Heavy Rain plåtat

Robot
Medlem
Heavy Rain plåtat

snyggt, längtar som bara den 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Ser riktigt riktigt bra ut men spelet ska väl va i samma stil som Farenheit? Interaktiv film?
Inte för att det är nåt fel med det då jag tyckte Farenheit ett intressant och kul spel.

Medlem

CHOCOLATE RAAAAAIN!!!

Sorry, men det är allt jag tänker på när jag hör titeln


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jag har lite svårt att bli upphetsad över detta. Vet inte varför, men konceptet "Interaktiv film" är inte alls attraktivt för mig. Vad är det som är så kul med ett spel där du knappt får spela?

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Ser riktigt riktigt bra ut men spelet ska väl va i samma stil som Farenheit? Interaktiv film?
Inte för att det är nåt fel med det då jag tyckte Farenheit ett intressant och kul spel.

aa interaktiv film - borde finnas fler sådana, fast med riktiga filmklipp välgjorda och bra skådisar


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Animerad datorfilm med begränsad interaktivitet och miljöer känns som något som hör hemma i början av 90-talet tillsammans med Dragons Lair, och som något som borde ha stannat där.


signatur
Medlem

Blev fortfarande väldigt besviken av filmen igår.

Medlem

Fahrenheit hade två fel enligt mig, tråkiga actionsekvenser som hör hemma på 80-talets Space Ace och liknande spel, och att storyn blev helt knäpp två tredjedelar in i spelet.

Nu verkar det som om Heavy Rain har ett av de två problemen, hoppas att det inte har det andra också.

Troligtvis något jag köper när det har gått ner i pris, köpte Fahrenheit samma vecka det släpptes och det är inget jag kommer göra här.

Medlem

tycker detta verkar helkefft ! sen att vissa säger att de är snygg kan ja hålla me om på vissa delar men endel saker ser ju helt tafatt ut ! aja den som inte äger en ps3 behöver inte oroa sig

1
Skriv svar