TF2 fritt under helgen med urinburkar

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av IcePillow:

Gosh, är det 7Gb stort? Kommer ta ett tag att få ner då...

Verkligen?? Vart har du sett det?

Kollade under local files fliken i Properties på spelet när jag höll på att tanka ner det. Där stod det att det var 7239Mb stort.
Eller menade du patchen? Jag menade spelet...


signatur

SneL fezt heSt

Inaktiv
Skrivet av fzusr:

Woot? Var inte Jarate ett April skämt?

Kolla på "A sneak preview of the next class update!"

Postat första April

http://www.teamfortress.com/post.php?id=2391

jo men gick valve verkligen ut och sa att det var ett skämt eller antog folk bara det? Jag kommer inte ihåg själv :S.
Updaten kommer bli awesome iaf så jag är nöjd oavsett.

Inaktiv

Preload är färdigt och det står 00 i tid kvar till att kunna spela, men det händer inget när man trycker "launch game"?

(Efter omstart av steam har nedräkningen försvunnit och det står "purchase" istället)

Skrivet av IcePillow:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av IcePillow:

Gosh, är det 7Gb stort? Kommer ta ett tag att få ner då...

Verkligen?? Vart har du sett det?

Kollade under local files fliken i Properties på spelet när jag höll på att tanka ner det. Där stod det att det var 7239Mb stort.
Eller menade du patchen? Jag menade spelet...

Aha menade patchen case closed


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag kan inte logga in på steam!!! Vad fan är detta?!? Varit borta 2 veckor sen när man vill lira lite tft2 så går det inte!?!?

Någon annan som har samma problem?? Håller dom på med uppdateringar???


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Någon som har fått det att fungera? mitt står på pre load ännu :/

Medlem

Men snälla människor.
Frispelet är först till helgen, det är bara vi svennar som är lediga idag och imorgon, dvs är det inte "helg" för andra förrens imorgon kväll.

---
Sen att spelet är 7gb är väl pga att man laddar ned hela HL2-kittet och bara inte TF2. Så ska man sen spela HL2 och ladda ned det, så blir det bara några 100mb. Eller?

Medlem

Cannot contact steam servers, please try again later...

Well done Valve! Well fucking done!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Håkan:

Men snälla människor.
Frispelet är först till helgen, det är bara vi svennar som är lediga idag och imorgon, dvs är det inte "helg" för andra förrens imorgon kväll.

Nu står det dock på TF2 sidan att det ska börja torsdag

Medlem

Funkar utmärkt för mig än så länge. Laddar ner i över 2mb/s.

Medlem

Förstår inte. Mitt steam har inte fungerat över 4 timmar nu... Vad fan håller Valve på med??? Snälla för fan fixa detta nu!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Niotumsspik:
Skrivet av Håkan:

Men snälla människor.
Frispelet är först till helgen, det är bara vi svennar som är lediga idag och imorgon, dvs är det inte "helg" för andra förrens imorgon kväll.

Nu står det dock på TF2 sidan att det ska börja torsdag

Har det nog gjort hela tiden.


signatur

SneL fezt heSt

Inaktiv

ngn som vet mer exakt klockslag när det ska dra igång? Klockan är väl ngngång på eftermiddagen i USA nu?

Grafikfejs
Paradox Interactive

Ni har väl inte missat Onlinegamers TF2-patch-vaka?

www.onlinegamer.se


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av zaphiren:

Finns det någon tid utsatt när gratistesten drar igång?

Kostade inte the orange box typ 10 dollar för ett tag sen? Det är praktiskt taget nästan gratis.

Vad har det med det hela att göra? Testar gärna innan jag köper.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av BlueBerryBoy:

ngn som vet mer exakt klockslag när det ska dra igång? Klockan är väl ngngång på eftermiddagen i USA nu?

Om dom verkligen är i PST så ligger dom 9h efter oss.


signatur

SneL fezt heSt

Inaktiv

"FREE WEEKEND starts Thursday!" står på steam. De har väl haft torsdag länge där nu...

Medlem
Skrivet av IcePillow:
Skrivet av BlueBerryBoy:

ngn som vet mer exakt klockslag när det ska dra igång? Klockan är väl ngngång på eftermiddagen i USA nu?

Om dom verkligen är i PST så ligger dom 9h efter oss.

Det gör dom, titta längst upp under "Steam News":
http://store.steampowered.com/news/

Så ser man att det står Official Steam Time.

Medlem
Skrivet av BlueBerryBoy:

"FREE WEEKEND starts Thursday!" står på steam. De har väl haft torsdag länge där nu...

Jo fast den lär ju inte börja förrän vi som har spelet har fått tillgång till spy/sniper patchen, som inte verkar ha släppts ännu, borde komma vilken timme som helst


signatur

/LeoN_sWeMoB (Quake1) aka [IFS] LeoN (Tribes1-2) aka FF|LeoN (BF1942) aka Don.LeoN (TF2/L4D1-2/BF:BC2)

Medlem

TF2 är sjukt kul, men jag har inte lirat på ett tag så jag fattar inte allt med "inventory" eller vad det nu är... :S


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

TF2 är riktigt skoj och ser fram emot patchen. Men hur låser man upp nya vapnen osv? Är det genom ett visst antal achievements?

Medlem
Skrivet av Raid25:

Bara så ni vet, Half Life Orange Box kan man köpa för 200 spänn inklusive frakt från Spelbutiken.se

*edit*

Och som ni kanske vet så innehåller Orange Box:

? Half Life 2
? Episode One
? Episode Two
? Portal
? Team Fortress 2

Hos G2Play.net kan du köpa det för 111kr, digitalt.

Inaktiv

asså.... blir lite less nu xD klockan e bara 15 typ på steam, så dom kommer nog släppa det typ 18 eller så , och då är det ju natt här i sverige -.-

Medlem

När släpps zi update?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Hur kan jag som sitter och väntar på att trialen ska släppas ladda ned det så jag kan spela det på en gång när det släpps?


signatur

The King is Back

Skrivet av omgponies:

TF2 är riktigt skoj och ser fram emot patchen. Men hur låser man upp nya vapnen osv? Är det genom ett visst antal achievements?

Jepp ungefär 10 för första vapnet, runt 16 för andra och typ 22 achievements för sista vapnet


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av FortuN:

Hur kan jag som sitter och väntar på att trialen ska släppas ladda ned det så jag kan spela det på en gång när det släpps?

Du besöker länken som fanns i nyheten och klickar på Pre-Load now kanske.
[http://cdn.store.steampowered.com/message/19285217737055161]


signatur

/LeoN_sWeMoB (Quake1) aka [IFS] LeoN (Tribes1-2) aka FF|LeoN (BF1942) aka Don.LeoN (TF2/L4D1-2/BF:BC2)

Medlem

Hittar ingen länk till den sidan i nyheten, tack iaf


signatur

The King is Back

Medlem

Är jag trög? Jag ser inte hur jag ska göra för att spela det gratis? Har förinstallerat det men det är fortsatt låst och jag kan bara välja att köpa det? Någon som vet hur jag går till väga?

Medlem

Däremot står det i tråden att det släpps senare, och alla väntar just nu att få spelade det gratis, släpps villken sekund, minut, timme somhellst nu.


signatur

The King is Back

123
Skriv svar