Quake Live får nya kartor

Robot
Medlem
Quake Live får nya kartor

tycker de borde släppa Q2 banor med... typ Q2dm1, 6 och 8 kanske. finns väl omgjorda q2 banor till q4? med jump pads och skit


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Fungerar Quake Live på mac än?

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

tycker de borde släppa Q2 banor med... typ Q2dm1, 6 och 8 kanske. finns väl omgjorda q2 banor till q4? med jump pads och skit

Ja, eller också är det precis vad de inte borde göra. Skiten är redan förstört av Q3DM6 och att trycka in Q2DM1 där också, vars gameplay troligtvis inte skulle funka utan dubbelhopp, vore bara sjukt drygt.


signatur
Medlem
Skrivet av Philip:

Fungerar Quake Live på mac än?

Verkar inte finnas någon installationsfil för mac att dra hem, så jag antar att det inte gör det. Har själv ingen mac så jag har inte kollat runt nåt.

Medlem

finns detta på xbox live marketplace !!! snälla=)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

yaay, alltid kul med nya banor!

Medlem

Tusan att det inte funkar till mac ännu. Får väl annars spela det med bootcamp.

Medlem
Skrivet av Åke Vader:
Skrivet av nudelsdesign:

tycker de borde släppa Q2 banor med... typ Q2dm1, 6 och 8 kanske. finns väl omgjorda q2 banor till q4? med jump pads och skit

Ja, eller också är det precis vad de inte borde göra. Skiten är redan förstört av Q3DM6 och att trycka in Q2DM1 där också, vars gameplay troligtvis inte skulle funka utan dubbelhopp, vore bara sjukt drygt.

vad är det för fel på Q3DM6?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Bara för PC väl?

nj
Medlem
Skrivet av flamgorilla:

finns detta på xbox live marketplace !!! snälla=)

Bara för pc än så länge, Mac/Linux-versioner är på gång, fast Xbox Live har jag svårt att tro att det släpps på då QL är helt designat för datorer och köras via en webbläsare.

Däremot så verkar #Quake Arena Arcade inte vara nedlagt utan vara på gång, Q3 omgjort för Live.

1
Skriv svar