Efterlängtade spel (3)

Medlem
Efterlängtade spel (3)

3. Gears of War 3 [Release: 08/04/2011]

Det första Gears of War spelet var anledningen till att jag köpte en Xbox 360 för några år sedan. Sedan dess har jag varit ett stort fan av Gears of War-serien. I april nästa år får vi äntligen uppleva den sista delen i trilogin.

Jag hoppas att Gears of War 3 kommer att bli känsloladdad och innehålla en hel del "Dom-träffar-Maria" liknande delar från Gears of War 2. Jag hoppas också att alla karaktärer får lika mycket fokus och egna unika uppdrag som berättar deras backstory. Det skulle också vara smart att lämna några obesvarade frågor till slutet så att vi fansen själva kan diskutera och komma med egna teorier om hur det hela slutade.

Men det jag hoppas på mest av allt, som jag kände att det saknades i de två tidigare spelen, är ett svärd som melee-vapen. Kötta Locust's med ett svärd! Hur coolt är inte det?!

/Walter

#blogg


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Efterlängtade spel (3)

Marcus träffar Anya blir det nog, nej, inga svärd och trams, det kan man leka med i Wow...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Marcus och Anya slutar säkert tillsammans. Eller så kanske Anya dör och Marcus slutar som Dom.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Chainswords vore inte fel.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Eller hur


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar