Dynasty Warriors 6: Empires får släppdatum

Robot
Medlem
Dynasty Warriors 6: Empires får släppdatum

Den senaste till ps3 var ju pinsamt dåligt. Då jag gillat dom tidigare spelen (2 ch 4:a) fattade jag inte riktigt hur dom fick idén att göra ett spel som handlar om att trycka på en enda knapp hela tiden.

Medlem

Man undrar hur länge DW serien kan gå. Visst tidsperioden är intressant men kan dom inte komma med en ny spelstil?

Medlem

verkar astråkigt ju

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Den senaste till ps3 var ju pinsamt dåligt. Då jag gillat dom tidigare spelen (2 ch 4:a) fattade jag inte riktigt hur dom fick idén att göra ett spel som handlar om att trycka på en enda knapp hela tiden.

alla dynasty wariors spel handlar om att trycka på en knapp hela tiden


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Man undrar hur länge DW serien kan gå. Visst tidsperioden är intressant men kan dom inte komma med en ny spelstil?

japaner har svårt för sånt där


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Inaktiv

Dussin repetering, ge mig Bladestorm 2 istället.

Inaktiv

Vill ha!

DW & SW är grymt kul i coop!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av flamgorilla:
Skrivet av burkmopp:

Den senaste till ps3 var ju pinsamt dåligt. Då jag gillat dom tidigare spelen (2 ch 4:a) fattade jag inte riktigt hur dom fick idén att göra ett spel som handlar om att trycka på en enda knapp hela tiden.

alla dynasty wariors spel handlar om att trycka på en knapp hela tiden

Till skillnad från den senare så fans det åtminstone kombinationer som var olika bra vid olika tillfällen. Till och med 2:an var mer avancerat.

Sedan var det väll fortfarande "nytt" för mig på den tiden, hela idén att möta en armé med en soldat.

Jag tycker ändå det är ganska kul har skaffat alla achivements utom två (ni som vet något kan gissa vilka). Jag förväntar mig dock att spelen egentligen börjar bli bra när kanske 10:an släpps (det saknar mycket i rörelse interaktion och känsla, dock är det känslan som är bäst med spelen ^^). Har spelat alla spel sedan 2:an. Dummaste med 6:an var ju Zhang He har INTE klor :S bara i ps3 varianten och jag har xbox :/. Fattar inte vad de tänkte...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Någon som vet ifall det blir CO-OP online? Som sagt va, det som gjorde denna spelserie var just CO-OP med polare tyvärr min enda DW vän bor i USA vi hade grymt roligt med GW när han var här sist men aja vi har saknat ett spel av denna stil med CO-OP över internet finns som sagt va inte en enda ><.

1
Skriv svar