The Dark Knight

Inaktiv
The Dark Knight

Ingen The Dark Knight-tråd? Skandal. Nästa fredag (25) har den premiär, och nu börjar man bli riktigt taggad. De amerikanska recensionerna har varit riktigt positiva och det snackas om en Oscar till Heath Ledger som spelar Jokern. Detta kommer bli GRYMT!

Inaktiv

Hittade en recension på svenska
Nu börjar jag bli riktigt, riktigt taggad.

Medlem

signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Japp, filmen blir nog riktigt bra. Någon som vet om den kommer som Blu-Ray?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

^- Såklar filmen kommer som blu-ray, frågan är NÄR den kommer.

Medlem

Dock har jag svårt att tänka mig att Heath Ledger kommer kunna överglänsa Jack Nicholson som Jokern - men man vet aldrig.

Medlem
Skrivet av båtsman:

Dock har jag svårt att tänka mig att Heath Ledger kommer kunna överglänsa Jack Nicholson som Jokern - men man vet aldrig.

Personligen har jag lite problem med Heath Ledger på sista tiden, alla skall helgonförklara och överdriva som alltid när någon dör... Heath hausse. Jag avvaktar tills dess jag sett filmen som om den håller samma linje som "begins" förmodligen kommer att vara riktigt underhållande.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av båtsman:

Dock har jag svårt att tänka mig att Heath Ledger kommer kunna överglänsa Jack Nicholson som Jokern - men man vet aldrig.

Huh, det gör han heeelt klart.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Personligen har jag lite problem med Heath Ledger på sista tiden, alla skall helgonförklara och överdriva som alltid när någon dör... Heath hausse. Jag avvaktar tills dess jag sett filmen som om den håller samma linje som "begins" förmodligen kommer att vara riktigt underhållande.

Precis, att dö är den bästa PR'n. Varför inte hylla snubben när han är vid liv om han nu är så bra?

Men precis som du säger, kör den samma linje som den förra kommer den vara underhållande. Jag tycker Bale är härlig som Batman!

Skrivet av WaltX:

Huh, det gör han heeelt klart.

Tycker du ja... Det jag har sett hittills har inte direkt övertygat.

Medlem
Skrivet av båtsman:

Precis, att dö är den bästa PR'n. Varför inte hylla snubben när han är vid liv om han nu är så bra?

Man vet inte vad man har förens det försvinner.
Faktiskt så har jag tyckt att Heath varit en helt duglig skådespelare, och hans roll i batman som jokern verkar faktiskt riktigt bra

Tänk er hysterin när, ja säg Johnny Depp till sist lämnar jorden


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Tv 4 kommer ha johnny depp-månad...

Medlem

fått ganska bra betyg på imdb än sålänge.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Hahaha Batcat:D


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Den är 3:a på IMDb's topplista, med 9.6/10....det är skapligt


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Jo men filmen lär definitivt sjunka vid 30K röster. Hoppas på en topp 20 plats iallafall.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Jo men filmen lär definitivt sjunka vid 30K röster. Hoppas på en topp 20 plats iallafall.

Jo som alltid, top 20 skulle jag nog inte hoppas på heller


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Youtube-proffs

Är filmen lika bra som Begins så är jag totalnöjd. Bara att hoppas på de bästa. Gillar de mörka i hela skiten.

Att Jokern Heath är död spelar mig inte så stor roll, verkar dock som han har läst in och passat bra till rollen. Han verkar ju inte vara en brokeback snubbe på den filmen liksom.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Är filmen lika bra som Begins så är jag totalnöjd. Bara att hoppas på de bästa. Gillar de mörka i hela skiten.

Att Jokern Heath är död spelar mig inte så stor roll, verkar dock som han har läst in och passat bra till rollen. Han verkar ju inte vara en brokeback snubbe på den filmen liksom.

Min vän, du kom nyss på ett nytt uttryck


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Youtube-proffs
Skrivet av Exeron:
Skrivet av Polish:

Är filmen lika bra som Begins så är jag totalnöjd. Bara att hoppas på de bästa. Gillar de mörka i hela skiten.

Att Jokern Heath är död spelar mig inte så stor roll, verkar dock som han har läst in och passat bra till rollen. Han verkar ju inte vara en brokeback snubbe på den filmen liksom.

Min vän, du kom nyss på ett nytt uttryck

Hehe de vet du!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

"he's not the kind of guy who would put it in his ass, IF YOU KNOW WHAT I MEAN!"


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

..för att klargöra...i don't swing that way


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

någon som vet om den är inspirerad av alan mores "the killing joke"?

Medlem

Jag hörde att skådespelarna fick ett exemplar av "the killing joke" för att få känslan rätt i filmen. Jag tror att filmen är löst baserad på/inspirerad av moores Batman på samma sätt som "batman begins" är inspirerad av frank millers "year one".

Medlem

gillar moore, just nu kör jag swamp thing för andra gången. sen blir det nog watchmen igen.

Inaktiv

Synd att filmen redan finns ute på piratebay då.
Men Batman har alltid varit en film som man ska se på Bio med popcorn och en kall cola

Får väl vänta några veckor innan den visas i det lilla fagersta.

Lädderlappen

Medlem

Jag ska iallafall betala för att se filmen på bio för respekt mot Heath Ledger.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Blir väl att köpa den på Blu Ray, orka gå på bio.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Batman begins går ikväll på trean...

Medlem
Skrivet av lave:

Batman begins går ikväll på trean...

Åh! Tack för att du sa det!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Avstängd

Ska se filmen med några kompisar på första premiärvisningen.

Verkar skitbra. Något jag stör mig på, så här i förhand, är att jokern känns så... slarvig. Han har bara slafsat på sig en massa smink. Han ser ju bättre ut i serierna. Diskuterade det här med en kompis, och antagligen är det väl bäst som det är, men ja...

Skriv svar