Helgens digitala erbjudanden vecka 21

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 21

PIE EFF TEE ELL, CAKE FOR THE WIN ALLTSÅ!

Medlem

Tror bestämt att lilla Harpa är uttråkad..

Medlem

Harpa for president!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Redaktör

The pie is a lie!


signatur
Medlem

The cake is a pie!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Mer om pajen finns på min blogg. Det är självklart att det måste läsas om. Jävlar vilken paj.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

nj
Medlem

"Hej och välkommen till FZ, tidigare en spelsida, men nu recenserar vi pajer och kakor!"

Inaktiv

jag älskar kakor de är gött

Medlem
Skrivet av nj:

"Hej och välkommen till FZ, tidigare en spelsida, men nu recenserar vi pajer och kakor!"

Nej, bara paj.

... The cake is a lie.

Medlem

satan vad hungrig på paj jag blev nu!!!

Inaktiv
Medlem

GIEF!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

The pie is a lie!

Medlem
Skrivet av yogsothoth:

satan vad hungrig på paj jag blev nu!!!

Jag läste; "Satan var hungrig på paj... jag blev nu". Gick inte direkt ihop i skallen första gången, sen fatta jag. Varför skulle satan vara huungrig på paj? Och hur vet du det?

Inaktiv

För de som är intresserade av Civilization IV såg jag att Complete Edition (dvs Civ 4 + båda expansionerna) fanns för 123 inkl frakt på spelbutiken.

http://www.spelbutiken.se/catalog/product/55222-civilization-...

Som vanligt är det lite förvirrande, den amerikanska utgåvan med samma namn är betydligt dyrare för tillfället men innehåller också Colonization.

Medlem

Kycklingpaj? Damn you all!!!!!!

Medlem

Vill propsa på att Ginza säljer Lock On Modern Air Combat (Air Combat Simulation) för bara 4kr.
http://ginza.se/Product/Product.aspx?Identifier=50097

det är inget helgerbjudande, men ändå!

Medlem
Skrivet av Boulund:

Vill propsa på att Ginza säljer Lock On Modern Air Combat (Air Combat Simulation) för bara 4kr.
http://ginza.se/Product/Product.aspx?Identifier=50097

det är inget helgerbjudande, men ändå!

Aldrig hört talats om, är det en simulator eller är det mer actionbaserat? Kort och gott, är det ett bra spel?


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv
Skrivet av Aftonstjaerna:

Aldrig hört talats om, är det en simulator eller är det mer actionbaserat? Kort och gott, är det ett bra spel?

Ja, Lock On: Modern Air Combat är en detaljerad simulator för stridsflygplan (framförallt många ryska) . Det finns förstås förenklade lägen att spela med, men även riktigt avancerade som kräver lång träning och skicklighet.

Deras senaste spel är start på en serie kallad DCS (Digital Combat Simulator) och började med KA-50 Black Shark (rysk attackhelikopter). Denna är om än mer realistisk.

Det finns fortfarande en marknad för hardcore flygsimulatorer med andra ord.

Medlem

Ja har man missat Flatout så är det ju sjukt mycket roligt för 3 dollar...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hoppas de kör nå liknande i Västerås eller Stockholm. Jag vill köpa Xbox360 för 999 kr.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

The pie is a lie and the cake is a fake!

1
Skriv svar