Medlem
Jävla knott

åh vad jag hatar dem.... och nu har jag ett problem de har kommit in en under min LCD display.... 19 tum, och den befinner sig under "plasten" och jag ser den krypa runt där... skit jobbigt, hur tar jag väck den ? haha... tack för svar.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

Oj, udda problem.

Har tyvärr ingen smart lösning, men du får väll ligga i bakhåll o va beredd på o ta död på den jäveln när den kommer ut. För den måste väll komma ut av sig själv förr eller senare.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

hahaha provade det.. han gick ur bild sen kom han tillbaka och nu har han dött där inne haha...


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

You got yourself a situation...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:

You got yourself a situation...

ha, so i've noticed


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Snacka om I-landsproblem - hehe


signatur

In war, truth is the first casualty

Inaktiv

Öhm, har du försäkring oså kanske du kan använda den xD Senaste gången de lurade på mig en extra försäkring sa de att det skulle täcka ALLT förutom stöld

Hahah skulle vilja se hur dom reagerar ^^


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Använd tårgas


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tomzi bor i Knotteboda?


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

Har du alltså en död knott "mitt på" skärmen då?
Det måste isåfall vara det värsta en knott orsakat, otur för dej


signatur

yolo

Medlem

Jag har typ tre stycken som kryper runt i min skärm. Men jag bryr mig inte precis.

Medlem

Hm, jag har inga knott på min skärm.

Kanske beror på Slip(p) knot(t) tröjan jag bär?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Knott är bara till besvär.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

hmm, upphätta skärmen till dess gräns och hoppas på att knotten dör


signatur

Rawr

Medlem

Hur fan kommer de IN i skärmen? är de munkar från nepal eller nåt?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Håll knotten borta från tvn (men blir det ensamt så...:()


signatur

You can't win the game...

Medlem

Finns ingen anti-knott försäkring?


signatur

You can't win the game...

Medlem
Skrivet av lillaiwazz:

Finns ingen anti-knott försäkring?

Njaee...


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Tomzi:

åh vad jag hatar dem.... och nu har jag ett problem de har kommit in en under min LCD display.... 19 tum, och den befinner sig under "plasten" och jag ser den krypa runt där... skit jobbigt, hur tar jag väck den ? haha... tack för svar.

Om du har en laserpekare,så testa att lysa precis framför knott jäveln...Tror att kryp lockas av att undersöka den kraftigaste ljuskällan...då kanske du kan locka den ur bild om man säger så:up:

Inaktiv

Du har säkert en slägga någonstans


signatur

It is forbidden to kill; therefore all murderers are punished unless they kill in large numbers and to the sound of trumpets.
Voltaire

Medlem

hahahah knott i skärmen?! wtf xD

testa elda upp skärmen/ frysa ner den eller antingen tryck in något rovdjur till knott i den. ^^

1
Skriv svar