Fuel slår Guinness-rekord

Robot
Medlem
Fuel slår Guinness-rekord

Hmm. Som konsol-spel ja. Undrar vilket PC-spel som äger motsvarande rekord? Lär ju vara något MMO


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Shimo:

Hmm. Som konsol-spel ja. Undrar vilket PC-spel som äger motsvarande rekord? Lär ju vara något MMO

Daggerfall, med råge. Tror det var runt 260000km^2.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Hur stort var Just Cause? O.o

OT: Blir mer och mer sugen på det här spelet faktiskt, längesedan man lirade ett racingspel.

Medlem

men, borde inte typ alla spel som utspelar sig i rymden klå detta? många spel måste ha helt absurt mycket storlek. men det beror väl på hur man beräknar det antar jag.

Medlem

"It's over NINE THOUSAAAAAND!"
Förlåt, jag kunde inte hålla mig.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av zyr0k:

"It's over NINE THOUSAAAAAND!"
Förlåt, jag kunde inte hålla mig.

NEJ! Du hann före mig!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

EVE Online.


signatur

49% bastard, 51% son of a bitch.

Inaktiv
Skrivet av Geetcher:

Hur stort var Just Cause? O.o

OT: Blir mer och mer sugen på det här spelet faktiskt, längesedan man lirade ett racingspel.

Just Cause var runt 1000 kvadratkilometer.

Som jämförelse så var GTA: San Andreas "endast" 6x6 km stort, alltså 36 kvadratkilomter.

Medlem
Skrivet av moberg:

men, borde inte typ alla spel som utspelar sig i rymden klå detta? många spel måste ha helt absurt mycket storlek. men det beror väl på hur man beräknar det antar jag.

Nope, spelen i rymden tar upp kubik km (Volym) inte kvadrat (Yta).

Inaktiv

Hur stort är WoW?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Hur stort är WoW?

Jag hoppas seriöst du skämtar om den minimala lilla skitvärlden azeroth. Skulle tippa på att det är om ens mindre än GTA IV

Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Shimo:

Hmm. Som konsol-spel ja. Undrar vilket PC-spel som äger motsvarande rekord? Lär ju vara något MMO

Daggerfall, med råge. Tror det var runt 260000km^2.

World war 2 online, half scale europe size map. D.v.s. dryga 5,090,000 kvadratkilometer

Medlem
Skrivet av zyr0k:

"It's over NINE THOUSAAAAAND!"
Förlåt, jag kunde inte hålla mig.

WHAT 9000?!


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Varför länkar ni till spelet "Portal" FZ?

Medlem

det finns väl spel med oändlig yta också? vet att jag lirade en diablo 2 klon en gång som bara fortsatte och fortsatte med nya grejer hela tiden. genererat av datorn beroende på level osv. ett sånt spel har ju utan tvekan mer yta, fast det var förståss till datorn också.

Medlem
Skrivet av MB?:

Varför länkar ni till spelet "Portal" FZ?

Spela genom Portal så får du svaret.

(THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE!)


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av ionass:

Jag hoppas seriöst du skämtar om den minimala lilla skitvärlden azeroth. Skulle tippa på att det är om ens mindre än GTA IV

Hahahahahahahahahahahaha.

Medlem

Nån som vet hur stort ArmA 2 kommer vara? Eller hur stort OpF 1 var?

Medlem
Skrivet av zyr0k:
Skrivet av MB?:

Varför länkar ni till spelet "Portal" FZ?

Spela genom Portal så får du svaret.

(THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE!)

Ett skämt som är uttjattat, tråkigt och har aldrig varit roligt. Precis som spelet.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:
Skrivet av zyr0k:
Skrivet av MB?:

Varför länkar ni till spelet "Portal" FZ?

Spela genom Portal så får du svaret.

(THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE!)

Ett skämt som är uttjattat, tråkigt och har aldrig varit roligt. Precis som spelet.

Uttjatat, tråkigt, aldrig varit roligt, men ändå nära full pott och enormt populärt.

Är du säker? Eller kanske bara din åsikt?

Medlem
Skrivet av zyr0k:
Skrivet av MB?:

Varför länkar ni till spelet "Portal" FZ?

Spela genom Portal så får du svaret.

(THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE THE CAKE IS A LIE!)

mjo jag fattar det med tårtan, men är det inte lite väl långsökt, speciellt att det handlar om fordon + att länken pekar till ett helt annat spel... lite onödig förvirring för ett skämt.

Medlem
Citat:

mjo jag fattar det med tårtan, men är det inte lite väl långsökt, speciellt att det handlar om fordon + att länken pekar till ett helt annat spel... lite onödig förvirring för ett skämt.

Du pratar som om du vore lejd av GLaDOS...

Medlem

EvE online är ju störst. ett system är tusentals gånger större än detta.

Medlem

Elite :->

(och jag spelar även de flesta fordonsspel i tre dimensioner.)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
1
Skriv svar