Bluffen i OS-invigningen

Medlem
Bluffen i OS-invigningen

Dom flesta som såg OS invigningen blev berörda på ett eller annat sett. Men alla måste erkänna att strävan efter perfektion låg i luften.
Den söta lilla tjejen som stod och sjöng var väldigt fint men nu visade det sig att hon bara mimade för att den 7-åriga tjejen som verkligen sjöng var för ful
[http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3083905.ab]

En annan del av invigningen var i början när ett fyverkeri med 29 fotspår mot arenan gick av staplen. Detta var personligen en av mina favoriter. Nu får man reda på att det också var en bluff och att det var trick filmat.
[http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3079860.ab]

vet inte riktigt vad man ska säga om det. ärligt talat blir jag inte förvånad

Medlem

Oj vad allt blev fult och dåligt nu.

Det var ju ändå snyggt. (obs: jag har ej sett detta) (obs2: Hehe)


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

kanske inte så förvånande om man tänker på att de bara ville ge rätt bild av kina, vilket de lyckades med ypperligt


signatur

thank you, come again

Youtube-proffs

Ja det e tråkigt att de va fejk! Absolut. Fotspåren var riktigt sjyssta och de känns ju inte som det vore något svårt att göra typ!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

För ful var inte citerat, det var aftonbladet som påstod det. Hon var tydligen mer karismatiskt och bättre showmässigt. Ingen sa något om att hon var för ful.

Men visst var det grisigt!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

äsh vem bryr sig, som inte andra nationer har fulat till sig lite grann.

Öppningsceremonin och slutceremonin är en show kort o gott o det ska vara perfekt ingen som säger att det ska vara politiskt korrekt för då skulle vi inte ha ett os i kina överhuvudtaget.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

äsh vem bryr sig, som inte andra nationer har fulat till sig lite grann.

Öppningsceremonin och slutceremonin är en show kort o gott o det ska vara perfekt ingen som säger att det ska vara politiskt korrekt för då skulle vi inte ha ett os i kina överhuvudtaget.

plus ett

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

äsh vem bryr sig, som inte andra nationer har fulat till sig lite grann.

Öppningsceremonin och slutceremonin är en show kort o gott o det ska vara perfekt ingen som säger att det ska vara politiskt korrekt för då skulle vi inte ha ett os i kina överhuvudtaget.


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar