Första trailern från Project Trico läckt

Robot
Första trailern från Project Trico läckt

Mysigt. Kul för Sony-nissarna.

Medlem

haha gulligt djur


signatur

I'm the best around...

Medlem

Oavsett om detta är in-engine eller renderat så är det helt klart undermåligt gjort. Animationer, modeller, ljussättning, och art direction.

Flakmonkey
Skrivet av Perequin:

Oavsett om detta är in-engine eller renderat så är det helt klart undermåligt gjort. Animationer, modeller, ljussättning, och art direction.

Så länge det är lika wunderbar som Ico och SotC så kan det var hur tekniskt underlägset som helst ^^

Medlem

Men monstret var ju bara så sött. Vill ha en! (även om det kan bli lite trångt på 44 kvadrat)


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem

vadå undermåligt gjort? det såg ju fett ut, snygg design och animation som vanligt från dom

Medlem
Skrivet av Perequin:

Oavsett om detta är in-engine eller renderat så är det helt klart undermåligt gjort. Animationer, modeller, ljussättning, och art direction.

I, sir, question your judgement...

Det är klart att det är en speciell stil, men den talar rakt till mitt Ico-hjärta. Nu ska jag inte se mer från spelet innan det sitter i PS3an och jag har en helkväll avsatt.

Medlem

Har inte spelat ICO så mitt omdöme är väl så objektivt som det kan bli. Shadow of the colossus var däremot fantastiskt.

Nu verkar det här vara en läckt trailer från ett år sen, som inte var tänkt för massorna, så det ser antagligen bättre ut idag. Men seriöst... kolla 2:41 i trailern... det ser inte okej ut, grafiskt sett.

Medlem

Finns inte ord för hur mycket jag ser fram emot detta spel!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

wtf var det där ?
råtta + hyena + örn ?

Medlem

hmm jag vet inte, känns lite fejk men det har ändå lite av icos säregna stil.

dock så blir jag lite fundersam över vissa texturer, exempelvis på pojken. så jag tror att det finns en risk att det är fejk tyvärr....

Medlem

trailern är precis som många förstått skapat med en tidig beta av spelet och trots det så är jag redan såld.. detta spelet är anledningen till att jag köpte en PS3a

Medlem

BARA SÅ NI VET:

This is early test footage from well over a year ago that was shown internally. This is not a trailer that would be shown at E3. This is not an indication that the game will be shown at this year's E3, or even this year's TGS.

This is just that test footage. All it confirms is that the game exists (duh!), and that it features a boy and a birdrat colossus that aids him.

The Music is from MILLER'S CROSSING, a 1990's Coen Brothers movie. Just a placeholder.

For the record, Ueda said that his next game was going to be a cross between ICO and SoTC but with the essence of ICO. This matches that perfectly.

Med andra ord, jättetidig alpha trailer/test footage. Komme rbli grymt! Team ICO är gudar! Kommer bli grymt att se vad de har kokat ihop!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jaha, nu kom det ännu ett spel man inte kan vänta på att det släpps...

Medlem

Inget tipstack?


signatur

lootskin@hotmail.com

skum trailer men ganska härlig ändå på något sätt.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Ser man inte att det är en tidig beta när pojken inte har mer än grundtexturer utan shading medans alla andra miljöer har det?

Det såg väldigt fint ut, men jag blev besviken på ico när det hela tiden kom skuggmonster, jag hade gärna spelat ett spel utan monster alls utan bara klättring och utforskning samt att skydda flickan.

Jag gillar dock konceptet med djuret som verkar funka som en beskyddare och medhjälpare men lär ha sina egna svagheter som spelaren måste ta hand om ibland, förhoppningsvis i alla fall.
Jag tycker dessutom att den var grymt söt, såg ut som en blandning mellan katt och örn. kitteagle


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Såg intressat ut i början men sen vart det bara tråkigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av simulacra:

Ser man inte att det är en tidig beta när pojken inte har mer än grundtexturer utan shading medans alla andra miljöer har det?

Tror iofs att man har mer texturer än så i en tidig beta.

ptr
Medlem

Så länge samma person som gjorde musiken till Sotc gör musiken till det här spelet så skiter jag i grafiken och animationerna!

Medlem

Skall bli oootroligt spännande att få se detta när det är klart!

Medlem

Sjukt bra animerat! kattfågelråttan såg riktigt levande ut. Det här kommer bli en hit!

Medlem

Blir spännande att se vad de har att visa upp på E3.

Medlem

jag har fortfarande inte fått mitt tipstack. Kom mitt tips fram?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av simulacra:

Ser man inte att det är en tidig beta när pojken inte har mer än grundtexturer utan shading medans alla andra miljöer har det?

INGEN SOM LÄSER MITT INLÄGG??

CITAT: This is early test footage from well over a year ago that was shown internally. This is not a trailer that would be shown at E3. This is not an indication that the game will be shown at this year's E3, or even this year's TGS.

This is just that test footage. All it confirms is that the game exists (duh!), and that it features a boy and a birdrat colossus that aids him.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Lootskin:

jag har fortfarande inte fått mitt tipstack. Kom mitt tips fram?

Vi var nog ett helt gäng som tipsade om denna nyhet.
Inget att hänga läpp över att man inte får tipstack.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av simulacra:

Ser man inte att det är en tidig beta när pojken inte har mer än grundtexturer utan shading medans alla andra miljöer har det?

INGEN SOM LÄSER MITT INLÄGG??

CITAT: This is early test footage from well over a year ago that was shown internally. This is not a trailer that would be shown at E3. This is not an indication that the game will be shown at this year's E3, or even this year's TGS.

This is just that test footage. All it confirms is that the game exists (duh!), and that it features a boy and a birdrat colossus that aids him.

Jo, och det är precis det jag sa, "ser NI inte att det är en tidig beta?"
Men jag ställer mig ändå frågande till källan, vadå birdrat? Ni ser väl att det är ett befjädrat kattdjur, typ en ung grip eller ngt helt annat, katt är det iaf, alla mannerismer tyder på det...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar