Spelkänsla slut?

Medlem
Spelkänsla slut?

Hej Allihopa undrar vad man ska spela för spel har spelat wow i 3,5 år. La av för några månader sen tröttna på det Helt enkelt. det fanns ingen mening Sen började ja spela Age of conan för en månad Sen. Men det finns inte tillräckligt quests Så Väntar helt enkelt.Och för ett tag sen så trökte jag i gamla godingen Two worlds och klarade spelet på 2 dagar eller så. Och så smyg spelar man gamla spel Som obivlion,morrowind,kotor. Men Var får jag tillbaks den kicken Ni vet som vid sitt första mmorpg Eller rpg Spel. Då man vart helt exalterat När nått roligt hände. Kan ni rekomendera nått rpg mmorpg Spel? Ja spelar tyvärr inte fps. De gjorde ja när ja va liten tröttna på det svara gärna mvh Rikard:\

Medlem

Jag fick lite den "kicken" av Mass Effect faktiskt... Men annars vet jag inte. Det bästa vore väl att prova på ett spel i en genre som du inte spelat innan, då känns stilen lite mer exklusiv än vad man är van vid

Medlem

Maybe Masseffect har ja funderat på att skaffa Ja men Man vill ha det där Slänga på en rustning Svärd hoppa på hästen slakta Lite demoner Och Undeads O questa som fasen Och då inkluderar ja inte wow o aoc Dom e ja trötta på

Medlem

Spela Neverwinternights eller Baldurs Gate spelen.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Diablo II i väntan på Diablo III!
Nostalgikänsla så det inte är sant. Bygger på en Zealadin just nu när jag får någon ledig timme att slösa :D!

Om du vill ha något nytt så rekommenderar jag Mass Effect, antar att det är lika kul på PC som på X360 :).

Medlem

Du är 17 år har redan förlorat suget? You're in for a tough ride boy.

Medlem

Lyssna på nagash och Famest, dom vet vad dom pratar om:)
Utöver dessa perfekta spel kan jag rekommendera C&C The First Decade om du gillar RTS vill säga.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

de två spelen som har gett mig mest sug senaste åren är nog Hitman blood money och Bioshock. testa


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Och om du gillar Bioshock så gillar du nog Deus Ex, äldre än Bioshock men hur bra som hellst för det ändå


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Youtube-proffs

Deus Ex IS the shit.

Har tappat suget med men de har kommit igen lite nu när hösten börjar nalkas!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Neocron

kommer du in i spelet så kommer du bli sittandes länge och väl.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Youtube-proffs

Minns ett gammalt gammalt spel som heter Death Gate.

SJUKT underhållande.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Drabbades av samma symptom för ett antal år sedan.
Har diverse high level karaktärer i olika spel men orkar inte ens logga in.

Vad jag däremot aldrig tröttnar på är att gå in i Half Life eller Day of Defeath eventuellt Counter Strike och teama och njuta av lite headshots och granatkills. Av någon anledning är det lika roligt varje gång.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Spelar man en och samma genre hela tiden så är det ju inte direkt konstigt om man blir less.

Medlem

jo de e sant så ja Köpte lite nya spel frontlines fuel of war Gears of war. Felet är egentligen att ja inte köpt spel på ett tag För i vimmerby kostar dom ungefär 600. för crysis som kostar 100 kr på webhalln. Mn ja tänkte det drunken sa är för att ja har spelat sen ja va liten man får ju aldrig samma känsla i mmorpg. som Första gången man Skaffa sitt första o mitt var horizons. Som är helt ödelagt Spel nu O sönder buggat. men va dugligt Förr Åldern har nog inte mkt o göra med saken. Har ju spelat sen gud vt när fick min första dator iaf 1999 lr nått iaf tack för tipsen ska beställa mass effect

1
Skriv svar