Demon's Souls till USA

Robot
Medlem
Demon's Souls till USA

Ser väldigt häftigt ut men det påminer lite om oblivion på bilderna iallafall...Men får hoppas att det blir bra, alltid kul med nya rollspel till ps3!

Medlem

Hoppas verkligen det kommer för jag älskar rpg spel


signatur

Rawr

Medlem

^- Tror ni kommer bli besvikna om ni är ute efter ett ren odlat RPG, plus om ni inte gillar spel där ni kommer dö tusen gånger innan ni ens plågar igenom er spelet så är denna titel inget för er.

Medlem

Hoppas verkligen det kommer hit.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Med lite tur är det regionsfritt. Utifall nån slips får för sig att vi inte är värdiga en release.


signatur
Medlem

Eurogamer importerade spelet och gav en recension

CITAT:
Eurogamer:
Demon's Souls is absolutely compelling; dark, detailed, unforgiving, creatively cruel. It gets under your skin and becomes a personal obsession, daring you to probe further into its worlds, fall for more of its traps and overcome more of its impossible challenges; it slaps you in the face with your own incompetence and dares you to overcome it.

It's stoic, uncompromising, difficult to get to know, but also deep, intriguingly disturbed and perversely rewarding. You can learn to love Demon's Souls like few other games in the world. But only if you're prepared to give yourself over to it.

9/10

Källa: http://www.eurogamer.net/articles/demons-souls-review


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Gortie:

Med lite tur är det regionsfritt. Utifall nån slips får för sig att vi inte är värdiga en release.

Det finns väl ingen regionsindelning på PS3-spel?

Från nyheten:

Citat:

För de av er som är sugna på att prova på spelet i förtid kan vi än en gång meddela att spelet går att importera då även asiatiska utgåvan innefattar en fullständig engelsk översättning.

Medlem

Det första man blir blind på...


signatur
Inaktiv

Jag har spelet och jag kan glatt meddela er att om ni vill ha ett roligt RPG-spel som man kan spela om flera gånger utan att det blir sämre så har ni hittat det. Rekommenderar att ni importerar det nu istället för att vänta. Blir en hundring dyrare på sin höjd!
P.S. Till Drunken_monkey_boxer, jag är inget hardcore RPG-fan och jag älskar spelet trots att man kanske dör någon gång då och då, det handlar bara om att ta det lugnt och läsa vad AI'n gör så kanske du dör 5-10 gånger på de första banorna innan man lär sig.

1
Skriv svar