Medlem
Klädaffär!

Hejsan hoppsan kära Fragglar! Behöver er hjälp!
Som en del av er vet är jag numera bosatt i Japan, i Japan är det just nu SNUSKIGT varmt och jag är i behov av kläder i storlek västerlänning.

Det jag är letar efter, mer specefikt, är cargo shorts med många fickor och detaljer, vanliga släta finner jag otroligt fult. Men alla tips är så klart välkommna!

Så sitter ni och håller på några schyssta webshops så är det läge att dela med er av dom nu! tack

:heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

DUUH, det finns något som heter GOOGLE!

Men eftersom det är så varmt:

http://www.bodystore.com

Har inte handlat från shop:en själv så du kan inte fråga mig om detaljer när det gäller fraktavgift etc


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:

DUUH, det finns något som heter GOOGLE!

Men eftersom det är så varmt:

http://www.bodystore.com

Har inte handlat från shop:en själv så du kan inte fråga mig om detaljer när det gäller fraktavgift etc

Har letat på google men verkar inte hitta någon vettig affär iaf, Jag börjar bli gammal.

Tack för länken... men nu var det ju inte pilatesbollar och solskyddslotion jag letade efter... 8)

:heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

^- Du kan inte be någon i din familj att inhandla något passade i sverige och sen skicka det? Tror fan inte frakten blir så mycket dyrare.

Medlem

Vill du ha märkeskläder så är www.zoovillage.se väldigt bra, vet inte om de skickar till japan bara


signatur

4 8 15 16 23 42

Medlem

http://www.caliroots.se är också en riktigt grym sida


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Citat:

Har letat på google men verkar inte hitta någon vettig affär iaf, Jag börjar bli gammal.

Tack för länken... men nu var det ju inte pilatesbollar och solskyddslotion jag letade efter... 8)

:heart:

*suck

Sök på Cargo Shorts på samma hemsida...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Måste erkänna att jag är lite avunsjuk på dig SeniiL. Får jag bara fråga en sak? Hur kom du till Japan? Pluggar du eller är du trött på Sverige?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av Exeron:
Citat:

Har letat på google men verkar inte hitta någon vettig affär iaf, Jag börjar bli gammal.

Tack för länken... men nu var det ju inte pilatesbollar och solskyddslotion jag letade efter... 8)

:heart:

*suck

Sök på Cargo Shorts på samma hemsida...

Coolt! Ett enda par att välja, bra jobbat!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Du kan inte be någon i din familj att inhandla något passade i sverige och sen skicka det? Tror fan inte frakten blir så mycket dyrare.

Jo blir ju mitt nästa alternativ, men jag föredrar att välja själv! Man vet aldrig vad fasen för konstigt man kan få annars

theHarmlessWarrior: Blandat? Pluggar just nu i Kyoto.

Ni andra tack så mycket, ska kika närme på sidorna! :heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

1
Skriv svar