TF2 fritt under helgen med urinburkar

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av omgponies:

TF2 är riktigt skoj och ser fram emot patchen. Men hur låser man upp nya vapnen osv? Är det genom ett visst antal achievements?

Jepp ungefär 10 för första vapnet, runt 16 för andra och typ 22 achievements för sista vapnet

Tackar!

Förresten så har patchen släppts!

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Steamforumen låter typ:
WAAAAAAAAAAAAH kiss är omoget WAAAAAAAAAAAAH
THIS GAME USED TO BE CLASSY! etc etc.

Med all rätt kan man tycka. Kom igen nu, kasta urin på varandra...

Medlem

"You now find new and old items as you play, instead of through achievements"
Jag undrar vad den nyheten betyder.
Att man t.ex kan hitta säg kissburken nu mitt i banan och plocka upp, så slipper man köra en massa achievements för att få den?
Låter ju iofs inte som en dum idé, för oss som inte orka sitta 24timmar för att låsa upp det sista vapnet.

Medlem

Jag såg verkligen emot denna uppdatering, men efter att ha spelat den så funderar jag på att sluta spela TF2. Denna uppdatering kommer nog få flera som spelat länge att sluta spela.

Achivements är i stort sätt värdelösa nu. Det enda man behöver göra för att få saker nu är att vara på en server. Det kvittar vilken klass du kör eller vad du gör. Du kan t.o.m. köra spectate och få saker. Det kan ta 5 sek eller 50 timmar innan du får något. När du väl får något så kan de vara en sak du redan har. Vet redan en som fått 5st sandvich. Hur kul är det.

Hade kört igång spelet och spelat i 1.5-2h, utan att ha fått någonting. Tabbade sedan ut till windows och kollade lite på steams forum. När jag tabbade tillbaka igen så hade jag under tiden fått "Cloak and Dagger" klockan.

Normalt så har jag alltid varit skitglad när jag fått en ny sak. Men denna gången så kände jag ingen glädje alls.

Medlem

Så att skjuta någon i huvudet med en blykula eller slå ihjäl någon med en spade är "classy" men inte att kasta urin på någon. Hum... ... nom nom nom...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av Maister:

Jag såg verkligen emot denna uppdatering, men efter att ha spelat den så funderar jag på att sluta spela TF2. Denna uppdatering kommer nog få flera som spelat länge att sluta spela.

Achivements är i stort sätt värdelösa nu. Det enda man behöver göra för att få saker nu är att vara på en server. Det kvittar vilken klass du kör eller vad du gör. Du kan t.o.m. köra spectate och få saker. Det kan ta 5 sek eller 50 timmar innan du får något. När du väl får något så kan de vara en sak du redan har. Vet redan en som fått 5st sandvich. Hur kul är det.

Hade kört igång spelet och spelat i 1.5-2h, utan att ha fått någonting. Tabbade sedan ut till windows och kollade lite på steams forum. När jag tabbade tillbaka igen så hade jag under tiden fått "Cloak and Dagger" klockan.

Normalt så har jag alltid varit skitglad när jag fått en ny sak. Men denna gången så kände jag ingen glädje alls.

Sammtidigt är det ju kul för dom som inte spelar så mycket o få tillgång till en del vapen också


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Har inte spelat förut, men det var både roligt och prisvärt.

123
Skriv svar