South Park... :D

Medlem
South Park... :D

Detta är det absolut roligaste South Park avsnittet någonsin (imo i alla fall), några har säkert redan sett det men ni som inte har, KOLLA!

Varning för kanske stötande innehåll, det är ändå South Park

EDIT: Nej, märkte det jag också, får inget svar från server typ... O.o Aja, uppdaterade länken till en annan sida.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

verkar vara lite knepig connection till svennar, www.southparkstudios.com är kanske att föredra.

ett clip från en av de lite bättre avsnitten
själv så tycker jag att southpark är unik på det sättet att de ständigt lyckas förnya sin serie och hålla den rolig efter 11 säsonger. Ibland föredrar jag tidigare avsnitt, ibland senare men på det stora hela så blir den t.om. bättre ju längre tiden går.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Jo, det där avsnittet är nice, "I need about three fittie"


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av sno0zer:

verkar vara lite knepig connection till svennar, www.southparkstudios.com är kanske att föredra.

ett clip från en av de lite bättre avsnitten
själv så tycker jag att southpark är unik på det sättet att de ständigt lyckas förnya sin serie och hålla den rolig efter 11 säsonger. Ibland föredrar jag tidigare avsnitt, ibland senare men på det stora hela så blir den t.om. bättre ju längre tiden går.

joo, south park är en av dom bättre serierna pgr av att dom faktist för den frammåt.
men därimot tycker jag det har varit lite sådär i sesong 11.
aldelens förmycke cartman och remakes på filmer.
visst carman är ball men det är stan och kyle jag vill se.

nån som vet när dom börjar om igen? sesong 12 har börjat rätt bra ändå.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Älskar South Park.
Mitt favoritavsnitt är nog ändå "Grey Dawn" när dom tar upp problemen med äldre bilförare.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Älskar South Park.
Mitt favoritavsnitt är nog ändå "Grey Dawn" när dom tar upp problemen med äldre bilförare.

and I pick up my gun!!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av SuperTank:

Älskar South Park.
Mitt favoritavsnitt är nog ändå "Grey Dawn" när dom tar upp problemen med äldre bilförare.

and I pick up my gun!!!

Är det inte Scientology avsnittet där han säger "So I pull up my gun" eller är det samma avsnitt?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Medlem

Kollade på avsnittet, det var sådär.
Sett roligare.


signatur

Rawr

Medlem

Ginger Kids är min favorit än sålänge.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

WoW avsnittet. är min favo


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Make Love, Not WarCraft :heart:

Over-Logging är också riktigt bra


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Vilken är den här med "they took our jobs" scenen med?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Vilken är den här med "they took our jobs" scenen med?

Vet inte vad avsnittet heter men det är i alla fall en massa framtidsmänniskor med


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Vilken är den här med "they took our jobs" scenen med?

Avsnittet heter Goobacks, det är säsong 8 episode 6.

Fyfan va jag älskar när dem säger så

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Vilken är den här med "they took our jobs" scenen med?

ThetkRjuuuuuuubz, heter det.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Vilken är den här med "they took our jobs" scenen med?

ThetkRjuuuuuuubz, heter det.

-

Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av SuperTank:

Älskar South Park.
Mitt favoritavsnitt är nog ändå "Grey Dawn" när dom tar upp problemen med äldre bilförare.

and I pick up my gun!!!

Nä, inte det avsnittet. I Grey Dawn så tar pensionärer över South Park efter att myndigheten tagit ifrån dom körkortet.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

SP är helt klart min favoritserie. Så sjuuukt omoget så det är helt underbart.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

SP är helt klart min favoritserie. Så sjuuukt omoget så det är helt underbart.

Håller med dig. Otroligt omogen serie, men med [b]klockrena[/b) satiriska inslag om världspolitik samtidigt som de är väldigt sarkastiska mot sitt eget land, vilket blir väldigt kul!

Har autograf av Matt och Trey hemma

Medlem

Omogen? Tvärtom tycker jag! Det är den mest satiriska och vassa serien of them all. Humorn är dessutom perfekt avvägd och smart.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av SuperTank:

Älskar South Park.
Mitt favoritavsnitt är nog ändå "Grey Dawn" när dom tar upp problemen med äldre bilförare.

and I pick up my gun!!!

Är det inte Scientology avsnittet där han säger "So I pull up my gun" eller är det samma avsnitt?

Så vitt jag vet är det i "Trapped in the closet". Han svarte killen som kommer in och sjunger hela tiden?

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Omogen? Tvärtom tycker jag! Det är den mest satiriska och vassa serien of them all. Humorn är dessutom perfekt avvägd och smart.

Vissa saker är sjukt omogna, som när de bajsar ur munnen. Men som sagt, jag älskar den


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av -vesslan-:
Skrivet av tysonayt:

Är det inte Scientology avsnittet där han säger "So I pull up my gun" eller är det samma avsnitt?

Så vitt jag vet är det i "Trapped in the closet". Han svarte killen som kommer in och sjunger hela tiden?

Det är samma avsnitt: http://www.southparkstudios.com/episodes/103804

Medlem
Skrivet av Ragganof:
Skrivet av sno0zer:

verkar vara lite knepig connection till svennar, www.southparkstudios.com är kanske att föredra.

ett clip från en av de lite bättre avsnitten
själv så tycker jag att southpark är unik på det sättet att de ständigt lyckas förnya sin serie och hålla den rolig efter 11 säsonger. Ibland föredrar jag tidigare avsnitt, ibland senare men på det stora hela så blir den t.om. bättre ju längre tiden går.

joo, south park är en av dom bättre serierna pgr av att dom faktist för den frammåt.
men därimot tycker jag det har varit lite sådär i sesong 11.
aldelens förmycke cartman och remakes på filmer.
visst carman är ball men det är stan och kyle jag vill se.

nån som vet när dom börjar om igen? sesong 12 har börjat rätt bra ändå.

Det kan ALDRIG blir förmyckey Cartman, de e fan han som gör den serien!


signatur

I'm the best around...

1
Skriv svar