Nästan nya Nvidia-drivare

Medlem
Nästan nya Nvidia-drivare

Hoppas dom lagat nv4_disp crasharna


signatur

Id give my left arm to be ambidextrous.

Inaktiv

NVIDIA GeForce 8800 GT 182.08
Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.

Så det gäller inte mitt alltså, buhu

Medlem
Skrivet av GREY_task:

NVIDIA GeForce 8800 GT 182.08
Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.

Så det gäller inte mitt alltså, buhu

När jag sökte för 8 series så kunde man ladda ner 185.85.. men de kanske inte hjälper 8 serien så värst mycket.

Inaktiv

nv4_disp crasharna är fortfarande kvar.. händer inte så värst ofta längre vad jag vet iaf.
jag har ett 8800GT och 185.85 installerades utan problem.

Medlem
Skrivet av GREY_task:

NVIDIA GeForce 8800 GT 182.08
Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.

Så det gäller inte mitt alltså, buhu

Onödigt att använda nå driver search genom drivarna...bara avinstallera gammla och lägg in nya.

Medlem

länken "drivrutinerna till ATI-grafikkort" länkar till fel nyhet.

Medlem

jag hade instalelerat den för en vecka sen och den innehöll några bug och jag tog bort det men vet inte om de har fixat det eller inte.

Medlem

Har ett 8800GTS 512mb och med de här drivarna får jag enormt mycket kraschar. Dels så får jag felet "Device driver is stuck in an infinite loop". Å Dels så får jag en skum bugg i spel som TF2 där allting helt plötsligt ser ut som ett flimmrande 640x480 tills jag går ur spelet.

Ett hopp tillbaka till äldre drivrutiner fixade allt igen.

Medlem

Shit den nya funkar inte till mitt xfx 280 kort. när jag startar om datorn så har jag en upplösning på 640*400 med 7 bit färg.
desuttom så kan jag inte ändra just det med upplösningen och färgen. verkligen fail.

1
Skriv svar