Eran favo Pizza

Medlem

fan vad alla ska käka kebab här !

mina 3 favorit pizzor just nu går i denna rang

1. pepperoni pizza, pepperoni korv, feveroni, oliver, massivt med ost, lägg en sleve med pizza sallad över, vitlöks sås

2. kebab pizzaaa med vitlöksås och fivviiforni

3. vanlig simple hawaii går alltid

Medlem

Börjar vi se ett mönster? Är det så att de flesta fz:are är kebabmänniskor, utom jag och några till? Måste kanske undersökas närmare...


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av Oddman:

Börjar vi se ett mönster? Är det så att de flesta fz:are är kebabmänniskor, utom jag och några till? Måste kanske undersökas närmare...

Kebab är ju det absolut godaste Sverige har att erbjuda just nu. Hands down t.om, som Sno0zer skulle sagt.

:heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

En Ciao Ciao med extra ost är också svårslagen:) Det får nog fan bli en sån idag.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Bolongese


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av Oddman:

Börjar vi se ett mönster? Är det så att de flesta fz:are är kebabmänniskor, utom jag och några till? Måste kanske undersökas närmare...

Kebab är ju det absolut godaste Sverige har att erbjuda just nu. Hands down t.om, som Sno0zer skulle sagt.

:heart:

Ja, kebab är gudomligt gott, kan tänka mig om 100 år när nya sverigedemokraterna ska propagera för Sverige, och skriker ut med stolthet att Kebab, nog fan är det svenskt!

Härnösands alldeles egna "Gangster" är definitivt min favoritpizza, skinka, ost, jalapenos och kebabsås


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av Oddman:

Börjar vi se ett mönster? Är det så att de flesta fz:are är kebabmänniskor, utom jag och några till? Måste kanske undersökas närmare...

Kebab är ju det absolut godaste Sverige har att erbjuda just nu. Hands down t.om, som Sno0zer skulle sagt.

:heart:

Ja, kebab är gudomligt gott, kan tänka mig om 100 år när nya sverigedemokraterna ska propagera för Sverige, och skriker ut med stolthet att Kebab, nog fan är det svenskt!

Härnösands alldeles egna "Gangster" är definitivt min favoritpizza, skinka, ost, jalapenos och kebabsås

Vanligt hederligt marinerat och grillat kött piskar kebab varje dag. Tyvärr får man inte det på pizzan.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

Bill Gates åt mest pizza när Microsoft var nytt. Han blev både tjock och förmögen

Vem är det igentligen som äter typ ägg och banan pizza hela tiden? Det måste väl finnas ett stort antal eftersom de typ finns på alla menyer. Har för visso inte smakat det men det låter inte gott. Tänk vilket mod det krävs för att skrika ut över hela pizzerian: Jag tar en ägg och banan pizza tack!

Själv äter jag: Champinoner, skinka och ost på min


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av Oddman:

Vanligt hederligt marinerat och grillat kött piskar kebab varje dag. Tyvärr får man inte det på pizzan.

Ja en välstekt biff klår kebab, märkligt att du inte kan hitta en pizzeria som har sånt på pizzan, finns här iallafall (Härnösand)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jag misstänker att det skulle ta för lång tid för pizzerian att marienera köttet och grilla det för att sedan lägga det på en pizza. Inte för att de är snabba i vanliga fall....


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Bill Gates åt mest pizza när Microsoft var nytt. Han blev både tjock och förmögen

Vem är det igentligen som äter typ ägg och banan pizza hela tiden? Det måste väl finnas ett stort antal eftersom de typ finns på alla menyer. Har för visso inte smakat det men det låter inte gott. Tänk vilket mod det krävs för att skrika ut över hela pizzerian: Jag tar en ägg och banan pizza tack!

Själv äter jag: Champinoner, skinka och ost på min

Tycker du på allvar att det är konstigt med banan på pizzan?

Medlem

Eftersom jag inte har nån direkt favo pizza testar ju lite olika men de pizzor ja äter helst är:
Opera: Skinka och tonfisk
Kebab pizza: Kebab pepperoni skinka och vitsås
Hawaii: Annanas skinka.
Btw fan vad jag blev sugen på pizza

Medlem
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Bill Gates åt mest pizza när Microsoft var nytt. Han blev både tjock och förmögen

Vem är det igentligen som äter typ ägg och banan pizza hela tiden? Det måste väl finnas ett stort antal eftersom de typ finns på alla menyer. Har för visso inte smakat det men det låter inte gott. Tänk vilket mod det krävs för att skrika ut över hela pizzerian: Jag tar en ägg och banan pizza tack!

Själv äter jag: Champinoner, skinka och ost på min

Tycker du på allvar att det är konstigt med banan på pizzan?

Banan på pizza är riktigt gott. Brukar beställa bananpizzor ganska ofta när jag käkar pizza.

Bästa banan combon är ju ganska simpel! Banan, annanas, skinka och curry! mmm! :heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Oftast tar jag Kebab-pizza, men den egentliga favoriten är Husets Special med oxfilé med bearnésås, yummy !

Antikvitet

Jag är mexikanpizzamänniska! En acapulco (oxfilé, lök, jalapeños, vitlök, tacosås), gärna med gräddfil, är hur man kittlar min kista.

Jag funderar på att utnämna FZ till en officiell mexikanpizzasajt!

Edit: Dra åt helvete, jag ska banne mig ha en Acapulco i kväll. Kärlek!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Kebab är också en av mina favo pizzor


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Svensson Special: Skinka, räkor, champinjoner, bearnaiesås (halvinbakad)

Mycket mumsig!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

TheHarmlessWarrior's top 3 att inte lägga på sin pizza
Numer... 3

Oxfilé har jag typ tagit 4 ggr på 4 olika pizzerior och för att min väl genomförda analys inte ska bara ska finnas i mitt huvud delar jag med den med er nu. Oxfilé på en pizza blir ALDRIG bra

Numer... 2

Bearnaisesås!
Bearnaisesås är aldrig gott inte änns på pizza och därför säker gör den sin plats som nummer 2 på listan

Numer...1

banan!
Jag kan tänka mig äta banan på mitt knäckebröd till och med banan med ketchup men aldrig skulle jag överväga att välja banan på pizzan. Jag förstår mig inte på människor som äter det på sin pizza och kommer antagligen aldrig göra det heller. De är för mig som musen är för elefanten små och otäcka som kan hitta på precis vad som helst så fort man vänder ögat ifrån


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

En klassisk kebab pizza sitter alltid fint.

Medlem

Drog i mig en Mexicana alldeles nyss. Den satt fint som gatan! jag var en som diggade bananpizzor förr, men den vackra dagen jag ransakade min själ och vågade beställa nått nytt från menyn så har jag fastnat på den mera heta delen av den.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

00a
Medlem

Greco på den lokala pizzerian är ju ruskigt god:$

Medlem
Skrivet av John:

Jag är mexikanpizzamänniska! En acapulco (oxfilé, lök, jalapeños, vitlök, tacosås), gärna med gräddfil, är hur man kittlar min kista.

Jag funderar på att utnämna FZ till en officiell mexikanpizzasajt!

Edit: Dra åt helvete, jag ska banne mig ha en Acapulco i kväll. Kärlek!

Om du inte inkluderar Kebab på något ärofyllt sätt, var beredd på att tappa medlemmar!! It's ON bitch!

:heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Antikvitet

kebab.fz.se kommer snart att pekas till ishitmypants.com


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

Jag är mexikanpizzamänniska! En acapulco (oxfilé, lök, jalapeños, vitlök, tacosås), gärna med gräddfil, är hur man kittlar min kista.

Älskar den pizzan också, dock aldrig fått med gräddfil på. Undrar om man kan be om det, får testa.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Kyckling och curry.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Inaktiv

tycker om allt med räckor på!!

Medlem

Paprika, lök, salami, ost, tomatsås, färska champinjoner. Nice!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Pizza black and white...mums!
Eller något med kebab på.

Medlem

Husets på Ole Dole Doff i Gislaved är min favorit (synd att jag bor i Göteborg). Bernaisesås, skinka, oxfile, ägg.... mums säger jag bara, såååå god. Blir givet en sån nästa gång jag har vägarna förbi Gislaved.

Medlem

Jas @ Pizzeria adriatic i mölndal (köttfärs + gorgonzola)

Papa Johns pizza i Palm Coast e nam nam dem med.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Skriv svar