Hideo Kojima under press

Robot
Medlem
Hideo Kojima under press

Nytt metal gear skulle absolut inte vara helt fel, en av dom bästa spel-serierna.
Men bara om Kojima gör spelet, ingen annan skulle kunna lyckas.

d0e
Medlem

han ser fett veck ut med sina ica påsar under ögona så förstår att pressen är hård både här och där.

Medlem

den där teasersidan som finns uppe tycker jag syftar på mgs 5 i alla fall.
tror nästan de announce'ar det på e3

Medlem

http://www.konami.jp/kojima_pro/next/index.html

Den menar du? Innan dom uppdaterade den så stod det bara '5', nu är det lite mer text ;o

Medlem

Grymt överskattad snubbe.

Medlem

mhm , jag ser 5, E ,3 och nått som nästan kunde se ut som ett @

kanske blir 5@E3 som kotaku också varit inne på.

Citat:

The new version of the teaser offers more than just the numeral "5" to fans, it also flashes with symbols that appear to be "@" or a lowercase "e," "E" and "3." 5@E3? What could it possibly mean?!

kotaku

Inaktiv

Jag hoppas att dom gör ngt nytt, jag hade iaf inte klarat av att göra uppföljare hela tiden.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Så Hideo Kojima är jävulen för 360 fanboys?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av d0e:

han ser fett veck ut med sina ica påsar under ögona så förstår att pressen är hård både här och där.

Tycker mer han ser ut som en Monchichi med downs syndrom...

Medlem

Men nästa MGS som han gör kommer väl i alla fall att bli hans absolut sista. Eller hur


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem
Skrivet av Thanatos84:

Men nästa MGS som han gör kommer väl i alla fall att bli hans absolut sista. Eller hur

Varför det?

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Thanatos84:

Men nästa MGS som han gör kommer väl i alla fall att bli hans absolut sista. Eller hur

Varför det?

Vi orkar inte lära oss mer om MG-universumet... too much information!

Inaktiv
Skrivet av d0e:

han ser fett veck ut med sina ica påsar under ögona så förstår att pressen är hård både här och där.

nog skön comment.


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Thanatos84:

Men nästa MGS som han gör kommer väl i alla fall att bli hans absolut sista. Eller hur

Varför det?

För dom två senaste har varit hans sista ^^

Inaktiv
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Thanatos84:

Men nästa MGS som han gör kommer väl i alla fall att bli hans absolut sista. Eller hur

Varför det?

Vi orkar inte lära oss mer om MG-universumet... too much information!

Sant sant, låt MGS vila ett årtionde eller så. Sen kör om på nytt, men inga gay karaktärer som raiden.. jucck.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av matte89:
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Thanatos84:

Men nästa MGS som han gör kommer väl i alla fall att bli hans absolut sista. Eller hur

Varför det?

Vi orkar inte lära oss mer om MG-universumet... too much information!

Sant sant, låt MGS vila ett årtionde eller så. Sen kör om på nytt, men inga gay karaktärer som raiden.. jucck.

Gay?

Det är bara japanskt... VÄLDIGT japanskt

Inaktiv

Varför ska de sluta göra fler MGS titlar när de har tjänat oerhört mycket pengar på spelen? Och om de låter det vara i 10 år så tror jag inte att de skulle tjäna lika mycket på det. Fler människor intresserar sig för spel. När det sedan har gått några år då den nya MGS har släppts så kommer väll inga känna igen namnet förutom de som har spelat det tidigare. men jag antar att de redan har skaffat jobb och familj och har inge mer intresse för spel?

Det jag försöker säga är att de ska försätta göra fler MGS spel

Inaktiv
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av matte89:
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Thanatos84:

Men nästa MGS som han gör kommer väl i alla fall att bli hans absolut sista. Eller hur

Varför det?

Vi orkar inte lära oss mer om MG-universumet... too much information!

Sant sant, låt MGS vila ett årtionde eller så. Sen kör om på nytt, men inga gay karaktärer som raiden.. jucck.

Gay?

Det är bara japanskt... VÄLDIGT japanskt

Precis, gay gay gay. Det ska vara väst inspirerade karaktärer men gärna en japanskt story ;D

Skrivet av scodriem:

Varför ska de sluta göra fler MGS titlar när de har tjänat oerhört mycket pengar på spelen? Och om de låter det vara i 10 år så tror jag inte att de skulle tjäna lika mycket på det. Fler människor intresserar sig för spel. När det sedan har gått några år då den nya MGS har släppts så kommer väll inga känna igen namnet förutom de som har spelat det tidigare. men jag antar att de redan har skaffat jobb och familj och har inge mer intresse för spel?

Det jag försöker säga är att de ska försätta göra fler MGS spel

Nja, är rädd att det blir för uttjatat, samt har ju Hideo försökt ta sig ur MGS i flera år, vill gärna se han göra andra titlar och som han säger vila från MGS. Slutkörd Hideo kanske inte gör lika bra spel????

sammtidigt så tror jag inte att MGS är glömt om 10år, snarare har den skara fans blivit äldre. Känner ju redan nu folk som inte rört PS1 & PS2 MGS liren.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv
Skrivet av matte89:
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av matte89:
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Thanatos84:

Men nästa MGS som han gör kommer väl i alla fall att bli hans absolut sista. Eller hur

Varför det?

Vi orkar inte lära oss mer om MG-universumet... too much information!

Sant sant, låt MGS vila ett årtionde eller så. Sen kör om på nytt, men inga gay karaktärer som raiden.. jucck.

Gay?

Det är bara japanskt... VÄLDIGT japanskt

Precis, gay gay gay. Det ska vara väst inspirerade karaktärer men gärna en japanskt story ;D

Skrivet av scodriem:

Varför ska de sluta göra fler MGS titlar när de har tjänat oerhört mycket pengar på spelen? Och om de låter det vara i 10 år så tror jag inte att de skulle tjäna lika mycket på det. Fler människor intresserar sig för spel. När det sedan har gått några år då den nya MGS har släppts så kommer väll inga känna igen namnet förutom de som har spelat det tidigare. men jag antar att de redan har skaffat jobb och familj och har inge mer intresse för spel?

Det jag försöker säga är att de ska försätta göra fler MGS spel

Nja, är rädd att det blir för uttjatat, samt har ju Hideo försökt ta sig ur MGS i flera år, vill gärna se han göra andra titlar och som han säger vila från MGS. Slutkörd Hideo kanske inte gör lika bra spel????

sammtidigt så tror jag inte att MGS är glömt om 10år, snarare har den skara fans blivit äldre. Känner ju redan nu folk som inte rört PS1 & PS2 MGS liren.

Nya titlar skulle inte skada. Skulle vara perfekt om Hideo börjar med ett helt nytt spel, en helt ny story.

Men annars så tycker jag att de ska försätta med MGS spelen fastän det blir lite huller om buller med storyn.:up:

1
Skriv svar