Vinn exklusiv Aion-betanyckel!

Robot
Inaktiv
Vinn exklusiv Aion-betanyckel!

Härlans, blir att tävla direkt

Medlem

Känns dumt att tanka spelet i förväg för att få veta om man vinner sen. :<


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Känns dumt att tanka spelet i förväg för att få veta om man vinner sen. :<

Det behöver du inte göra för att tävla.

Kanske borde det stå "Om du vinner ska du tanka ner beta och skapa konto här..." för att vara mer tydligt.

Medlem

Det här bör man vinna och ge nyckeln till sin polare som är intresserad av detta.

Medlem

Det här spelet testade jag på den kinesiska betan (gjorde om spelet till engelska så det blev både roligare och lättare att spela) och jag måste säga, riktigt roligt och riktigt fint.

Medlem

wow bra att ni låter oss på chansen att vinna beta nycklar way to go FZ

Medlem

Kommer man slippa månadskostnad?

Inaktiv
Skrivet av gamer_:

Kommer man slippa månadskostnad?

Det är ingen månadskostnad för betan.

Vill du däremot köpa och spela sen när det släpps måste du betala månadskostnad.

Medlem
Medlem
Skrivet av muvoTX:

Sweet!

Medlem

Sett fram emot Aion ett bra tag nu, så när jag fick höra att fz har en tävling om beta nycklar nu gjorde mig helt galet glad

Medlem

"250 betanycklar för att spela Aion den 5-7 juni"

Kan man bara spela i 3 dagar?

Medlem
Medlem

Hoppas verkligen på en vinst nu! Har velat att testa det här spelet ganska länge nu.

Medlem

Yet another grind?

Medlem

det ser jävligt bra ut


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Jag spelar den kinesiska versionen just nu och jag måste säga att jag inte är riktigt nöjd. Det är mycket grinding, tar ganska lång tid att lvla på de högre nivåerna och det är väldigt många småsaker som gör mig smått galen.

Många klasser dör lätt så man måste vila efter varje eller varannat monster man har dödat. Flygtiden är relativt kort och regenereras ganska långsamt. Detta gör att när du ska plocka ner profession-material från luften måste du oftast åka ner till marken för att vänta på flygtiden att bli full.

Spelet har stor potential att bli bra men det kommer inte ända fram. Mycket beror på små irritationsmoment som att när jag plockar en blomma får jag inte ta target på ett monster för då avbryts "upptagningen" och en "charge" på blomman försvinner.

En intressant sak är att man får xp av att syssla med professions, inte mycket men man får en del. Det är inte jättesvårt att få upp professions genom att mästarna i varje profession ger dig små "quests" där dom ger dig materialet och så ska du göra några föremål. För detta får du även nya recept till saker. Det tar dock ganska lång tid att göra detta.

En sak som jag inte riktigt gillar är att om du har samlat på dig riktigt dyra material och ska göra dig ett nytt vapen så kan du misslyckas och materialet försvinner vilket tvingar dig att skaffa nya material. Detta är lite intressant dom första gångerna, för mig iaf, och jag tänkte "ååh så fräckt" men när jag skulle göra en dryck åt mig som jag hade betalat förbannat mycket för att kunna göra och jag misslyckas och allt material försvann var det inte lika kul längre.

Jag har inte riktigt kommit så långt att jag kan börja köra någon egentlig pvp eller pve men stridssystemet är typ som i WoW fast vissa skills man har är "chain skills" vilka aktiveras först när du har kastat en annan skill eller när du har undvikit en attack. Detta är ganska intressant men jag vet inte riktigt hur det fungerar på de senare nivåerna, om man kanske har 4-5 st attacker som aktiveras av varandra.

Något annat som är lite "fräckt" är att om du springer runt samtidigt som du slåss så kan du få olika bonusar. Om du springer sidledes får du en ökad chans att undvika en attack, springer du framåt så får du en bonus i skada, backar du så tar du lite mindre skada.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

My god detta måste jag ju vinna!

Har redan förhandsbokat Collectors edition, så skulle sitta riktigt fint att få testa det lite innan dessutom.

Medlem

Har väntat på detta spel i typ 2 år nu. Bokade det på webbhallen 2008-01-17 men det vägrar ju att bli klart håller tummarna för en beta nyckel så jag kan testa en Scout/Ranger.

Inaktiv

Verkar som ett kul spel. Nu får man bara hoppas att man svarade rätt på alla frågor och att man får sig en betanyckel

Medlem

Testade den kinesiska betan(med engelsk text) lite kort, kan inte påstå att jag blev särskilt imponerad.

Inaktiv
Skrivet av Deragorn:

"250 betanycklar för att spela Aion den 5-7 juni"
Kan man bara spela i 3 dagar?

Verkar vara ett stresstest av EU servrar mer än beta.

Hoppas det ger en chans att testa mer längre fram.

Medlem
Skrivet av Lilleputten:

Mycket Text

Själv upplever jag spelet inte alls på det viset, förvisso spelar jag inte själv, jag spelar inte MMO's själv, vilket gör att man aldrig behöver sitta ner och vänta ala döda 2-3 monster åt gången, spelade heller inte Aion Självt och upplevde inte detta alls.

Upplevde inte levlandet som slött eller dock levlade jag inte mer en till 26. Blev dock Lv 18 vid första dagen 2 dagar senare 26 men spelade inte lika mycket.

Utöver det så är jag ganska nöjd med crafting systemet, det ska vara en utmaning, man ska inte få allt serverad och klart framför dig, vill man ha något ska man behöva sträva för det, det är bland annat idealet jag vill ha när jag spelar MMO's.

Men det är mina personliga åsikter, vist folk som gillar att SOLO spela MMO's lär nog Aion inte vara deras spel, då Aion och som got som alla andra Koreanska MMO's är lag spel. Dock är Aion lite annorlunda från dem, då level grinden är långt från lika hög och spelstilen är mer lik den i WOW.

Inaktiv

Att bara testa det i 2-3 dagar känns otroligt meningslöst...tro fan att 250 nycklar ges bort. Man lär inte kunna få en bra uppfattning av spelet på en så kort tid.

Lycka till ni som försöker vinna dock.

Medlem

Det här spelet verkar skit seriöst det är ju koreanskt det borde ju vara ett bevis på att det är skit.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det här hoppas man på att få prova.
Lycka till allihopa som finner intresset!

Medlem

För er som är sugna på detta spelet så finns den kinesiska versionen med engelskt språkpaket. Det finns också en gratis trial. Lite bökigt att installera men ni slipper vänta.

Medlem

Jag kör också korenaska versionen och gillar det inte alls. Alldeles för gullit med små japanska flickor som gör rösterna låter det som. Menmen några polare är galna i det. Smaken är som baken.

12
Skriv svar