IRC & andra blonda I-landsproblem

Medlem
IRC & andra blonda I-landsproblem

Det var ett tag sen man var aktiv här nu. Kanske är det dags att plocka upp den mysiga ovanan igen.

Nästintill så att man mitt i stressen fastnar i en stilla undran om hur folk lever sina liv egentligen. Hur finner folk tiden att göra absolut ingenting när jag knappt kommer ihåg vad ingenting är! Det känns orättvist. Samtidigt som jag önskar att jag hade tiden till att bara sitta framför skärmen och tjattra meningslösheter och lösa världskonflikter på IRC, så skulle jag inte kunna tänka mig att lägga tiden på annat än det som redan prioriteras.

Men men. Jag finner nog luckan snart.

Börjar faktiskt nästintill undra just nu hur jag fann tiden till att fylla min blogg med ännu ett meningslöst inlägg om absolut ingenting.. Borde nog göra något annat. Något som jag säkert glömt. F*n.

Det är inte lätt att vara blond. Men hua vad mycket roligare vi har!

#blogg

Skägg.
10 Chambers
IRC & andra blonda I-landsproblem

Ah, IRC, det svarta hålet för tid. På något sätt verkar den här eftersträvade "vuxendomen" vara roten till att all fritid försvinner. Ibland kan man nästan längta till pensionen...


signatur
Medlem

Haha. Livet är svårt i detta avlånga I-land.

Medlem

Jag har semester och finner fortfarande inte tiden för att sätta mig ner framför krysslådan...

Medlem

Varit uttråkad i 2 månader nu, vill någon byta?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

1
Skriv svar