tips på forum om mopeder och trimm?

Medlem
tips på forum om mopeder och trimm?

God kväll! gott folk... är ute efter ett forum eller liknande där det finns kunnigt folk om mopeder, delar och trimmning. Kan någon rekommendera något? Ska väl helst vara svenskt också..

Tack för tips


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Medlem

Nu ska nån ut och bryta mot lagen, hehe.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

faktist inte, jag ska använda den i crossbanan. Det är en Derbi Senda...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

[http://www.moppeforum.net/]

Helt okej sida.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Tackar för svaren! det är annat det.. än på nvnews där dom bara driver med en när man frågar om något.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

faktist inte, jag ska använda den i crossbanan. Det är en Derbi Senda...

Du skämtar?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av Laxen:

faktist inte, jag ska använda den i crossbanan. Det är en Derbi Senda...

Du skämtar?

Det får man hoppas


signatur

Antec 900, Asus P5KC, 2gb 800mhz RAM, Intel Core2Duo E6750 2.66Ghz, Sapphire Radeon x1950PRO 512mb, Corsair 520w, Creative SB X-Fi XtremeGamer.

00a
Medlem
00a
Medlem
Skrivet av NickePicke:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av Laxen:

faktist inte, jag ska använda den i crossbanan. Det är en Derbi Senda...

Du skämtar?

Det får man hoppas

med tanke på att laxen är 21 år gammal så känns det troligare att han använder den på bana än att han ränner runt på allmän väg trimmat

Inaktiv

Jag har också använt moped på bana men tro mig, skaffa en cross istället.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

köp dig en lite äldre 125`a det är grymt mycket bättre drag i dom. annars får du väll köpa en större cyllinder och ett avgasrör som inte är strypt då lär du väl komma upp i mist 80 km/h

Medlem

Detta är en Senda ffs, det går skitbra. Men den behöver vässas ordentligt. Inget fel på dämpare eller konstruktion heller, har haft den länge nog och har inte råd med en ny eller bättre begagnad cross. Att trimma den för någon tusenlapp är vad jag siktar på.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar