Starship troopers 3

Medlem
Starship troopers 3

Jag skulle bara vilja varna känsliga tittare för denna film.Värdelösare film kan man nog inte få tag i,tror att detta måste vara den klart sämsta film jag har sett.Jag gillar visserligen SciFi...men denna tar nog priset i att stinka.Tyckte faktiskt att 1:an var ganska bra..2:an jäkligt dålig.....meeen 3:an var ju fullständig katasrof...Finns det någon här inne som tycker den var bra,i så fall motivera varför.Skulle vara lite kul om någon tycker den var bra:D

Medlem

Om den är sämre än 2:an så måste den vara rejält hemsk. Tack för varningen. (Även om jag inte visste att det fanns en 3:a förrens nu XD).

Medlem

1:an är så jävla skön :D, men jag blir orolig nu när du säger att 3:an är dålig...tror jag skippar den


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Hmmm 1:an var osedvanligt bra för att vara ...ja....tvåan sög ordentligt hårt fattar inte varför den ens gjordes, snacka om lågbudget,...1:an är ju en massa skepp, planeter etcetera, 2:an är ett hus med några snubbar i, om 3:an är sämre än 2:an ska jag inte ens se den.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Ja 2:an var hemsk och det kan bero på att regissören Paul Verhoeven inte var med.
Samma "miss" kan ha gjorts med trean vilket då är trist.... Fast nu har jag inte sett den än så att hänga läpp i förskott är väl onödigt.

Medlem

jag såg trean och tyckte att den var bättre än tvåan..

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Jag skulle bara vilja varna känsliga tittare för denna film.Värdelösare film kan man nog inte få tag i,tror att detta måste vara den klart sämsta film jag har sett.Jag gillar visserligen SciFi...men denna tar nog priset i att stinka.Tyckte faktiskt att 1:an var ganska bra..2:an jäkligt dålig.....meeen 3:an var ju fullständig katasrof...Finns det någon här inne som tycker den var bra,i så fall motivera varför.Skulle vara lite kul om någon tycker den var bra:D

Jag klarade första sekvensen, på fiket men inte en sekund till - vill minnas att jag spydde migsjälv i munnen vid ett flertal tillfällen. Tabbar, dåliga effekter, dåliga skådisar, fånig dialog och våldtäktsförsökt på orginalets små finurligheter...

Varför fråga mig "You want to know more?" vartannan minut när jag inte kan svara NEEEEEEEJ! ?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Varför fråga mig "You want to know more?" vartannan minut när jag inte kan svara NEEEEEEEJ! ?

hahaha.

Medlem

Alltså ettan var ju väldigt underhållande, bra effekter för sin tid dessutom...

Alltså 3an är så dålig att det inte går att förklara, "buggsen" ser typ 20ggr bättre ut i 1an än det göra i 3an till att börja med.

Dessutom så är specialeffekterna i slutet så katastrofalt dåliga att jag fan drog en spya.

Medlem

Jag gillade speciellt ledmotivet till filmen "It´s a good day to die" Hahaha töntigare låt har jag nog aldrig hört:up:

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Jag gillade speciellt ledmotivet till filmen "It´s a good day to die" Hahaha töntigare låt har jag nog aldrig hört:up:

förutom när det sägs av en protoss corsair.

såklart.

Medlem
Skrivet av lave:
Skrivet av HollowMan:

Jag gillade speciellt ledmotivet till filmen "It´s a good day to die" Hahaha töntigare låt har jag nog aldrig hört:up:

förutom när det sägs av en protoss corsair.

såklart.

så sant...så sant:)

Medlem

Tredje filmen måste vara väldigt lågbudget, jag visste inte ens om dess existens förrens det togs upp här.

När jag tänker efter är jag inte säker på att jag visste om tvåans existens heller, så dåligt informerad är jag.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Dåligt och dåligt informerad, din hjärna kanske bara skyddade dig från dålig påverkan ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Såg den nyss och det var en skam för orginalet! kristen propaganda i filmen också! -.- nää det enda som var kul i den där filmen var den klockrena syndabocken som satt i rullstol!

Medlem

är det tvåan när krypen kommer in och infesterar snubbarna? Sjuk jävla film iaf.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

är det tvåan när krypen kommer in och infesterar snubbarna? Sjuk jävla film iaf.

japp det är tvåan!:|

Medlem

men tack nu måste jag ju se skiten bara för att ni säger den är dålig

säkert apdålig men nu måste den se


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

men tack nu måste jag ju se skiten bara för att ni säger den är dålig

säkert apdålig men nu måste den se

Du vet att du kommer ångra dig efteråt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Dåligt och dåligt informerad, din hjärna kanske bara skyddade dig från dålig påverkan ;>

Kan hända... Men den skyddade mig inte från att se drygt halva "The Host", en riktigt dålig film.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Tja, Jag gillade iofs the Host, men det är en satans delad mening i den filmen vad jag läst så din hjärna kanske bara var förvirrad på block eller inte ^_^


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Oddman:
Skrivet av WildThing:

Dåligt och dåligt informerad, din hjärna kanske bara skyddade dig från dålig påverkan ;>

Kan hända... Men den skyddade mig inte från att se drygt halva "The Host", en riktigt dålig film.

Woooha - the host är ju skitbra!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Oddman:
Skrivet av WildThing:

Dåligt och dåligt informerad, din hjärna kanske bara skyddade dig från dålig påverkan ;>

Kan hända... Men den skyddade mig inte från att se drygt halva "The Host", en riktigt dålig film.

Mygod, skojar du. Klockren film.

Medlem

I ar not teh lonliez! ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Jag lskar 1:an men jag hatar 2:an, om 3:an är så dålig som ni säger blir jag riktigt ledsen:(

Vänta, finns den på bio eller är de ett Direct-to-DVD släpp?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Tror den inte ens har kommit på DVD än, ska släppas i USA i augusti enligt Wiki.. En kopia av filmen läckte ut på torrentsidor dock.


signatur

Videomupp

Medlem

Vänta, vänta vänta finns det än 2:a wow;O hehe you learn something new everyday:lol:
edit: Starship trooper 1 var ganska bra men den var inte värd 90 spänn;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Tror den inte ens har kommit på DVD än, ska släppas i USA i augusti enligt Wiki.. En kopia av filmen läckte ut på torrentsidor dock.

Jag såg den i augusti. I USA. När den släpps.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Oddman:
Skrivet av WildThing:

Dåligt och dåligt informerad, din hjärna kanske bara skyddade dig från dålig påverkan ;>

Kan hända... Men den skyddade mig inte från att se drygt halva "The Host", en riktigt dålig film.

Får mardrömmar av det namnet. The Host är en av de mest usla filmer någonsin.

Jag har faktiskt inte sett Starship Troopers 2. Kanske ska skippa 2:an och 3:an då? ^^

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Oddman:
Skrivet av WildThing:

Dåligt och dåligt informerad, din hjärna kanske bara skyddade dig från dålig påverkan ;>

Kan hända... Men den skyddade mig inte från att se drygt halva "The Host", en riktigt dålig film.

Får mardrömmar av det namnet. The Host är en av de mest usla filmer någonsin.

Jag har faktiskt inte sett Starship Troopers 2. Kanske ska skippa 2:an och 3:an då? ^^

Ja, du kan skippa 2 och 3 med gott samvete - The Host var ju hur skön som helst, hur kan ni ogilla denna juvel? Vad var det som var dåligt?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

12
Skriv svar