Mer DLC till Saints Row 2

Robot
Medlem
Mer DLC till Saints Row 2

Trevligt, har inte dragit ner första DLC'n ännu.
Saints row 2 är mycket bra spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ja fattar inte vad skribenten menar? Hur ska min drifkraft till att betala 1 dollar extra för "en drös uppdrag" osv osv minska jämfört med Killzone som gav ynka 2 banor?
Måste vara ett skrivfel...
Visste inte ens att det kommit ett första DLC pack till SR2

Medlem

Synd att Saints Row 2 var årets besvikelse. Skitspel.

Medlem

Skribenten hampus är som vanlig på och hackar på det formatet han inte äger. Nice...Var har vi de riktiga skribenterna på FZ tagit vägen?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Skribenten hampus är som vanlig på och hackar på det formatet han inte äger. Nice...Var har vi de riktiga skribenterna på FZ tagit vägen?

Som vanligt? Utöka ditt resonemang tack.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Lite fler vapen kommer också dyka upp. Hoppas på fler vanliga kläder även om de man fick i förra var trevliga. Kul att göra drive-by som astronaut. Kul att man får reda på vad som hände med Dax också. Har alltid undrat.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av redmac:

Skribenten hampus är som vanlig på och hackar på det formatet han inte äger. Nice...Var har vi de riktiga skribenterna på FZ tagit vägen?

Vart hackar han på det format han inte äger? Playstation 3 nämns inte överhuvudtaget i nyheten, dessutom så är Saint's Row 2 även släppt till Playstation 3.
Ifall du menar den mening som indirekt menar att två multiplayerkartor är mindre värt än uppdrag, achievements, utökelse av "handlingen" m.m så tycker jag du ska tänka om. Gör det honom till en "fanboy" om han hellre tar tårtan med vaniljkräm, godis, och chokladsås än tårtan som bara består av en tårtbotten? Jag förstår inte ditt resonemang, tyvärr.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Harpa:

Som vanligt? Utöka ditt resonemang tack.

Bristande objektivitet är vad jag vill sluta se. Tycker du var bra onödig att skapa en ytterligare diskussion om KZ2 DLC. Istället för att skapa en ny intressant diskussion så ältar du om något som inte hör hemma här. Detta gör också att det infinns en viss brist i objektiviteten. Där personliga åsikter kan återspeglas.

Skrivet av q0rra:

Playstation 3 nämns inte överhuvudtaget i nyheten,

Han tar upp en jämförelse mellan KZ2 DLC och denna. Vilket känns bara onödigt och har inget med vad Saints Row2 DLC att göra. Denna jämförelse gör ingen som helst nytta. Låt oss diskutera det aktuella ämnet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av q0rra:

Playstation 3 nämns inte överhuvudtaget i nyheten,

Han tar upp en jämförelse mellan KZ2 DLC och denna. Vilket känns bara onödigt och har inget med vad Saints Row2 DLC att göra. Denna jämförelse gör ingen som helst nytta. Låt oss diskutera det aktuella ämnet.

Den jämförelsen handlar om hur mycket de båda paketen kommer att kosta vilket kan ha en betydelse ifall man inte vill/har råd att köpa båda två. Dessutom så nämner han ju faktiskt aldrig vilket av DLC-paketen han föredrar.
Det är så jag läser nyheten iallafall.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av redmac:

Skribenten hampus är som vanlig på och hackar på det formatet han inte äger. Nice...Var har vi de riktiga skribenterna på FZ tagit vägen?

Som vanligt är bittra redmac igång och grinar över oväsentliga saker. När ska du förstå att det inte förekommer någon typ av konspiration mot Sony och deras produkter här? Ingenstans nämns någon specifik konsol. Det verkar som du vill att FZ ska föredra Microsoft bara för att du ska ha någonting att klaga på. Give it a rest already?

DLC:n släpps till både 360 och PS3, om du nu inte missat det. I det här fallet får du nya uppdrag till singleplayer-läget, nya multiplayer-lägen och ett gäng fordon - allt för en dollar mer än de två ynka kartorna till Killzone 2. Det här är ett DLC-paket värt pengarna.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

*editerat* orkar inte diskutera mera.

Skrivet av mr.bear:

Som vanligt är bittra redmac igång och grinar över oväsentliga saker.

Det roliga är att det är endast i Hampus nyhetsinlägg jag finner märkliga brister. Calle, Thomas och alla andra skriver rumsrent och professionellt. Nästa gång kan han skriva med i sitt nyhetsinlägg vad han personligen tycker så slipper vi detta.
**edit**

Låter detta vara nu, får stå ut med hans inlägg.

On topic: Hoppas fler utvecklare satsar på co-op! Klart roligaste mp läget.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av q0rra:

Den jämförelsen handlar om hur mycket de båda paketen kommer att kosta vilket kan ha en betydelse ifall man inte vill/har råd att köpa båda två. Dessutom så nämner han ju faktiskt aldrig vilket av DLC-paketen han föredrar.
Det är så jag läser nyheten iallafall.

Snack

Ah, fast nu missar du även lite, om du läser mellan raderna får du väl läsa allt mellan raderna.

Innan delen med värda en sådan summa stod även: "Diskussioner dök upp kring nivåpaketets prissättning." Där jag i sin tur borde ha länkat till den tidigare nyheten. Där står du för din åsikt att det är värt, samtidigt som andra påpekar att de minsann inte håller med dig. Det är ledsamt om jag feltolkades men jag lägger inte in min åsikt om jag inte uttryckligen skriver att det är jag som tycker så.

Jag är inte vriden åt någon specifik konsol. Om jag tidigare verkat subjektiv, påpeka det då. Men att påstå att jag inte skriver rumsrent när det endast är för att det är en av dina personliga favorittitlar du tolkade relativt fritt, nja, det tycker jag inte är rättvist. Det finns inget hat mot PS3, så att lägga den bollen i min hand är helt och hållet obefogat.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Utförlig förklaring

Ja då tackar jag för den förklaringen och hoppas på många trevliga nyhetsinlägg framöver. Tack.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar