Road musik, "Bil dunk"

Medlem
Road musik, "Bil dunk"

Tjenare, Nu när man har gått och skaffat bmw med feta bas och så frågar jag er om ni kan tipsa nån bra fet dunk musik att ha på när man glider,

Hiphop
Juggalo
Techno
spela roll....

bara det är bra och skön "bil" dunka dunka musik!
Tack för förslag som förhoppningsvis ramlar in

Medlem

Haha... Du bekräftade precis ett helt gäng av mina fördomar kring folk som "glider" i BMW till "dunkadunka".


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

System of a down, inte för att det är så himla mycket dunkadunka, men roadrage är aldrig fel ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Juno Reactor och VNV Nation är sketbra bilmusik när man vill dra på lite (volym, alltså...*host*).


signatur
Medlem

du kan få en electro-mix av mig som jag gjorde i helgen


signatur

thank you, come again

Youtube-proffs

http://www.youtube.com/watch?v=e8w98WZ_pcw
här har du bra musik kompis, hoppas bara du inte har en skärm i din feta BMW. Då kommer du köra av vägen, de hade jag gjort på tio sekunder, garanterat.

Allt med Benny Benassi är bra dunk. Och bra musik, glidarmusik är dock inte. Sven Ingvars Luffarvisa kan jag rekommendera om du ska glida.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Medlem

Meduza e det som gäller!

Medlem

"The passenger" med iggy pop!
Skivan "galgberget" av pascal!

Medlem

jag vill skjuta med gevär på biljävlar som dunkar.

Inaktiv

Jag lyssnar just nu på piano från 1888.

Enormt trött på dunka dunka.

Du har ju typisk bilmusik också --->> http://www.youtube.com/watch?v=NrmHpoOreUA kvalitet är naturligtvis bättre i stereon.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Dunka på Master of Puppets plattan av Metallica! Krossar allt!

Medlem

Den gamla tesen att musiksmaken är omvänt proportionell mot ljudanläggningens storlek står sig rätt bra, får man väl konstatera.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Haha... Du bekräftade precis ett helt gäng av mina fördomar kring folk som "glider" i BMW till "dunkadunka".

Haha joo ... ^^


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Inaktiv

Öhm juste, glömde tipsa ...

Men ja skulle väll som vanligt rekomendera Red Hot Chili Peppers, är väll tveksam om de räknas som "dunka dunka" men riktigt skön musik iaf. d


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

signatur

You can't win the game...

Medlem

This is spartaaaaa!
Techno eller nåt


signatur

You can't win the game...

Inaktiv
Skrivet av Timotheus:

Tjenare, Nu när man har gått och skaffat bmw med feta bas och så frågar jag er om ni kan tipsa nån bra fet dunk musik att ha på när man glider,

Hiphop
Juggalo
Techno
spela roll....

bara det är bra och skön "bil" dunka dunka musik!
Tack för förslag som förhoppningsvis ramlar in

Hellre ingen bil än BMW.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Timotheus:

Tjenare, Nu när man har gått och skaffat bmw med feta bas och så frågar jag er om ni kan tipsa nån bra fet dunk musik att ha på när man glider,

Hiphop
Juggalo
Techno
spela roll....

bara det är bra och skön "bil" dunka dunka musik!
Tack för förslag som förhoppningsvis ramlar in

Hellre ingen bil än BMW.

VA ?!


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Gamla klassiker som Painkiller med Judas Priest eller Cowboys from Hell med Pantera funkar alltid bra i bil.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Timotheus:

Tjenare, Nu när man har gått och skaffat bmw med feta bas och så frågar jag er om ni kan tipsa nån bra fet dunk musik att ha på när man glider,

Hiphop
Juggalo
Techno
spela roll....

bara det är bra och skön "bil" dunka dunka musik!
Tack för förslag som förhoppningsvis ramlar in

Hellre ingen bil än BMW.

hellre Bmw än Saab


signatur

You can't win the game...

Medlem

signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Hata dem där bilstereo-töntarna! Glöm inte att ha volymen på max när du ska in på gården och parkera bilen, för att sedan öppna dörren så du släpper ut ditt j*vla mainstream skit i så där en minut och 21 sekunder. Glöm ej repetera samma visa då och då kl 23:59 under veckodagarna. BLARRRRRGGH! *STAB!* *STAB!* I'LL KILL YOU ALL!!!

Medlem
Skrivet av PriMo:

Hata dem där bilstereo-töntarna! Glöm inte att ha volymen på max när du ska in på gården och parkera bilen, för att sedan öppna dörren så du släpper ut ditt j*vla mainstream skit i så där en minut och 21 sekunder. Glöm ej repetera samma visa då och då kl 23:59 under veckodagarna. BLARRRRRGGH! *STAB!* *STAB!* I'LL KILL YOU ALL!!!

bilbas äger! <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

House fettaste bassen


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av PriMo:

Hata dem där bilstereo-töntarna! Glöm inte att ha volymen på max när du ska in på gården och parkera bilen, för att sedan öppna dörren så du släpper ut ditt j*vla mainstream skit i så där en minut och 21 sekunder. Glöm ej repetera samma visa då och då kl 23:59 under veckodagarna. BLARRRRRGGH! *STAB!* *STAB!* I'LL KILL YOU ALL!!!

Gillar att killen som är helt japaniserad gnäller om mainstream.

Jag brukar köra mina vanliga plattor i bilen. Ingen ide att dra på nåt extra flashigt bara för att man är ute och kör/glider whatever you wanna call it.

Så Coheed & Cambria när jag har vänner med och Opeth + In Flames när jag är själv.


signatur
1
Skriv svar