Internet - Hemsida - Rik

Inaktiv
Internet - Hemsida - Rik

För ett par månader sedan kom jag på den utmärkta idé att lära mig göra hemsidor riktigt bra och sen bli rik på det. Nu har jag kommit så långt att jag kan göra det mesta men inte fan blir jag rik :/ Har ingen bra idé på vad jag ska göra med mina nyförvärvade kunskaper så i panik vänder jag mig till er. Mitt erbjudande blir så att har du en bra idé men inte är speciellt skillad så du kan genomföra den - vänd dig till mig så gör jag allt och vi delar 50% på kostnader och inkomster. Voíla bättre erbjudande existerar inte

Medlem

mjukvara


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

mjukvara

Vad fan har denna tråden i Mjukvara att göra?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av mosoloa1:

mjukvara

Vad fan har denna tråden i Mjukvara att göra?

Undrar jag också.

On topic:

Gör om, gör rätt.

Inaktiv

Vafan? Den är i "Allmänt prat / Off-topic"
Detta är kopierat från några rader ovanför rutan där jag skriver:

FZ Forum >> Allmänt >> Allmänt prat / Off-topic >> Internet - Hemsida - Rik

Medlem

Hmm, community sidor funkar alltid ekonomiskt sätt, det svåra är inte idén, utan det är marknadsföringen...Men jag skulle satsa som sagt på community sida.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av Ripipip:

Vafan? Den är i "Allmänt prat / Off-topic"
Detta är kopierat från några rader ovanför rutan där jag skriver:

FZ Forum >> Allmänt >> Allmänt prat / Off-topic >> Internet - Hemsida - Rik

Verkar som jag hade fel. Förlåt!

Lycka till med pengarna hur som helst. En dag kanske vi kan dela våra scripts. En fråga ang det jag skickade. Kan du PHP? Jag får ont i huvudet efter 1 timmes läsning.

Okej inte riktigt men det är väldigt mycket mer advaced än CSS & (X)HTML.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

"Kan göra det mesta" efter ett par månader? Jo tjena.. Vill du tjäna pengar är jobbförmedlingsforumet på http://www.webmasternetwork.se/ ett hett tips, många som söker folk som kan koda eller designa.

Inaktiv

Trodde webdesign vad sånt man outsourcade till indien nuförtiden


signatur

"An open mind is like a fortress with its gate unbarred and unguarded."

Inaktiv

År 1995-2000 vill ha tillbaka sin utmärkta affärsidé.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

okej kan inte det mesta men i vilket fall som helst fick jag en bra idé med community tipset tack så mkt

Medlem

När kan Krayze vänta sig en fet check då? :heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av Sipmo:

År 1995-2000 vill ha tillbaka sin utmärkta affärsidé.

Tihi

Då räckte det iofs att man hade ett crackat Dreamweaver installerat för att man skulle kunna kalla sig webdesigner och sprida trendiga visitkort omkring sig. Kunskaper hade absolut ingenting med saken att göra hehe.


signatur
Medlem

Jaha, men vad hände med 50 - 50? Shiit nu känner jag mig lurad:P


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

det är en bra ide, göra en hemsida och bli rik, men tyvärr så är det oftast lättare att göra hemsidan än att komma på ett framgångskoncept för den.
I det här fallet kommer man längre med idéer än kunskap.


signatur

thank you, come again

Inaktiv
Skrivet av Krayze:

Jaha, men vad hände med 50 - 50? Shiit nu känner jag mig lurad:P

Erbjudandet kvarstår. Hade tänkt mig att ha en startbudget för sidan på ca 20 000 som ska innehålla marknadsföring med mera. När mina 10 000 är insatta på kontot är du med i leken Kontakta mig för att få kontonummer. Du är inte lurad vet du

Medlem

Så han ska betala dig 10 000 och sen inte ens veta hur bra du är? Det här låter lite som scam
Ripipip, har du något som du har gjort så att man kan se hur duktig du är?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Greger:

Så han ska betala dig 10 000 och sen inte ens veta hur bra du är? Det här låter lite som scam
Ripipip, har du något som du har gjort så att man kan se hur duktig du är?

Hm, jag hade faktiskt aldrig tagit emot de pengarna för skojade väl mest... Och skrev mest tråden för att få idéer till hur jag ska jobba vidare och tyvärr - har egentligen ingenting att visa Men som anonym på internet kan man inte skämmas kom ihåg det!

Medlem
Skrivet av Ripipip:
Skrivet av Krayze:

Jaha, men vad hände med 50 - 50? Shiit nu känner jag mig lurad:P

Erbjudandet kvarstår. Hade tänkt mig att ha en startbudget för sidan på ca 20 000 som ska innehålla marknadsföring med mera. När mina 10 000 är insatta på kontot är du med i leken Kontakta mig för att få kontonummer. Du är inte lurad vet du

Du(och jag) kan kan börja med att skapa sidan och se hur bra den är först, sen så kan vi snacka marknadsföring8)


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

du glömde steg 3 som ska vara mellan "Hemsida" och "Rik", nämligen "??????".

1
Skriv svar