Fy fan vilket väder

Inaktiv
Fy fan vilket väder

I dag så har det i vårt landställe i Skåne varit riktigt, riktigt dåligt väder. Det har varit de kraftigaste vindarna jag någon sin varit med om samt piskande regn rakt i fejan. Alla äpplen i träden har fallit ner och jag har fallit omkull 3 ggr av den starka vinden. Men det var bara små grejer i jämförelse med vad som hände nyss. Jag hade precis skickat in en tråd när min bror sa: kom och titta på studsmattan. När jag gick till rutan så låg jag studsmattans regnskydd ligga på grannens tomt och hela ställningen hade fallit sönder och vissa delar böjts. Då är det ingen billig liten lågkvalitets matta utan en äkta Jump King från Texas. Tänk vilka vindar som det krävs för att böja den metallen. I vilket fall som helst så går jag ner till stranden där vatten nivån hade kommit upp till vassen som typ ligger 30 m från den vanliga stället.

Är det någon annan som har haft något kul att berätta om stormen?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Fick precis tillbaka strömmen.

Annars är det lugnt.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Har det varit storm ?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

För 20 min sen flög det en barnvagn genom min grannes fönster
Tom givetvis men ändå =P
Det blåser på BRA här nu

Medlem

Skåne skulle få det värst.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Storm?

Det duggar lite men blåser? Nej.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Regnar på rätt bra o lite muller, men annars inget speciellt..
Eller jaa, lyset har blinkat ett par gånger (tack o lov för spänningsregulator till datorn ) men annars ere inget speciellt på G här. (närheten av Södertälje)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

räcker med skyfallet som varit i stockholm på kvällen räcker lagom för mig:P

kändes lite onödigt att man dusha efter träningen med tanke på att man var total dränkt när man kom hem


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jo, det blåser hos mej med men det är inte mycket, så ja klagar inte


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Sitter på mitt landställe en bit utanför Örebro, och har blåser det ganska rejält och det regnar en del också. Fast än så länge så tror jag nog inte att våra träd kommer att blåsa omkull eller något sånt.

Youtube-proffs

Lika roligt varje gång.

Så fort det är en riktig storm i Sverige eller en storm där saker flyger in i folks rutor så är det inga varningar.

Men så fort det är en storm på G så skriver alla tidningar och skit "STORMVARNING GÖM ERA BARN".

Så blåser det lite bara.

Här i Götet regnar det och blåser en del faktiskt.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Galet värre i gbg, men hellre det än 30+ i solen nu efter semestern. :3

Medlem

Åkt till mormor idag som bor i hultsfred, resan tog runt 3 timmar och det regnade hela tiden.

Medlem

Vi har inte haft nåt strömavbrott men det har blåst som in i. Och regnat.

Medlem

Jag hoppas med hela mitt hjärta att vi får strömavbrott snart. Det är så mysigt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Jag hoppas med hela mitt hjärta att vi får strömavbrott snart. Det är så mysigt.

Knäpp av alla lampor osv... istället


signatur

You can't win the game...

Medlem

Hela skiten började precis när jag skulle dra till Malmö Stadsbibliotek i eftermiddag, jävla skit :(.

MFC
Medlem

Jag säger bara Gudrun!.. ingen storm varken före eller efter har lyckats flytta min bil en meter i sidled i färd!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Samma här, det regnar varjedag, åskar också!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

skönt med regn.. min lägenhet har vart helt olidlig


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Youtube-proffs

Ja jävlar, gudrun.

Den stormen blåste ut båda min sidrutor på bilen. Det var inte roligt att åka hem efter det.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Ja jävlar, gudrun.

Den stormen blåste ut båda min sidrutor på bilen. Det var inte roligt att åka hem efter det.

gällde din bilgaranti på det?


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Så där vi lyckades bända till backa studsmattan men den är lite krokig fortfarande men den duger. På stranden har all havets tång blåst upp. Det regnade tydligen in vid de fönstrerna som var närmast havet.
Vilket äventyr


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Youtube-proffs
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Polish:

Ja jävlar, gudrun.

Den stormen blåste ut båda min sidrutor på bilen. Det var inte roligt att åka hem efter det.

gällde din bilgaranti på det?

Nee de gjorde de inte.

500 spänn fattigare blev jag dock, och precis innan dom blåste ut var jag och körde på Älvsborgsbron i Göteborg innan den stängdes av, gled 2 meter i sidleds när de starka vindarna kom.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Ingen storm här nu, men jordbävning förra veckan. Nej jag är inte i Sverige.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Idag är det SOL


signatur

You can't win the game...

Jag älskar väder av alla slag som finns i sverige

paphammar:[http://www.youtube.com/watch?v=Uc6LTcaHSoo]


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Perfekt film/spel väder if you ask me...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

fy fan för stormar.
vi hade just köpt ett partytält och ställt upp men i stormen så lossnade hela tältet och blåste iväg. Nu är det hel paj

Youtube-proffs
Skrivet av Granen:

fy fan för stormar.
vi hade just köpt ett partytält och ställt upp men i stormen så lossnade hela tältet och blåste iväg. Nu är det hel paj

Du bor möjligtvist inte på Hisingen i Göteborg eller? Mina grannar hade dragit upp ett tält som vart typ i princip borta sedan =D


signatur

Calle säger att jag är influencer

12
Skriv svar