Guitar Hero: Metallica

Medlem
Skrivet av Greger:

Brukar du också påpeka till folk att du lyssnade på diverse band "innan dom blev stora/mainstream"?

Nej, det kan jag inte påstå. Dock kommer jag gärna med pekpinnar om musikhistoria om någons helhetsuppfattning brister på den punkten.

Skrivet av Spectral:

Hur orkar man ens lägga ner energi på att irritera sig på sånt strunt? Lägg den på nåt vettigare istället.

Jag är musiknörd, så det är inte strunt för mig. Äras den som äras bör - den idéella upphovsrätten är viktig både juridiskt och etiskt.

Medlem

Måste säg att detta varit det bästa guitar hero hittills, grymt bra låtar och man spelar inte samma sak om och om igen hela tiden, då det väl är det är det roliga riffs eller vad man sak säga. Dock tror jag att femman kommer vara lika bra om inte bättre

Medlem

San Francisco ffs!

Och som någon sa; Dyers Eve med dubbla pedaler, coooolt


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Inaktiv
Skrivet av Keellan:

Måste säg att detta varit det bästa guitar hero hittills, grymt bra låtar och man spelar inte samma sak om och om igen hela tiden, då det väl är det är det roliga riffs eller vad man sak säga. Dock tror jag att femman kommer vara lika bra om inte bättre

fast man tröttnar lite på metallicas riff och låtuppbyggnad efter ett tag...

Medlem

Edit -
Allmänt fylle-rage.

Inaktiv

Har lirat detta sen det släpptes i USA och jag gillar det skarpt


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

Guitar Hero Metallica!!! <3<3<3<3 Blir direkt till affären :D:D:D:D

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Som tur fick man GH:M redan i torsdags av Webhallen och har hunnit spela en del, och kan lätt säga att detta spelet är lätt ett av dom svårare gäng låtarna att spela igenom.

HAH! Bokade hos GAME och fick den i onsdags.XD
Grymt spel!


signatur

Trying is the first step towards failing

Inaktiv
Skrivet av Jinx:
Skrivet av Keellan:

Måste säg att detta varit det bästa guitar hero hittills, grymt bra låtar och man spelar inte samma sak om och om igen hela tiden, då det väl är det är det roliga riffs eller vad man sak säga. Dock tror jag att femman kommer vara lika bra om inte bättre

fast man tröttnar lite på metallicas riff och låtuppbyggnad efter ett tag...

Nej


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

12
Skriv svar