Fallout 3-DLC snart till Playstation 3

Robot
Medlem
Fallout 3-DLC snart till Playstation 3

Nån som är överraskad?

Inaktiv

Ett stort minus till Bethesda, ge fan i och mjölka fansen så här mycket, dom skulle a gjort en stor expansion istället. Det här är bara löjligt, nästan så man funderar på att ta den mindre lagliga vägen bara i protest. Sen är deras DLC allt för dyr för vad det innehåller, men köpt det inte då säger folk. Det är inte lätt att sluta frestas när man är ett fallout fan. Har inte rört deras DLC hit tills men det kliar i fingrarna.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av matte89:

Ett stort minus till Bethesda, ge fan i och mjölka fansen så här mycket, dom skulle a gjort en stor expansion istället.

Dels skulle den då kosta lika mycket som alla expansionerna ihop, så det skulle bli precis lika mycket "mjölkande". Sen är Anchorage en fullständig pina, så den delen slipper man betala för vilket man varit tvungen till om det släppts i en stor expansion. The Pit var fantastiskt bra, och jag hoppas mycket på de andra expansionerna.. Det är ett bra sätt att hålla spelet fräscht/intressant hela tiden, dels med mods och dels med expansioner.


signatur
Medlem

Underbart! Jag håller på att spela "vanliga" spelet än och jag stortrivs! Extra kul är det ju o se att utvecklarna fortsätter att skapa DLC's.

Enda jag är lite skeptisk mot är detta med aliens i är Mothership Zeta. Låter som man kommer få springa runt på ett high-tech moderskepp o skjuta aliens. Det är för mig lite för långt ifrån fallout, jag vill personligen bara springa runt i utbombade städer och döda the less fortunate. Att byta miljö så drastiskt tror jag inte kommer kännas bra men det återstår ju att se.

Edit:

Skrivet av Todd Howard:

You get abducted and the whole thing takes place on a giant alien spacecraft. It's one of those classic 50's B movie type things, but with a harder edge.

IGN Todd Howard interview
[http://ps3.ign.com/articles/984/984129p1.html]


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Ingen ytterligare höjning av levelcapen? Level 20-30 gick lite väl fort kan jag tycka Men gott med nytt material, spelet har fortfarande ett högt underhållningsvärde!

/ LordDaimos

Inaktiv
Skrivet av matte89:

Ett stort minus till Bethesda, ge fan i och mjölka fansen så här mycket, dom skulle a gjort en stor expansion istället. Det här är bara löjligt, nästan så man funderar på att ta den mindre lagliga vägen bara i protest. Sen är deras DLC allt för dyr för vad det innehåller, men köpt det inte då säger folk. Det är inte lätt att sluta frestas när man är ett fallout fan. Har inte rört deras DLC hit tills men det kliar i fingrarna.

Ingen som tvingar dig att köpa i vilket fall. Vad är det som fått dig att känna att de mjölkar dig? Visst är det bra med större expansioner, men med dessa mindre släpp så får man snabbare spela nytt (buggigt) material.

Tycker personligen att Bethesda är bra på att lägga till nytt material till spelet. De började inte mjölka direkt efter release som många andra gör utan det dröjde någon månad innan deras DLC började släppas.

Kvaliten på DLC'et vet jag inget om då jag inte kostat på mig det ännu.

Självklart bra att även ps3-folket får spela DLC med, känns inte som att det är så ofta DLC kommer även dit. Grattis ni som valde att spela det på "grillen" som FZ valde att beskriva konsolen.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Ingen ytterligare höjning av levelcapen? Level 20-30 gick lite väl fort kan jag tycka Men gott med nytt material, spelet har fortfarande ett högt underhållningsvärde!

/ LordDaimos

Det har varit tal om att de ska höja levelcapen i en av de nya expansionerna. Hur mycket man höjer den med vågar jag inte spekulera i.

Medlem

det börjar bli larvigt enkelt bara. Klart man gillar att levla, men...

Medlem
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av LordDaimos:

Ingen ytterligare höjning av levelcapen? Level 20-30 gick lite väl fort kan jag tycka Men gott med nytt material, spelet har fortfarande ett högt underhållningsvärde!

/ LordDaimos

Det har varit tal om att de ska höja levelcapen i en av de nya expansionerna. Hur mycket man höjer den med vågar jag inte spekulera i.

Will Point Lookout or Mothership Zeta once again lift the level cap for 360 and PC players that have hit 30 already?

Skrivet av Todd Howard:

Neither affects the level cap, so it's whatever your game is already at. If you have Broken Steel, it will be 30, if not, it will be 20.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

nu går fan på torra land ...
har dom käkat omega 3 och plötsligt kommit på att dom gjorde själva spelet till ps3 oxå

Medlem

great på tiden att dem inser att dem ps3 fans oxå.

Medlem

"Båda paketen släpps till PS3 efter att de första tre nått din grill slash spelmaskin."
grill ? jag förstår inte...

Medlem
Skrivet av matte89:

Ett stort minus till Bethesda, ge fan i och mjölka fansen så här mycket, dom skulle a gjort en stor expansion istället. Det här är bara löjligt, nästan så man funderar på att ta den mindre lagliga vägen bara i protest. Sen är deras DLC allt för dyr för vad det innehåller, men köpt det inte då säger folk. Det är inte lätt att sluta frestas när man är ett fallout fan. Har inte rört deras DLC hit tills men det kliar i fingrarna.

Sluta klaga och acceptera att du får nåt överhuvudtaget. Dessutom blir det inte billigare som expansion tror faktiskt det skulle bli lika.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv
Skrivet av klossen:
Skrivet av matte89:

Ett stort minus till Bethesda, ge fan i och mjölka fansen så här mycket, dom skulle a gjort en stor expansion istället. Det här är bara löjligt, nästan så man funderar på att ta den mindre lagliga vägen bara i protest. Sen är deras DLC allt för dyr för vad det innehåller, men köpt det inte då säger folk. Det är inte lätt att sluta frestas när man är ett fallout fan. Har inte rört deras DLC hit tills men det kliar i fingrarna.

Sluta klaga och acceptera att du får nåt överhuvudtaget. Dessutom blir det inte billigare som expansion tror faktiskt det skulle bli lika.

pfff.. Är inte kritik det så får saker att gå framåt imo? Demokratin? Sluta gör sånt här skärp säger jag bara så det inte blir mainstream. Vem vill ha sina expansioner hackade i 6 bitar och utan någon sorts vettig koppling till varandra? Inte jag i alle fall.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av Runken:

"Båda paketen släpps till PS3 efter att de första tre nått din grill slash spelmaskin."
grill ? jag förstår inte...

Ah, minns du inte snacket om att PS3 såg ut som en grill?

http://www.youtube.com/watch?v=Q3Hh3tBdHwM


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Jag kommer inte att köpa det.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Runken:

"Båda paketen släpps till PS3 efter att de första tre nått din grill slash spelmaskin."
grill ? jag förstår inte...

Ah, minns du inte snacket om att PS3 såg ut som en grill?

http://www.youtube.com/watch?v=Q3Hh3tBdHwM

hehe missat det totalt

Medlem

Det är ju lite sent på det men verkligen efterlängtat! Äntligen vaknade bethesda...

Medlem

skönt att PS3 folket också får sin del av kakan.

oohohoh, samlingarna kommer man ju definitivt att köpa:up:


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

ahh!! shit va jag hatar tidexklusiva dlc..


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

1
Skriv svar