Lite renodlat hat

Medlem
Lite renodlat hat

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3104549.ab

Släng in dem i ett mörkt rum med 200 hungriga vildkatter fullpumpade med ecstasy. Får se om det var värt att tortera ett stackars försvarslöst sällskapsdjur.

Ännu en grupp "människor" som förbrukat och förkastat sitt mänskliga värde och rättighet till ett liv i samhället.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det finns en del riktigt sjuka människor här i världen.

Medlem

Men lol, en katt. Trodde det var en människa du prata om först sedan såg man vad afton***** hade skivigt


signatur

hejsanhejsanhejsan

Avstängd

Fy så fruktansvärt sjukt. Usch, jag mår illa.

Medlem

tror knappast att trycka in extasy i något djur är en hit eller speciellt bra för det.

men visst är det tragiskt , vissa människor njuter av att plåga djur


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

helt sjukt. En del människor är rena svin!

Men jag ska vara så tråkigt att skriva: En en gång får djur mera uppmerksamhet än alla dom som dör av svält varje dag här på våran jord.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag kommer ALDRIG förstå mig på idioter som gör sånt här... djurplågeri på detta viset är fan bland det värsta jag vet....


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Tack Iceman för att du tog upp svälten, så slapp jag.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av IceMan:

helt sjukt. En del människor är rena svin!

Men jag ska vara så tråkigt att skriva: En en gång får djur mera uppmerksamhet än alla dom som dör av svält varje dag här på våran jord.

För att det är fasen mer synd om djuren imo. Så är det bara!

:heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Precis! Gör en tråd om att 200 miljoner afrikaner är konstant hungrande istället för att en katt har gjort illa sig.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Naturens gång har ju alltid varit att vissa människor svälter och en del raser har ju dött ut under resans gång.
I dagsläget beror svälten inte på för lite bistånd utan på att våra bönder subventioneras så hårt så att inhemsk produktion slås ut i de fattigare länderna. Kvarlevor är ju också århundraden av utsugning, väst äger bolagen i öst etcetera etcetera. Dessvärre när man ska ordna till det i ett fattigt land så stoppar ju den inhemska makten slantarna i egen ficka också. Bla bla....

Tycker fortfarande att djur som farit illa ska rehabiliteras och ägaren ska avlivas ... alltså inte tvärtom !!!


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem
Skrivet av IceMan:

helt sjukt. En del människor är rena svin!

Men jag ska vara så tråkigt att skriva: En en gång får djur mera uppmerksamhet än alla dom som dör av svält varje dag här på våran jord.

Sant, hade tänkt skriva att det sjuka är att jag förivrar mig mer över djurplågeri än mord och misshandel.
Men självklart så håller jag inte djur lika högt som människor. Det är dock en stor skillnad på att misshandla någon i fyllan (vilket troligen är ett av de vanligare våldsbrotten i vårt land) och att systematiskt tortera ett litet djur.

Ett människa vs människa våldsbrott har ofta en baktanke och är oftast inte något som folk gör bara för skojs skull (om än det händer).

Men att för nöjes skull tortera en katt, klippa av tungan medans den skriker i förtvivlan, och slå/borra upp hål i skallen på den o.s.v....
Att det skett för nöjes skull är vad som gör mig bra mycket mer förbannad än att läsa om misshandel, våldtäkter o.s.v.

Å andra sidan, om du läst mycket av vad jag skrivit tidigare så vet du säkert att jag inte ser våldtäktsmän och seriemördare som människor heller och skulle inte ägna några tankar åt dessa om de kort och gott blev avrättade.

Och när det gäller svältande människor så nej, i perspektiv till alla de människor som torteras, stympas och flås levande så har jag svårt att ägna mina tankar åt de som "bara" svälter.

Man kan inte ha ångest och sympati med hela världen så det gäller att saka bort de som har det minst jävligast av det jävligaste antar jag.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Usch, blev riktigt upprörd av det där.

Dödstraff för såna idioter.

Inaktiv

LoL! Person som tycker synd om katten kallar sig själv för soulless. Att tortera en katt är precis vad en soulless person skulle göra. Ser ni ironin i det hela?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

heh, observant av dig "harmlesswarrior"


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:

Usch, blev riktigt upprörd av det där.

Dödstraff för såna idioter.

håller med dig:\


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Vem fan bryr sig? Ärligt talat.

Medlem
Skrivet av s3ng:

Vem fan bryr sig? Ärligt talat.

Öuhm, jag?

Är det konstigt att man tycker det är illa när ett oskyldigt djur blir torterat? Ge mig ett vettigt svar på det är du snäll.

Inaktiv

Till exempel: Jag, Soulless, Fairfax, mosoloa1, EliasN, Notumforce, Iceman, Seniil, PurreSnurre, unix, Swedish Chaos och Brain bryr sig
Edit: + Fraizer, Rainbear och Gortie


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av s3ng:

Vem fan bryr sig? Ärligt talat.

var det du som gjorde det eller?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Känns inte som att samhället skulle förlora nåt på att individer som finner nöje i att göra sånt där försvann, tex ner i ett gruvhål.
(Samma hål som vi dumpar övrigt mänskligt avskräde i. Rehabilitering är inte för alla.)

Medlem

Det finns ett helt forum tillägnat djurplågeri på Flashback. Uppenbarligen finns det rätt många som tycker om att titta på sånt.

Själv blir jag gråtfärdig.

Jag förstår inte.


signatur
Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Precis! Gör en tråd om att 200 miljoner afrikaner är konstant hungrande istället för att en katt har gjort illa sig.

Du läste inte artikeln antar jag. Katten har inte gjort illa sig själv. Den har blivit torterad.

Du kan väll göra en sådan tråd istället för att gnälla på andra att inte göra det.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av s3ng:

Vem fan bryr sig? Ärligt talat.

Idiot.

Blir rörd bara av att tänka på om det var någon av mina katter.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ahhaha....det behövs ett gulligt litet hårigt djur för att folk ska bry sig.
att man systematiskt klipper näbben av kycklingar, ellr kastrerar grisar utan badövning. det är inget man orkar bry sig om.

missförstå mig inte nu, visst är det synd om denna katt, men denna dubbelmoral får min kräkreflex att aktivera sig.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem
Skrivet av Ragganof:

ahhaha....det behövs ett gulligt litet hårigt djur för att folk ska bry sig.
att man systematiskt klipper näbben av kycklingar, ellr kastrerar grisar utan badövning. det är inget man orkar bry sig om.

missförstå mig inte nu, visst är det synd om denna katt, men denna dubbelmoral får min kräkreflex att aktivera sig.

Vad snackar du om? Det ena tar väl inte ut det andra? Måste man innan man tycker i tråden, vidarelänka till alla sin åsikter och vad man tidigare engagerat sig i? Tänkte väl inte det. Nu handlar denna tråd om en katt, som någon med ren illvilja gjort illa och folk bryr sig om det.

Blir så trött på folk som skall spela duktiga och döma ut andra folk utan att veta ett skit.

Kräks nån annanstans....


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Ragganof:

ahhaha....det behövs ett gulligt litet hårigt djur för att folk ska bry sig.
att man systematiskt klipper näbben av kycklingar, ellr kastrerar grisar utan badövning. det är inget man orkar bry sig om.

missförstå mig inte nu, visst är det synd om denna katt, men denna dubbelmoral får min kräkreflex att aktivera sig.

Vad snackar du om? Det ena tar väl inte ut det andra? Måste man innan man tycker i tråden, vidarelänka till alla sin åsikter och vad man tidigare engagerat sig i? Tänkte väl inte det. Nu handlar denna tråd om en katt, som någon med ren illvilja gjort illa och folk bryr sig om det.

Blir så trött på folk som skall spela duktiga och döma ut andra folk utan att veta ett skit.

Kräks nån annanstans....

äh, skit snack.
ingen jävel bryr sig om plågade djur om dom inte är gulliga ellr man kanske har en liknande hemma.

spelar inte duktig eftersom jag inte igentligen bryr mig om djurplågeri. men ska man hålla på och gnälla tycker jag att man får tamefan bry sig på riktigt inte storma för att aftonbladet ellr annan skit blaska lyckats hitta en plågad katt.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem
Skrivet av Ragganof:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Ragganof:

ahhaha....det behövs ett gulligt litet hårigt djur för att folk ska bry sig.
att man systematiskt klipper näbben av kycklingar, ellr kastrerar grisar utan badövning. det är inget man orkar bry sig om.

missförstå mig inte nu, visst är det synd om denna katt, men denna dubbelmoral får min kräkreflex att aktivera sig.

Vad snackar du om? Det ena tar väl inte ut det andra? Måste man innan man tycker i tråden, vidarelänka till alla sin åsikter och vad man tidigare engagerat sig i? Tänkte väl inte det. Nu handlar denna tråd om en katt, som någon med ren illvilja gjort illa och folk bryr sig om det.

Blir så trött på folk som skall spela duktiga och döma ut andra folk utan att veta ett skit.

Kräks nån annanstans....

äh, skit snack.
ingen jävel bryr sig om plågade djur om dom inte är gulliga ellr man kanske har en liknande hemma.

spelar inte duktig eftersom jag inte igentligen bryr mig om djurplågeri. men ska man hålla på och gnälla tycker jag att man får tamefan bry sig på riktigt inte storma för att aftonbladet ellr annan skit blaska lyckats hitta en plågad katt.

Vilken jävla smörja. Inte en mening, inte ett ord, stämmer med vad jag känner och uppenbarligen många andra här.

Citat:

spelar inte duktig eftersom jag inte igentligen bryr mig om djurplågeri

Det är inget du behöver förklara, det är så jävla uppenbart.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Bara för att det finns större problem i världen ska man väl fan inte strunta i att uppmärksamma andra hemskheter som t.ex djurplågeri!

Vad fan är det för fel på folk?


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Ragganof:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Ragganof:

ahhaha....det behövs ett gulligt litet hårigt djur för att folk ska bry sig.
att man systematiskt klipper näbben av kycklingar, ellr kastrerar grisar utan badövning. det är inget man orkar bry sig om.

missförstå mig inte nu, visst är det synd om denna katt, men denna dubbelmoral får min kräkreflex att aktivera sig.

Vad snackar du om? Det ena tar väl inte ut det andra? Måste man innan man tycker i tråden, vidarelänka till alla sin åsikter och vad man tidigare engagerat sig i? Tänkte väl inte det. Nu handlar denna tråd om en katt, som någon med ren illvilja gjort illa och folk bryr sig om det.

Blir så trött på folk som skall spela duktiga och döma ut andra folk utan att veta ett skit.

Kräks nån annanstans....

äh, skit snack.
ingen jävel bryr sig om plågade djur om dom inte är gulliga ellr man kanske har en liknande hemma.

spelar inte duktig eftersom jag inte igentligen bryr mig om djurplågeri. men ska man hålla på och gnälla tycker jag att man får tamefan bry sig på riktigt inte storma för att aftonbladet ellr annan skit blaska lyckats hitta en plågad katt.

Jaså? Och vem har sagt "Åh så synd om katten. Önskar att det vore en älg eller en gris istället"?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

12
Skriv svar