Eran favo Pizza

Medlem
Eran favo Pizza

Tja jag undrar vilken favo pizza ni har?

Själv älskar jag Al Tono-Tonfisk


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Adana på den lokala pizzerian. En enkel kebabpizza, dvs margherita med bara kebab på + sås för 45 kronor. AKA bakispizza, är det hemskt blir det specialorder med pommes på den.


signatur

Videomupp

Medlem

Brukar finnas lite olika varianter av "Mexicana", men något i stil med...
tomat, ost, köttfärs, vitlök, lök, jalapeno, tacosås.


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Just nu skulle jag säga vad som helst med KEBAB på.. fasen vad gött


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Mitt namn är Bolognese.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Mitt namn är Bolognese.

Du och din köttfärs


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Hawaii med kebabsås.

Medlem

brukar köra på fläskfile beasås skinka champinjoner. Stabilt hos alla pizzerior, har de shysst kebab tar jag en rulle.

@ millex : En gång när jag var på väg hem från tåget stannade jag på en pizzeria och beställde en random pizza, satt mig ner och väntade. 15 mins senare är pizzan klar och bagarn kollar på en pizza som står ovanför ugnen och säger.. ta den här skiten också ingen hämtade den. Jag blir skitglad, går hem och upptäcker att det är en tonfiskpizza. Skiten luktar ner hela lägenheten i ett par dar innan jag pallar slänga den. Så FAN TA DIG OCH ALLA SOM GILLAR TONFISK NI KUKADE UPP MIN MÅLTID.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Medlem

Ja gillar den med kebab på. Utan lök och svamp.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Vanlig vesuvio med kött och ost typ


signatur

Rawr

Medlem

Hawaii med fetaost och salami.


signatur
Medlem
Skrivet av sno0zer:

brukar köra på fläskfile beasås skinka champinjoner. Stabilt hos alla pizzerior, har de shysst kebab tar jag en rulle.

@ millex : En gång när jag var på väg hem från tåget stannade jag på en pizzeria och beställde en random pizza, satt mig ner och väntade. 15 mins senare är pizzan klar och bagarn kollar på en pizza som står ovanför ugnen och säger.. ta den här skiten också ingen hämtade den. Jag blir skitglad, går hem och upptäcker att det är en tonfiskpizza. Skiten luktar ner hela lägenheten i ett par dar innan jag pallar slänga den. Så FAN TA DIG OCH ALLA SOM GILLAR TONFISK NI KUKADE UPP MIN MÅLTID.

FAN TA DIG SJÄLV! :evil:
Tonfisk är riktigt gott ju! Du kunde fan skicka den där gratispizzan till mig :evil::\:(


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Har flera olika favoriter beroende på situationen...

Mexicana - Äts gärna under en film eller när jag är sugen på något starkt
Jena Special - Äter jag när jag är riktigt hungrig och sugen på något riktigt gott
Kebabrulle - Vanligast, äter när jag vill ha något gott snabbt
Sverige Speciall - God som fan, dyr som fan och nästan omöjligt att klara hela. Äts endast när jag är RIKTIGT hungrig

Medlem

Kebab viking, det är i princip en inbakad kebabsallad.

Medlem

Tar oftast kebabtallrik (med stark sås)....annars La Bussola (tomat, ost, skinka, räkor)


signatur

You can't win the game...

Medlem

tja mexicana funkar annars tar jag olika varje gång finns ju typ ca 70 varianter o välja på så man kommer aldrig ihåg från gång till gång vad tusan man körde förra gången


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ydre Special.
massa kebbab sås och pommes, mumms!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Sorento med kebabsås <3
Tomat, ost, skinka, champinjoner och räkor. Med kebabsås!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Inte särskilt förtjust i pizza, men när jag äter brukar det bli en ananas, precis vad det låter som: skinka, ost och ananas.

Inaktiv

Som Eurocop vill jag ha *"BAJS" på pizzan.

Nä.

Vesuvio med Kebabkött och Bea samt vitlökssås.

ÄTER DET SÅ PASS SÄLLAN SÅ JAG HINNER IAF INTE BLI FET!!!

Medlem

Kebab pizza super = MUMS ! (pommes frites på)

Medlem
Skrivet av Crawller:

Vanlig vesuvio med kött och ost typ

Mmm


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Huset - skinka, ost, fläskfilé, jordnötter, bearnaisesås (typ)
Tacopizza - skinka, ost, kebabkött, jalapeno, vitlökssås

Standard är ju Kebabpizza om man inte kan bestämma sig eller måste svara snabbt.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av sno0zer:

brukar köra på fläskfile beasås skinka champinjoner. Stabilt hos alla pizzerior, har de shysst kebab tar jag en rulle.

@ millex : En gång när jag var på väg hem från tåget stannade jag på en pizzeria och beställde en random pizza, satt mig ner och väntade. 15 mins senare är pizzan klar och bagarn kollar på en pizza som står ovanför ugnen och säger.. ta den här skiten också ingen hämtade den. Jag blir skitglad, går hem och upptäcker att det är en tonfiskpizza. Skiten luktar ner hela lägenheten i ett par dar innan jag pallar slänga den. Så FAN TA DIG OCH ALLA SOM GILLAR TONFISK NI KUKADE UPP MIN MÅLTID.

FAN TA DIG SJÄLV! :evil:
Tonfisk är riktigt gott ju! Du kunde fan skicka den där gratispizzan till mig :evil::\:(

Eller till mig :evil:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Hawaii special med "mild kebabsås" är standard, äts nästan alltid.
Mexico macka blir det när jag är riktigt hungrig, och vill ha en redig frukost dagen efter.
Och Acapulco när jag vill ha något starkt, sjukt gott och lite annorlunda.


signatur

Is it a bird? Is it a plane? No, it´s Superman!

Medlem

Ehm, ifall ni väljer några icke "standard" pizzor så kan ni väl skriva ingredienserna också?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Jag som är mer den petiga typen brukar köra på antingen Hawaii med köttfärs på eller en Calzone.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Kebabpizza på Älgens pizzeria innan deras bäste bagare slutade. Nu är den ganska medioker

Medlem

Specialkebab pizza = skinka och kebab när man har bakfylla annars Kebab pizza med färska grönsaker på

Skriv svar