Demo till Infamous ute nu

Medlem

Riktigt kul faktiskt ångrar inte en minut att jag förbeställde det igår.

Medlem

Verkar som ett jäkligt grymt spel, synd att man inte har ps3.

Medlem

Själv sitter man här och funderar på att avboka spelet. Kört demot en hel del nu och det känns bara mediokert och tråkigt.
Jag kan helt enkelt inte inse det som så många andra finner bra med inFamous.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Är det någon annan mer än jag som inte får igång sitt demo ?

allt funkar tom när man skall trycka på start knappen. Det var lika dant med Mirrors Edge demot....kunde inte trycka på start. Fruktansvärt störande!

Tips tack!

Medlem

Det tar ett tag att ladda...


signatur

Rawr

Medlem

jojo, en jävla intro som snabbt blir lite irriterande, men efter. När själva kontrollen kommer fram. Nu e det dags för att dunka på start knappen, men nä. nada zip nothing. sux...

Medlem

Riktigt kul spel enligt mig. Hade inga som helst problem med att få igång det, eller med lagg/hack. Tyckte faktiskt att det såg bra mycket bättre ut än jag hade trott att det skulle göra efter att ha sett ett tidigare trailers. De tycks ha fixat ganska många problem till slutversionen.

Medlem

Ska bli kul att testa.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

inte helt såld kändes mer som spindelmannen man for upp i trafikljus o whatnot trots att man ville nått helt annat.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Lite dålig kontroll, gubben hoppar lite som han vill känns det som.
Samt om man gömmer sig bakom något föremål så bli man ändå träffad.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Tassel:

Själv sitter man här och funderar på att avboka spelet. Kört demot en hel del nu och det känns bara mediokert och tråkigt.
Jag kan helt enkelt inte inse det som så många andra finner bra med inFamous.

Jag blev inte heller imponerad av spelet, jag fann det ganska frustrerande vid vissa tillfällen. Det blir att vänta och köpa det billigare vid något senare tillfälle för min del.

S_Z
Medlem

Hann inte testa demot mer än några minuter första gången och blev måttligt imponerad.

Men avslutade just ett andra pass där jag spelade lite mer seriöst och jag måste säga att jag gillar det skarpt nu!

Kul som fan att klättra runt som spindelmannen och försöka hitta bra positioner att ta ut fienden.

Ett klart köp för min del!

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Brandter:
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Brandter:

Varför, VARFÖR! Kan de inte släppa demon i 1080p? Man vill ju se vad det verkligen går för...

Du får nog vänta tills nästa generations konsoller innan du får spel i 1080p. Dagens generation är för klena för den upplösningen. Spel som Virtua Tennis3 går för att grafiken är ganska nedskalad så då går det, men spel som InFamous som är ganska avancerade rent grafiskt är för krävande för ps3/360:in att rita i den upplösningen. Tänk själv, grafikkort i pc måste ha åtminstone 512mb vram för att klara av högre upplösningar än 1680x1050, hur skulle då ps3 med sin 256mb vram klara av 1920x1080?? Det går helt enkelt inte ihop. Så förhoppningsvis har både MS och SONY lärt sig från sina misstag till nästa generation och gett konsollerna mer än 512mb vram till sina respektive GPU´s så får vi nog 1080p som standard, eller mer, till nästa
generation. Jag spelar spel som kommer till konsoll exklusivt till konsollerna på konsollerna, andra spel som är multi (pc) spelar jag på pc just för att få dem i högre upplösning.

Mm så det är därför min TV ställer in sig på 1080p när jag spelar GTA, MGS4 etc etc. Inte 720, 1080.

Hört talas om upscaling? Om inte googla det innan du ens försöker fortsätta diskussionen.

Google var det och POFF så hittar man att både PS3 och Xbox 360 har spel som har NATIVE stöd för 1080p, dvs full HD. Inte uppskalning!

http://www.makeyougohmm.com/20070721/4652/
http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=2...

Bara att kolla på massor med forum, orkar inte posta alla. De flesta spelen är uppskalade ja, men det finns de som har stöd för 1080p, både till 360 och PS3.

Medlem
Skrivet av Brandter:

De flesta spelen är uppskalade ja, men det finns de som har stöd för 1080p, både till 360 och PS3.

Jupp, men GTA och MGS4 som du nämde är inte bland dom.

Medan Virtua Tennis 3 som HaZe303 nämnde är 1080p och inte uppskalat.

Medlem
Skrivet av toddy_inc:

jojo, en jävla intro som snabbt blir lite irriterande, men efter. När själva kontrollen kommer fram. Nu e det dags för att dunka på start knappen, men nä. nada zip nothing. sux...

Jag misstänker att det är för att din kontroll inte är inställd på att vara #1. Gå in på ps-knapp menyn och byt på controller-settings. Den brukar bli assignad till ett högre nummer om man har massa dongles och skit intryckt i usb-portarna, och vissa spel fattar inte det.

Medlem

Tankat! Det var riktigt roligt. Ska garanterat köpa detta


signatur

hejsanhejsanhejsan

12
Skriv svar