Gigabyte GM-M8000

Robot
Gigabyte GM-M8000

Gigabytes mus GM-M8000 riktar sig till krävande spelare och de sticker ut hakan rejält - på hemsidan hävdas att de har produkter som är till 100% perfekta. Dagens spelare kräver mer av utrustningen och då gäller det att även musen håller måttet.


Medlem
Recension - spelmus från Gigabyte

Ser rätt häftig ut!

Medlem

Hoppas klassen på kvalitén är bra mycket högre än deras moderkort med "Ultra Durable 2 Technology";)

Medlem

det tidiga 90-talet ringde och ville ha tillbaka sin design.

Medlem

tyvärr gigabyte, du kan inte heller konkurera med Ikari


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Inte för att det är någon bedrift att kunna konkurrera mot Ikaris spelmöss.

Men, det ger ju en klar bild över att du inte tyckte om denna spelmus ifrån Gigabyte

Medlem

Vad är det med dagens priser på möss? Vem lägger 700 kr på ett pekdon?

Medlem
Skrivet av lapa:

det tidiga 90-talet ringde och ville ha tillbaka sin design.

Inaktiv

Om musen är för stor och kantig då är det bara obehagligt att spela, men annars verkar den bra

Inaktiv

Jag har haft diverse gamingmöss som kostat mellan 500-700 kronor. Undrar om jag blev less som fan när dom gick sönder en efter en. Nu idag har jag Microsoft Intelmouse Explorer 3.0 som jag köpte för ungefär 300 kronor. Var så nöjd med kvaliten att jag köpte en till familjens dator också. 700 spänn för en mus är alldeles för mycket om den inte har något utmärkande.


signatur

/ Lixom

Medlem

7000 fps lät lite lågt... 9-10000....och nya microsofts ligger på 13000. (om de nu behövs : )


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Det var ganska billigt som ni skrev. Älskar verkligen när dom är rätt stora för handen, lite mer känsla för spelen :). Skulle vara fint och ha en sådan hemma...

Skrivet av Appe:

Vad är det med dagens priser på möss? Vem lägger 700 kr på ett pekdon?

Jag och många andra


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Appe:

Vad är det med dagens priser på möss? Vem lägger 700 kr på ett pekdon?

Idioterna (inklusive mig xD) som inte förstår att det faktiskt duger jättebra med även de billiga mössen.

Dyrast = Bäst ... tror ju många, fastän det är helt fel.

Medlem

vafan, varför är alla möss för högerhänta, vad ska vi vänsterhänta göra?

Medlem

Enbart för högerhänta = plus.


signatur

Rawr

Medlem

en tävling skulle sitta fint

Medlem

Den ser ut som en brödrost med hjul, säkert bra och snabb...

Medlem
Citat:

- Enbart för högerhänta

Varför är det alltid ett minus när de endast är för högerhänta? Jag menar, det är ju sällan man byter hand. Man köper ju en mus som är passar bäst för den hand man använder. Eftersom handen inte är symmetrisk är det rätt uppenbart att musen är skönare om den inte är det heller.

Jag tycker det borde vara ett plus för att den är gjord för höger. Det är bara synd att det inte säljs (vad jag vet) möss som är gjorda för att köras med vänster.

Själv är jag vänsterhänt, men har hållit musen i höger hand sedan jag första gången satte mig framför en dator. Det går utmärkt.

Medlem
Skrivet av lapa:

det tidiga 90-talet ringde och ville ha tillbaka sin design.

Tänkte samma sak.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

ne 700pix för en muspekare är för mycket inte alls ett vettigt pris.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Såg faktiskt helt okej, ligger nog på en top 5 av vilka musar man ska köpa

Inaktiv

Ser bra ut, behöver ju byta ut min skitiga mus

1
Skriv svar