Iron Maiden konserten...

Medlem
Iron Maiden konserten...

Tänkte bara kolla om det är några som kommer delta i kvällens evanemang

Up the irons


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

näpp, väntar till den 26th i gbg :)!!!


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

okej, jag säger bara till alla maiden fans där ute: GÅ!!!

Set-listen var den bästa på länge!!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

var ute ikväll, stan var full av iron maidare
var hölls konserten?


signatur

thank you, come again

Medlem

Iron Maden är det sämsta rocken man kan lyssna på. Så tyvär inte.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Iron Maden är det sämsta rocken man kan lyssna på. Så tyvär inte.

Och vad för slags "bra" rock lyssnar du på då?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Var där igår , det var en helt otroligt underbar kväll !


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem
Skrivet av nagash:

Var där igår , det var en helt otroligt underbar kväll !

Visst var det?! Skrek sönder lungorna under The Trooper


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Ska till ullevi. 9 dagar kvar, yay! \m/

Medlem
Skrivet av Deragorn:

Ska till ullevi. 9 dagar kvar, yay! \m/


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

Jodå, Där var man och gled omkring mitt i klungan igår. Riktigt nice var det.


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Iron Maden är det sämsta rocken man kan lyssna på. Så tyvär inte.

Hur kan man INTE gilla Iron Maiden?!

Medlem
Citat:

Hur kan man INTE gilla Iron Maiden?!

För oss som gillar Iron Maiden är det helt otroligt att någon annan inte skulle göra det, fast det är klart att musik smaken varierar, om alla skulle lyssna på samma musik så skulle världen bli enformig och tråkig. Och det vill vi väl inte?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Smaken är som baken enna
Själv var man på besök i den "Kungliga huvudstaden" och var nog den enda som jublade högt när Bruce snackade om Göteborg.
Kände mig som en riktig attention who*e när ett par hundra 08:or vände sig o spanade in den ståtliga Göteborgaren.

Grym koncert var det iallafall!

Medlem

Visas göteborgs konserten på tv som den gjort några gånger förut?

Medlem
Skrivet av -vesslan-:

Visas göteborgs konserten på tv som den gjort några gånger förut?

Troligen inte, kollade tablån för datumet och där syntes det ingen Maiden, för det andra så visades den förra konserten på TV BARA för att det var det enda tillfället under turnén de besökte Sverige...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Iron Maden är det sämsta rocken man kan lyssna på. Så tyvär inte.

Som andra sagt? Vad är "bra" Rock i dina öron då?

Maiden e Ju episka för fan, ett av dom få band som lockar både unga som gamla, både Rockfarfar på 60+bast, och Anton 9 år som går på konsert första gången i sitt liv.

Tyvärr var jag inte i år, men jag var o såg dom när dom spelade på stadion 2003 o det var riktigt riktigt bra.
Det är inte mycket som slår 25k+ pers som sjunger med i "Fear of the Dark" o andra klassiker.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

QRT
Medlem

Aldrig varit jätte förtjust i maiden. Alltid funnit det så "glatt", vet inte hur jag ska beskriva det riktigt. - Glada melodier och refränger som får mig att rysa av obehag.

Ska dock se dem i gtb till helgen, får se om jag ändrar mig något.

Medlem
Skrivet av QRT:

Aldrig varit jätte förtjust i maiden. Alltid funnit det så "glatt", vet inte hur jag ska beskriva det riktigt. - Glada melodier och refränger som får mig att rysa av obehag.

Ska dock se dem i gtb till helgen, får se om jag ändrar mig något.

Haha, du lär ju fått betala än del stålar för en biljett till ett band du hyser obehag för


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

QRT
Medlem

äh! det var det värt. Maiden bjöd på en toppenkonsert, med allsång å hela köret. Det var fest, och det var kul. Dock ändrade det inte min åsikt.

1
Skriv svar