Spionen erhåller ödesdiger revolver

Robot
Medlem
Spionen erhåller ödesdiger revolver

Tråkigt att skadan är densamma som hos prickskyttegeväret. Det lär ju bli obalanserat som fan i och med att spionen kan göra sig osynlig när denne laddar om. :/ Det blir Halo 1 all over again.

Medlem

Står endast att den har lika bra pricksäkerhet som en sniper rifle, inte att den gör lika mycket skada som en.

Gör om, gör rätt, FZ!


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av emoless:

Står endast att den har lika bra pricksäkerhet som en sniper rifle, inte att den gör lika mycket skada som en.

Gör om, gör rätt, FZ!

Gör rätt, om du gör om. Ibland slinker en ensam natta-skribents önskningar ut i det hav som kallas internet. Touché!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Den gör inte lika mycket skada som krypskyttegeväret, det går inte att ladda om när man är cloakad och det är en cooldown mellan varje skott.

Inaktiv

Det går inte att ladda om den vanliga pistolen när man är cloakad heller, däremot ska denna ha cooldown mellan varje skott. Den blir varm så man måste vänta.

Inaktiv

Gud i himmelen!

Sitter och läser "the aftermath" efter den läckta spyfilmen, skrattar så jag gråter här på kvällskvisten.

Det är något med Valve....


signatur

Ja. Det stämmer. Jag raljerar ganska mycket.

Medlem

Nice den nuvarande revolvern suger hårt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det här är en liten Overkill... 8)


signatur

Jaha, om du läser det här så dödade jag visst inte tråden...

Medlem

Om Valve tycker det är okej, så är det inte overkill! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Neeeej! (Jo, jag gillar inte dessa fega spioner)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Nice den nuvarande revolvern suger hårt.

Nejdå, man måste bara veta när man ska använda den. Skulle gissa på att 3-4 skott tar ut en pyro.

Medlem

Jag tror även att den kommer ge mer i skada, fast informationen är lite förvirrande.
Men det kommer ju bli den nya cloaken, sen nya pistolen och när någon kommer fram så kan man ta tid på sig att sikta till ett perfekt skott, döda den andra, sen ladda om o cloaka.

Medlem

BOOM-SHAKA-LAKA


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Gillade youtube referensen på update 5


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Är det meningen att det ska komma ljud från den där "Intruder alert" generatorn? Verkar spela föga roll om jag kör sidan i Firefox eller i IE.

Nä tyvärr det tror jag inte men nån händig får gärna fixa det


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar