Vilken ras har snyggast tjejer?

Inaktiv
Vilken ras har snyggast tjejer?

Som topic lyder, vilken människoras tycker ni har snyggast tjejer (eller killar om du är tjej/homosexuell).

Jag tycker att vita tjejer är snyggast. Ser dock många vita tjejer som skaffar sig negroida drag genom operationer, tex förstorade läppar, vilket jag tycker är mycket fult.

Det finns en teori om att man tycker bäst om den ras som man är uppväxt med/själv tillhör men jag tror inte att det stämmer. Överallt där våra blonda vita tjejer kommer så tycker folk att de är det snyggaste som finns.

Observera att jag inte har något emot de andra raserna bara för att jag har en preferens när det gäller utseende. Finns andra egenskaper som också är viktiga, tex intelligens.

Medlem

Undrar om detta ämne inte är lite taboo xD! Men jag förstår vad du menar!

Medlem

de känns som FZ fått ett nytt troll.

för att vara lite on topic: jag tycker ingen "ras" är snyggast.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

Thumba: Du tycker altså att alla människor på jorden är lika snygga? Gäller det även djur föresten? Gillar du djur?

Medlem
Skrivet av Evidence:

Thumba: Du tycker altså att alla människor på jorden är lika snygga? Gäller det även djur föresten? Gillar du djur?

nej, när jag skrev ras menade jag "människoras", jag trodde det var underförstått?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Evidence:

Thumba: Du tycker altså att alla människor på jorden är lika snygga? Gäller det även djur föresten? Gillar du djur?

Det han menar är att han inte finner en specifik ras "snyggast".


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

ämnet diskuterades flitigt i denna tråden: http://www.fz.se/forum/thread.php?id=31050
kan väl dra slutsatsen att dem flesta här gillar vanliga vita, eller japanska småflickor.. av någon anledning

Medlem
Skrivet av Evidence:

Thumba: Du tycker altså att alla människor på jorden är lika snygga? Gäller det även djur föresten? Gillar du djur?

Människan är ett djur.

Det du kallar djur handlar om andra arter, vilket han troligtvis inte tänder på.

Medlem

Night-elf ;>


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Night-elf ;>

:up:!

Medlem

Ras var inte de bästa ordvalet ...

Medlem

Jag tycker den typiske ariska rasen, blonda snygga tjejer är jag välldigt svag för

till alla som vägrar innse att människan består av olika raser, skämms på er. (kalla andra djur för raser går bra, men så fort det är människan blir det kännsligt, extremt fånigt)


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Grekiska och Italienska kvinnor.

Blondiner går fetbort.


signatur
Medlem
Skrivet av IceMan:

Jag tycker den typiske ariska rasen, blonda snygga tjejer är jag välldigt svag för

till alla som vägrar innse att människan består av olika raser, skämms på er. (kalla andra djur för raser går bra, men så fort det är människan blir det kännsligt, extremt fånigt)

Att dela in människan i olika raser har varit känsligt sedan det senaste världskriget.

Själv faller jag för helhetsintrycket, utseendet är bara en del.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Cammo seriöst, italienska kvinnor? Själv så tycker jag att de har jävligt mycket "en på hundra" going on, massor med ok eller inte ok och så några få superheta. Själv så är jag öppen för det mesta men när jag blir full så tenderar jag att gå på den bruden som sticker ut mest ur ras synpunkt. I ett hav av blondiner så går jag på brunetten/asiaten etc.. inte för att det behöver vara framgångsrikt. Antar att jag vill vara speciell bara :\


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Västerlänningar självklart för min del, finns inget annat i min värld, men mer exakt har jag lite svårt att säga. En mörkhårig italienska kan vara lika het som en nordisk tjej. Fast mja, svart hår känns aningen farligt och främmande, brunetter eller något åt det blondare hållet är att föredra.

Men egentligen undrar jag om det är så mkt att diskutera, de allra, allra flesta här lär föredra "vita". Några som gillar japanska småflickor också då.

Ljushet i hyn är ett ideal för många, har läst om svarta kvinnor i sydafrika som blekte huden för att få en mer ljus mulattnyans. Michael Jackson är ju praktexemplet på detta.
Se på alla dessa hip hop-videos, negerrapparna kan vara helsvarta men dessa "bitches and hoes" som är med i deras videos har ju i princip alltid ljusare, brun hy. Mulatter.

Skrivet av IceMan:

Jag tycker den typiske ariska rasen, blonda snygga tjejer är jag välldigt svag för

till alla som vägrar innse att människan består av olika raser, skämms på er. (kalla andra djur för raser går bra, men så fort det är människan blir det kännsligt, extremt fånigt)

Etniciteter heter det faktiskt på finare språk

Medlem
Skrivet av IceMan:

Jag tycker den typiske ariska rasen, blonda snygga tjejer är jag välldigt svag för

till alla som vägrar inse att människan består av olika raser, skämms på er. (kalla andra djur för raser går bra, men så fort det är människan blir det kännsligt, extremt fånigt)

Jag kan också tycka att människor är olika och även om man säger att människan härstammar från Afrika så ser jag särdrag hos vissa som inte finns hos andra (p.g.a. evolution?). Vi har våra olikheter. Ras kan likväl användas för jag har i.a.f. inte sett någon information om att det ena eller andra skulle vara definitivt även om ordet gärna undviks med tanke på dess olyckliga historia.

Jag gillar i.a.f. alla tjejer jag känner mig attraherad av och det kan variera. Fast oftast är det nog de ljusa. Antecknar intresseklubben?

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Antecknar intresseklubben?

Det gör dem minsann !

Medlem
Skrivet av V!ruS!:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Antecknar intresseklubben?

Det gör dem minsann !

Bra! Hade känts tråkigt om bara FRA gjorde det

*stavfel

Medlem
Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av IceMan:

till alla som vägrar inse att människan består av olika raser, skämms på er. (kalla andra djur för raser går bra, men så fort det är människan blir det kännsligt, extremt fånigt)

Jag kan också tycka att människor är olika och även om man säger att människan härstammar från Afrika så ser jag särdrag hos vissa som inte finns hos andra (p.g.a. evolution?). Vi har våra olikheter. Ras kan likväl användas för jag har i.a.f. inte sett någon information om att det ena eller andra skulle vara definitivt även om ordet gärna undviks med tanke på dess olyckliga historia.

Nej, människan saknar tillräcklig genetisk variation för att kunna delas upp i raser. Att det finns fysiska skillnader mellan olika folkgrupper är alla medvetna om, men att prata om raser är helt definitionsmässigt fel.

Om du sätter en population på en öde ö och lämnar dem ensamma i en 10 000 år eller så kanske du kan lyckas få fram en ny mänsklig ras, men i dagsläget har vi bara en.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv

Det finns visst raser.

Jag tycker att rasen homosapiens har sötast tjejer.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Shit, om det var någon som skulle gå "LOLI!" så trodde jag det var du sipmo. Vad besviken jag blev nu


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av V!ruS!:

Ras var inte de bästa ordvalet ...

Nope ..


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem
Skrivet av Klfh:
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av IceMan:

till alla som vägrar inse att människan består av olika raser, skämms på er. (kalla andra djur för raser går bra, men så fort det är människan blir det kännsligt, extremt fånigt)

Jag kan också tycka att människor är olika och även om man säger att människan härstammar från Afrika så ser jag särdrag hos vissa som inte finns hos andra (p.g.a. evolution?). Vi har våra olikheter. Ras kan likväl användas för jag har i.a.f. inte sett någon information om att det ena eller andra skulle vara definitivt även om ordet gärna undviks med tanke på dess olyckliga historia.

Nej, människan saknar tillräcklig genetisk variation för att kunna delas upp i raser. Att det finns fysiska skillnader mellan olika folkgrupper är alla medvetna om, men att prata om raser är helt definitionsmässigt fel.

Om du sätter en population på en öde ö och lämnar dem ensamma i en 10 000 år eller så kanske du kan lyckas få fram en ny mänsklig ras, men i dagsläget har vi bara en.

Nej, det finns tre olika anpassade för platsens klimat. Vita, svarta och gula.
Att börja tala om vilken som i någon bemärkelse har bäst utseende finner jag ganska otrevligt däremot.


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

1
Skriv svar