Se multiplayer i Red Faction

Robot
Medlem
Se multiplayer i Red Faction

Haha. Ja, videon var lätt att finna roande, men budskapet tåls ju att invänta och se. Blir säkert bra.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Riktigt, riktigt roligt i multiplayer, det blir ett köp när det sänkts på priset..
Jag tänker iaf aldrig köpa ett spel som kostar 400 +


signatur

Wai

Medlem

Ser ju galet kul ut men jag är tveksamt, tror det är lika överdrivet här som det var i BF Bad company... Man såg ju på vissa ställen där de smällde av bomber som inte gjorde någonting med byggnaden!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ser inte så lockande ut. :/ Men det kanske är svinkul.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Ser ju galet kul ut men jag är tveksamt, tror det är lika överdrivet här som det var i BF Bad company... Man såg ju på vissa ställen där de smällde av bomber som inte gjorde någonting med byggnaden!

Bara för att jag kasstar en gratant på ett hus måste det ju inte betyda att det faller ihop eller ens skadas särskilt mycket


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Ser ju galet kul ut men jag är tveksamt, tror det är lika överdrivet här som det var i BF Bad company... Man såg ju på vissa ställen där de smällde av bomber som inte gjorde någonting med byggnaden!

Som vart då tillexempel?
Jag såg inte en enda bomb som INTE förstörde en del av en byggnad!


signatur

Wai

Medlem

Jag måste seriöst ha något enormt synfel för jag lyckas inte hitta demot på PSN. Någon som kan ge mig vägledning?

Medlem

Sagt det förut men säger det igen, ser ingen terräng-deformation som gjorde 1:an så roligt, byggnads rivning i all ära, men det är bara halv-vägs.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Sagt det förut men säger det igen, ser ingen terräng-deformation som gjorde 1:an så roligt, byggnads rivning i all ära, men det är bara halv-vägs.

Det kan finnas med men ändå i ettan så var punkterna där det gick att spränga terrängen väldigt få. Men ändå så är det en bra funktion som borde finnas med i det här spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av burkmopp:

Sagt det förut men säger det igen, ser ingen terräng-deformation som gjorde 1:an så roligt, byggnads rivning i all ära, men det är bara halv-vägs.

Det kan finnas med men ändå i ettan så var punkterna där det gick att spränga terrängen väldigt få. Men ändå så är det en bra funktion som borde finnas med i det här spelet.

Ettan gick det väl nästan överallt i? Det var i tvåan det var specifika platser.

Medlem

ser riktigt roligt ut!

Medlem

Oho, om det inte såg ut som att railgun-vapnet från första spelet var med? Det var ju nästan det roligaste vapnet - skjuter rakt genom allting och med ett termografsikte så man kunde se genom väggar. Nowhere to run...

RF:G ser ut att kunna bli riktigt roligt.

Medlem

Ja, skjuta folk genom väggar med termografiskt sikte låter ju väldigt roligt i multiplayer... Helst ska den vara målsökande också...

Allt som är coolt är inte nödvändigtvis det bästa för gameplay, det kan ju vara så att det finns en anledning till att flera spel som har destruction inte vill göra det "fullt ut".

Fundera lite på vilka konsekvenser det får i ett multiplayerspel att kunna gräva tunnlar i marken osv... Du utesluter genast alla "realistiska" spel med en sån enkel sak som att hur kommer du upp ur en 10m djup grop?

Medlem

kommer bli askul med red factions fysikmotor, ingen kommer kunna gå säker.

Medlem

tredjepersons.. blä
annars verkar det kul


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av mr_jingles:

Ja, skjuta folk genom väggar med termografiskt sikte låter ju väldigt roligt i multiplayer... Helst ska den vara målsökande också...

Allt som är coolt är inte nödvändigtvis det bästa för gameplay, det kan ju vara så att det finns en anledning till att flera spel som har destruction inte vill göra det "fullt ut".

Fundera lite på vilka konsekvenser det får i ett multiplayerspel att kunna gräva tunnlar i marken osv... Du utesluter genast alla "realistiska" spel med en sån enkel sak som att hur kommer du upp ur en 10m djup grop?

Tur då att det här spelet inte har terräng förstörelse.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Skönt att jag fått igång mitt Live igen, ska bli att testa ifall jag har plats kvar på hårddisken


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Railgun var bäst i Red Faction
Kul att spela med botar och skuta dem igenom väggen.

Medlem

Looks craazy!

Medlem

Hmm jag kan inte hitta den heller

1
Skriv svar