Bethesda planerar Wii-spel

Robot
Inaktiv
Bethesda planerar Wii-spel

Och alla riktiga gamers fäller en tår för Elder Scrolls 5 är lite längre bort.

*snyft*

Medlem

Detta kanske kan bli något men jag tycker ändå att dom ska fokusera på det nya elder scrolls, hela världen den här gången.

Inaktiv

Pilbåge finns väl till Wii? Och svärd kan ju inte vara speciellt svårt att fixa. En lättvariant av elder scrolls-universumet med möjligheten att använda sig av pilbågen och svärdet kanske vore något?


signatur

War never changes.

Medlem

Helt klart intressant, speciellt med tanke på hur mycket bra som kommit från just Bethesda.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv

Kan de inte släppa något fint till PC istället, låt oss säga The Elder Scrolls 5?

Medlem

Eller en portning av Morrowind till Wii?
Hade varit awesome!

Medlem

Daggerfall, då behöver dom inte ens uppgradera stridsystemet då det redan är mer avancerat än något wii spel hitills och dessutom faktiskt borde funka utmärkt med wiimote.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Bilbåge finns väl till Wii? Och svärd kan ju inte vara speciellt svårt att fixa. En lättvariant av elder scrolls-universumet med möjligheten att använda sig av bilbågen och svärdet kanske vore något?

PILBÅGE

inte bilbåge

Medlem

Obliwiion?
Sorry, kunde inte låta bli.

Inaktiv
Skrivet av najtrows:
Skrivet av zaphiren:

Bilbåge finns väl till Wii? Och svärd kan ju inte vara speciellt svårt att fixa. En lättvariant av elder scrolls-universumet med möjligheten att använda sig av bilbågen och svärdet kanske vore något?

PILBÅGE

inte bilbåge

Haha Hur fan kunde jag skriva bilbåge istället för pilbåge?


signatur

War never changes.

Medlem

Grymt, hoppas på ett grymt spel till Wii nudå! E3, please!

Inaktiv

Vaddå spelar inte tjejer Elders scroll? Det är ju redan ett riktigt kärringspel!

Medlem
Skrivet av Brandter:

Vaddå spelar inte tjejer Elders scroll? Det är ju redan ett riktigt kärringspel!

Nonsens, det är inget fel på elder scrolls


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Spelade just ett långt pass Morrowind. Om Bethesda någon gång gör ett till Elder Scrolls så borde det definitivt vara som Morrowind och inte som Oblivion! Dock roligt för wii-lirare om det blir något bra!

Medlem

blir nog svårt för bethesda att anpassa sig till spel grafiken på wii


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Inaktiv
Skrivet av Brandter:

Vaddå spelar inte tjejer Elders scroll? Det är ju redan ett riktigt kärringspel!

Hur gammal är du? TES är världens bästa spel serie nästan. Är ju skönt att lira i en stor fri värld där man kan va magiker, tjuv etc, att kalla WoW för rpg är som att kalla McDonalds för lyxkrog men det spelet passar nog dig bättre när du inte lirar cs.

Medlem

En nätkompis gjorde denna bild några år sedan

Medlem
Skrivet av Hr Hamwich:
Skrivet av Brandter:

Vaddå spelar inte tjejer Elders scroll? Det är ju redan ett riktigt kärringspel!

Hur gammal är du? TES är världens bästa spel serie nästan. Är ju skönt att lira i en stor fri värld där man kan va magiker, tjuv etc, att kalla WoW för rpg är som att kalla McDonalds för lyxkrog men det spelet passar nog dig bättre när du inte lirar cs.

Haha, och du säger att Oblivion är ett RPG samtidigt?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Whatever men att säga att ett spel där man går och dödar 90% av tiden är ett kärringspel är... ja u name it..

Inaktiv
Skrivet av Kazutoyo:

En nätkompis gjorde denna bild några år sedan

Man kan rida och t.om flyga på massa olika djur te.x varg om man vill i TES4 när man e på väg till nästa dimensions port med skellet så fattar inte hur den bilden kan anses träffande.

Inaktiv

skulle vara ballt med morrowind till wii


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av Hr Hamwich:
Skrivet av Kazutoyo:

En nätkompis gjorde denna bild några år sedan

Man kan rida och t.om flyga på massa olika djur te.x varg om man vill i TES4 när man e på väg till nästa dimensions port med skellet så fattar inte hur den bilden kan anses träffande.

Vad jag vet så kan man bara rida på en häst i Oblivion. Eller jag kanske inte fattar vad du menar. xD

(Räknar inte med modar)

Medlem
Skrivet av zaphiren:
Skrivet av najtrows:
Skrivet av zaphiren:

Bilbåge finns väl till Wii? Och svärd kan ju inte vara speciellt svårt att fixa. En lättvariant av elder scrolls-universumet med möjligheten att använda sig av bilbågen och svärdet kanske vore något?

PILBÅGE

inte bilbåge

Haha Hur fan kunde jag skriva bilbåge istället för pilbåge?

och TVÅ gånger också

Medlem

Onödigt att dom fokuserar sig på Wii produkter, är så ointresserad av Wii så jag förmodligen inte köper spelet även om det är bra. Har haft en wii i två år nu och har köpt två spel till den...mer värdelös konsol har jag aldrig varit med om


signatur

Game long and prosper

Medlem

Älskar Bethesda. Jag tycker Oblivion är det bästa spel som någonsin gjorts.


signatur

Memento Mori

Medlem

Slöseri på tid och resurser. Jag vill ha ett nytt TES-lir till PC!

Oblivion med moddar är ju det absolut klockrenaste RPG-spelet i min värld. Bethesda är kungar på att släppa spel vi kan modifiera och anpassa efter vårt eget intresse. Jag har tusentals timmar bakom det spelet, och spelar flitigt än. På tok för få utvecklare vågar sig på sådant!

Inaktiv

NEEEEEEEEEEEEEJ, INTE SÅNT


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

1
Skriv svar