtube.com/watch?v=pY8jaGs7xJ0

Medlem

Nejnej, den här låttexten är bra mycket bättre isåfall HURR HURR im Rick astley bitch!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Werzion:

"Du är som tjär lek

Lät lite som nånting ur Myggan


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Avstängd
Skrivet av United:

Hej jag tänker nu för första gången i mitt liv skriva ett [TjärleksBrev] :heart: Någon som har nån bra idé om vad man ska kladda ner ?

Något med :

  • Nakenbrottas med henne

  • Få vara handduken hon torkar dig på sen hon duschat

  • Jag skulle vilja vara hennes kärlekslav

  • Göra en kroppsvätskeinsättning med henne

De funderar jag mest påe! Kom gärna med förslag1 :o:heart: Btw nån här som skrivit förr?

Inte för att jag är en kärleksexpert direkt, men jag skulle nog stryka alla de där punkterna.

Inaktiv

Men puckon! Han skämtar ju. Först gjorde han tecknet med felstavning och sen så skriver han roliga punkter.

"Göra en kroppsvätskeinsättning med henne" ROTFLMAO! Dagens skratt!


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Kärleksbrev skrev man väl i typ lågstadiet till den söta tjejen i klassen som fick pillesnoppen att växa varje gång man såg henne.

"ja tyker at du är sött såm en bloma åkk du är jätesnäl vil du lekka mama papa barn med mäj?"

Medlem

Bjud henne på middag ist, eller nått sånt. det älskar fruntimmer

Medlem

Kärleksbrev är väl en bra ide! Men du kan ju inte be andra om hjälp, det är ju bara du som vet vad du känner. Blir det svårt så plockar du bara några lines från bra låtar och översätter dom om det är på engelska.

If thats what your into.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av erge:

"ja tyker at du är sött såm en bloma åkk du är jätesnäl vil du lekka mama papa barn med mäj?"

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!! ROLF!!!!:D:D

Inaktiv

Skriv att du vill rollspela lite och att du vill dominera henne totalt medans hon gör motstånd för att sedan gå med på det hela i slutet gärna med lite snuskigt prat också, funkar inte det så kommer det inte gå alls och du kan lika gärna glömma henne

Medlem

Polish's Idé lät bäst!!

Skrivet av Polish:

Det första vi borde göra Greger är att sätta in den där tactical Facepalm styrkan bestyckad med vapnena vi snackar om. MEN eftersom jag är så jävla kär själv så tänker jag ge dig några tips min herre.

Först behöver jag veta din ålder.

17 år. check!

Ok, dagens tjejer gillar inte sådant här med kärleksbrev. Du skall helst vara lite stöddig mot henne. Om du kan så se ner på henne ungefär som du skulle se ner på din värsta fiende.

Sedan skriver du ett brev till henne där du säger att du stör dig på henne och ber henne gå runt i burka för att inte se hennes ansikte.
Hota gärna också.

Efter polisen har vart och hämtat dig så väntar du i 2-3 år tills hon glömmer hela händelsen. MEN hon kommer dock komma ihåg att polisen hämtade dig en gång i tiden. Och du kommer bli stämplad som "the bad guy"- som blev hämtad av polisen. Det gillar brudar! SUCCESS!

Om inte detta funkar. Så fråga snällt om hon vill klättra berg med henne för du ska förbereda henne för att komma så nära himmeln hon någonsin kan.

GL!


signatur

You can't win the game...

Medlem
Skrivet av Narcisuss:

Ta texten från denna sång och kladda ner på ett papper.

http://www.youtube.com/watch?v=pY8jaGs7xJ0

heyy, den spelade jag för en tjejkompis. Hon trodde jag skulle spela/sjunga en romantisk låt så fick hon detta. Alla andra som var där garvade ihjäl sig :D.

On topic : Tyvärr lönar det sig inte alltid att vara "The nice guy", har märkt att en stor del av tjejerna vill att du ska vara så bad-ass som möjligt tyvärr :(.

Medlem

Det handlar inte om att vara bad-ass, det handlar om att inte vara nån toffel och ha lite integritet Famest
Självkänsla och självförtroende goes a long way when it comes to girls!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Släng på dig din finaste skinnkavaj, hatt och vit thsirt. Sen går du fram till henne och sjunger hela "baby got back" av sir mix-a-lot.

om hon inte faller för dig då är hon antingen tunn, död eller döv.

EDIT: Viktigast är raden "my anaconda don't want none unless you got buns hun'"!

Medlem
Skrivet av Narcisuss:

Ta texten från denna sång och kladda ner på ett papper.

http://www.youtube.com/watch?v=pY8jaGs7xJ0

men då behöver han en sidekick som hjälper honom framföra låten...

Medlem
Skrivet av Greger:

Det handlar inte om att vara bad-ass, det handlar om att inte vara nån toffel och ha lite integritet Famest
Självkänsla och självförtroende goes a long way when it comes to girls!

Tro mig jag har stött på en del tjejer som vill att man ska vara bad-ass =/. Säger inte att alla är så dock, jag har då alltid klarat mig genom att vara mig själv, i och med att jag har en rätt så stark personlighet IRL så har jag aldrig haft några problem med tjejer :D!

12
Skriv svar