Vilken Ipod har du

Medlem
Vilken Ipod har du

Jag undrar viliken ipod ni har?

Själv har jag en ipod nano 8 GB green 3 generation and i love it:up::up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Ingen, Apple gör bara designprylar som är onödigt dyra.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag har en shuffle, den spelar musik och saknar alla onödiga funktioner. Är väldigt nöjd med den.

Medlem

Torde nog ska vara en iPod Nano 8GB Black 2nd Generation. Hade gärna fått vara lite mer att köra med ljudmässigt med men annars så är den helt ok.


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Classic, varför det nu skulle vara intressant att veta....


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Classic 160Gb, generationen kan ni gissa (fniss)


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

iPod Nano, 3G, 8GB, Svart

Bästa spelare jag nånsin haft. Smidig och bra


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Inaktiv
Skrivet av tysonayt:

Ingen, Apple gör bara designprylar som är onödigt dyra.

Mjoo, dyrare. Fast det är ju inte bara designen på själva spelaren som skiljer, menysystemen är sjukt smidiga, och kanske framför allt känner man att det är kvalitet när man håller i den. : P

Nano:n har ju blivit något billigare senaste tiden, kanske är värt att fundera om?


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Jag betalade 700:- för en äldre modell av Creative Zen.

Den har mic, radio och 1Gb minne. Till saken hör att den har åkt med i tvättmaskinen på 60 grader och efter det torktumlats men den funkar ändå.

Är inte det kvalitet för billig peng så säg?

Nu vet jag inte vad iPodarna kostar men vid tillfället jag köpte min spelare låg dessa på 2000:- och uppåt.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Nano, 2Gig, 1:a generationen


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Touch, 16 Gig, köpte den inte för att spela mp3 utan för att den fixar video så bra +att det går o surfa (på riktigt, ingen slimmad mobilskitbrowser) o göra massa annat med den.

Ljudet är ju som i alla ipods ganska MEH, även om det blir bättre med ett par riktiga lurar.

Postade det här inlägget med den


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

nano och classic, gillar poden men hatar itunes.

Medlem
Skrivet av FAsA:

Jag har en shuffle, den spelar musik och saknar alla onödiga funktioner. Är väldigt nöjd med den.

+1

är dock inte väldigt nöjd, jag är otroligt nöjd


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Ingen, Apple gör bara designprylar som är onödigt dyra.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem
Skrivet av Thumba:

Nano, 2Gig, 1:a generationen

samma här,grön


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

Ipod Toch 8GB och Iphone 16GB


signatur
Medlem

iphone 8gb, gamla varianten.
Och en 6gb mini


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

30gb Ipod svart.

Medlem

En Nano 8GB (3rd gen) och iPhone 16GB (nya). Använder dock endast Nano för att lyssna på musik.

Inaktiv

iPod nano 2gb 2nd gen.

Medlem

Finns det fjärrkontroll till dessa Ipods eller hur funkar det när man kör ur docka, hur byter man låt?

Jag har aldrig haft en ipod men funderar på att skaffa, främst för att ha i docka i hemmabion typ.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av boneless:

gillar poden men hatar itunes.

W O R D !


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Jag har ingen ipod.
Jag spelar min portabla musik ifrån min SonyEricsson K530i när jag åker buss och dyligt.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Finns det fjärrkontroll till dessa Ipods eller hur funkar det när man kör ur docka, hur byter man låt?

Jag har aldrig haft en ipod men funderar på att skaffa, främst för att ha i docka i hemmabion typ.

det finns en docka med fjärkontroll på apple store för runt 400:-.

EDIT: Själv har jag en iphone. Har testat lite andra liknande varianter, men ännu inte hittat någon som är lika skön att använda.

Medlem

Blå nano 4GB 2G. Jättenöjd med den och den va klart värd de 2k jag betalade för den.


signatur
Medlem

Våga vägra pod!


signatur
Medlem

Ingen


signatur

You can't win the game...

Medlem

Ipod Classic 30 gig. Vill gärna ha en Touch 32 gig...
En iPhone vore inte helt fel heller men efter classic 30 gig vill jag inte gå under 30


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Använder min Sony Ericsson K800i som musikspelare. Det bästa är ju att ha alla funktioner på samma pryl.

Inaktiv

^ amen. Länge leve N96


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

123
Skriv svar