Harry Potter and The Deathly Hallows-trailer

Flakmonkey
Harry Potter and The Deathly Hallows-trailer

Jo jag vet att jag förmodligen är för gammal för att gilla Harry Potter och att jag iom den här posten kanske framstår som både barnslig och löjligt, men då är det en smäll jag får ta. Jag har nämligen alltid diggat Harry P av någon anledning och jag har läst alla böcker (somliga flertalet gånger) vilket gör att jag verkligen ser fram emot filmatiseringen av den sista boken. Tack och lov kommer den delas upp i två filmer där den första kommer ha premiär i november 2010 och den andra i juli 2011 och personligen så fyller den nya trailern mig med hopp om final värdig Rowlings böcker.

#blogg

Harry Potter and The Deathly Hallows-trailer

Man får hoppas på det bästa...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lite pompiösare musik nu också, ser fram emot dessa filmer. Tror inte man kan vara för gammal för dessa filmer imo.


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv

Sjukt snyggt foto iaf. Är fantasy nörd, inte helt såld på HP konceptet men det duger bra som underhållning. Den senaste filmen var ganska bra dock och fick mig att se om alla filmer med ett ganska annorlunda positivare perspektiv.

Flakmonkey

Önskar att jag hade varit så pass ung när böckerna kom så att man kunde följa dem i ålder... Då hade det nog varit helt fantastiskt att läsa dem. Man märker ju när man läser böcker att de blir vuxnare och vuxnare i takt med att huvudpersonerna blir äldre vilket jag verkligen gillar.

Medlem

Jag måste säga att den ser riktig löjlig ut, men hoppas du kan njuta av den!

Medlem

hoppas de håller sig till böckerna lite bättre denna gång .. Voldemort ska tex ju ha en ganska ljus och väsande röst, vilket han inte hade i trailern här. Självklart ska man dock vara barnslig och se filmerna

Medlem

Böckerna har varit bland de viktigaste av böcker för mig under min uppväxt, fantastisk läsning och denna film ser ut att hålla god standard.

Flakmonkey
Skrivet av Athaleos:

Böckerna har varit bland de viktigaste av böcker för mig under min uppväxt, fantastisk läsning och denna film ser ut att hålla god standard.

Kan tänka mig det, om din profil stämmer så är du 18 nu och böckerna kom väl till sverige typ 99-00? Måste ha varit en klockren ålder... kunde ju som sagt växa upp med Harry P ^^

Medlem

Gillade de första 5, sen kändes det lite för ungt för mig tyvärr, men tittar väl igenom de sista 2 delarna på film.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

1
Skriv svar