Den sämsta gruppen/artisten

Inaktiv
Den sämsta gruppen/artisten

Hejsan.

Jag satt och lyssnade på lite musik på youtube och tänkte att det skulle vara ett bra ämne att diskutera här på fz.

Så här är några låtar som jag har svårt för

Bidrag:

[http://www.youtube.com/watch?v=qBDnHZNbjCg
I Like Your Hair - Scotty Vanity]

[http://www.youtube.com/watch?v=S3dPXxPGbmM
fast food song - fast food rockers]

[http://www.youtube.com/watch?v=R9PqjMSNfkU
Yo! Gabba Gabba Party In My Tummy
]

Så posta lite musik som ni hatar eller helt enkelt inte tål att lyssna på.


signatur

//Damien

Medlem

Hade jag orken skulle jag lägga upp alla låtar av My Chemical romance


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Detta borde täcka upp det mesta och det gäller allt som någonsin spelats på dessa skitstationer.

www.nrj.se

www.rixfm.se


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv
Skrivet av Ariath:

Detta borde täcka upp det mesta och det gäller allt som någonsin spelats på dessa skitstationer.

www.nrj.se

www.rixfm.se

Så sant, så sant....

Den ända radio kanalen som spelar "populär musik" som jag överhuvud taget tål är P3, dom du nämt ovan verkar bara spela samma 10 låtar om och om igen med 5 minuter reklam pauser mellan låtarna.

@Exeron: Jag ser inge fel med MCR


signatur

//Damien

Medlem

allt som har med "Voice 105.9" att göra. resten funkar finfint.

Medlem

Sämsta genre är iallafall dansband samt opera, pungt slut! (nej, ingen omedveten "felstavning" där inte)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Jadu, vf inte EMO killarna EMD?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Mycket skräp finns det. Men samtliga EMO-band har ju noll talang. Sen är ju rockbanden Nickleback och Takida patetiskt usla.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av Ariath:

Detta borde täcka upp det mesta och det gäller allt som någonsin spelats på dessa skitstationer.

www.nrj.se

www.rixfm.se

åh så sant.
Sedan tååål jag verkligen inte Rihanna. Låtarna i sig brukar väll vara "OK" (ingen musik jag bruka lyssna på men det har ibland varit svårt att undvika), jag kan bara inte med hennes tonfall och gnälliga, spydiga röst.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Ariath:

Detta borde täcka upp det mesta och det gäller allt som någonsin spelats på dessa skitstationer.

www.nrj.se

www.rixfm.se

Du glömde mix megapol
P3 är rätt ok dock.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

DR. Bombay är ju så dålig att han är bra:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Allt som Basshunter gjort.. Sen har vi ju den här jävla skiten: http://www.youtube.com/watch?v=AAGrcyVNCDo

Fy fan vad värdelös. Ändå önskar folk den på radio.

Medlem

Var ju väldigt nära totalflippen då man hörde denna låten ivf, tror inte riktigt jag återhämtat mej än.
Lil Wayne - A Millie


signatur

gorm streamar ibland!

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Allt som Basshunter gjort.. Sen har vi ju den här jävla skiten: http://www.youtube.com/watch?v=AAGrcyVNCDo

Fy fan vad värdelös. Ändå önskar folk den på radio.

Håller med, boten anna är fan till och med bättre som 8-bits orginalet


signatur

//Damien

Medlem

Det mesta på P3 är väll rätt så kasst, förutom de få tillfällen dom spelar Metal.
Är personligen lite smått allergist imot det mesta som är svenskt, med svenskt text och sång, sån där typisk svensk-tråkigt, är så dålig på namn och grupper men saker som, peter jöback, martin stenmarck, 96% av det Kent gör osv..


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Damien:
Skrivet av Fargo:

Allt som Basshunter gjort.. Sen har vi ju den här jävla skiten: http://www.youtube.com/watch?v=AAGrcyVNCDo

Fy fan vad värdelös. Ändå önskar folk den på radio.

Håller med, boten anna är fan till och med bättre som 8-bits orginalet

Du har rätt fast fel. Fairlights 8-bitsversion kom senare.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av IceMan:

Det mesta på P3 är väll rätt så kasst, förutom de få tillfällen dom spelar Metal.
Är personligen lite smått allergist imot det mesta som är svenskt, med svenskt text och sång, sån där typisk svensk-tråkigt, är så dålig på namn och grupper men saker som, peter jöback, martin stenmarck, 96% av det Kent gör osv..

Du får ju spana in de bra grupperna och inte jäkla schlageräckel (undantag kent, själv diggar jag kent)

Hello saferide
Säkert
Sophie Zelmani
The Cardigans
Doktor Kosmos
Finntroll! (alla är väl mer eller mindre finnar, men de sjunger på svenska )
Oh laura
Mando Diao
Tiger Lou
Veronica Maggio

:heart:

Håller med vad de andra har sagt annars, dessa fördömda radiokanaler som spelar SKRÄP dynget runt. P3 som sagt kan vara helt ok.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Säkert= kasst.
The Cardigans= meh :/
dom andra vet jag ej får kanske kolla upp dom

hörde en bra låt av Doktor Kosmos! hmm Doktor Kosmos spelar på v-ungdoms läger eller nått?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Säkert= kasst.
The Cardigans= meh :/
dom andra vet jag ej får kanske kolla upp dom

hörde en bra låt av Doktor Kosmos! hmm Doktor Kosmos spelar på v-ungdoms läger eller nått?

Säkert rules! :heart:
Cardigans är nostalgi

Dom andra får du kolla upp! Finntroll gillar du nog!

Doktorkosmos spelar säkert på V-ungdomsläger, det skiter jag i de gör roliga och svängiiga låtar

:heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

E ju bara och ta vem du vill innom Hip-Hopp.... Knark- och våldsromantik av folk som inte kan sjunga.... svårt och kalla ett musik alls.


signatur

"An open mind is like a fortress with its gate unbarred and unguarded."

Medlem
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av IceMan:

Säkert= kasst.
The Cardigans= meh :/
dom andra vet jag ej får kanske kolla upp dom

hörde en bra låt av Doktor Kosmos! hmm Doktor Kosmos spelar på v-ungdoms läger eller nått?

Säkert rules! :heart:
Cardigans är nostalgi

Dom andra får du kolla upp! Finntroll gillar du nog!

Doktorkosmos spelar säkert på V-ungdomsläger, det skiter jag i de gör roliga och svängiiga låtar

:heart:

menar, låten heter så vad jag vet "Doktor Kosmos spelar på v-ungdoms läger"


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Netstroyer:

E ju bara och ta vem du vill innom Hip-Hopp.... Knark- och våldsromantik av folk som inte kan sjunga.... svårt och kalla ett musik alls.

Vad är det man säger?
det krävs en kass uppväxt för att bli rappare, och en bra artist för att lira hårdrock.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Det mesta på P3 är väll rätt så kasst, förutom de få tillfällen dom spelar Metal.
Är personligen lite smått allergist imot det mesta som är svenskt, med svenskt text och sång, sån där typisk svensk-tråkigt, är så dålig på namn och grupper men saker som, peter jöback, martin stenmarck, 96% av det Kent gör osv..

Jo jag Ogillar verkligen svensk musik med av din definition. Men om jag väljer en radiostation så blir det P3.

Medlem

Det är bara en extremt dålig grej med P3 jag kan komma på nu och det är programmet "Din gata" eller vad fan det heter. Bästa sändningstid och hiphop-soul-RnB till musik. Vad fan håller på att hända med svensk radio? Är det sånt vi betalar Radiotjänst i Kiruna för att höra? Dom som lyssnar på skiten är väl inte ens så gamla att de betalar sin avgift än.

Edit: Tack för medhållet på mitt förra inlägg:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Ingen hat-tråd är komplett utan Video Games-låten.

Medlem

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Medlem

Jag gör inte mycket skillnad mellan Hiphoppare och rockare.

Don't get me wrong, rock är det jag lyssnar mest på. Men jag menar sådana band och artister som tror att dom är rock för att dom spelar gitarr med myyycket dist och för att dom super, knarkar och sabbar hotellrum.

Hiphoppare knarker, super och sabbar hotellrum. Och dom är hiphopp för att dom har en tung beat med myyyycket bas.

Och en tuff uppväxt är ett krav för båda också. Jag gillar musiken rock, men identiteten rock är patetisk.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Skriv svar