Bilder från The Sims 3

Robot
Medlem
Bilder från The Sims 3

Nejmen titta, Sims 2!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

ja vafan, kunde dom inte gjort det snyggare än sin föregångare?

Inaktiv

Eh nej, för då skulle jag vara tvungen att köpa ny dator till min flicka och brorsdotter, alla småbarnsföräldrar likaså. Så att hålla kraven nere är nog det smartaste dom har gjort.

Medlem
Skrivet av mastrein:

Eh nej, för då skulle jag vara tvungen att köpa ny dator till min flicka och brorsdotter, alla småbarnsföräldrar likaså. Så att hålla kraven nere är nog det smartaste dom har gjort.

Eh, jo - för det finns något som heter grafikinställningar.

T.ex att dom med bra dator kör på högsta medan dom som inte har det senaste inom teknik kan nöja sig med low-medium (precis den grafiken du ser på bilderna här).

Tycker det är löjligt att dom inte har gjort det snyggare än Sims 2.

Tänk om Sims 2 inte var snyggare än Sims 1, då skulle det kanske inte ha gått så bra?

Kolla på Crysis till exempel

Det är det snyggaste spelet som finns idag (enligt dom flesta) men går ändå att köra på riktigt gamla datorer om du kör det på low (min kompis har spelat igenom hela spelet på ett gammalt Radeon 9600 Pro utan problem).

Medlem
Skrivet av fzusr:
Skrivet av mastrein:

Eh nej, för då skulle jag vara tvungen att köpa ny dator till min flicka och brorsdotter, alla småbarnsföräldrar likaså. Så att hålla kraven nere är nog det smartaste dom har gjort.

Eh, jo - för det finns något som heter grafikinställningar.

T.ex att dom med bra dator kör på högsta medan dom som inte har det senaste inom teknik kan nöja sig med low-medium (precis den grafiken du ser på bilderna här).

Tycker det är löjligt att dom inte har gjort det snyggare än Sims 2.

Tänk om Sims 2 inte var snyggare än Sims 1, då skulle det kanske inte ha gått så bra?

Kolla på Crysis till exempel

Det är det snyggaste spelet som finns idag (enligt dom flesta) men går ändå att köra på riktigt gamla datorer om du kör det på low (min kompis har spelat igenom hela spelet på ett gammalt Radeon 9600 Pro utan problem).

Det handlar helt enkelt om bra flyt, må så vara att spelet inte är jättesnyggt, men sen får du tänka på hur många olika saker det finns i spelet också, reducera laddningstider och fps drops med lite sämre grafik.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Skit samma om spelet är snyggt eller inte, jag tycker iaf att Sims kan vara kul att leka runt i då och då, om än bara för att bygga och inreda husen eller hitta nya och roliga sätt att döda sina "undersåtar" på.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Älskar det här spelet.

Suveränt att man kan gå omkring lite hur man vill i hela staden UTAN några jobbiga laddningstider emellan.

Och The Sims 3 är snyggare än The Sims 2. Tycker iallafall jag. Kolla på simmarnas animationer. Dessutom så flyter det på bättre än 2:an. The Sims 2 var lite laggigt faktiskt.

Inaktiv

Suck... Dem som klagar på grafiken vet inte vad det sims är...

Medlem

grafiken duger, då vet man ju ialf att det kommer funka om man nu ska skaffa det.

Inte jag ^^

Medlem

Det är faktiskt snyggare än 2:an, om man ser på rörelser m.m. Grafik mesigt så är det en liten förbättring, men skaparna vill att de flesta ska kunna spela. Exempel vis folk som inte har råd att gå och köpa ny dator varje år.

Jag är en typ av collector så jag måste köpa det spelet, enligt min tvångstankar, och jag vill det oxå, lite kul att spela på den bärbara i sommar när man är borta. Typ 50 % av alla spel är typ bara MP kul. Som i BF2.:heart::heart:

Medlem

ska såklart bli kul att testa, hoppas gameplayet är vettigare än i dom andra. har ju varit aningen fattigt när man suttit igenom sina första timmar.

har alltid gillat sims dock sköj att skapa dysfunktionella familjer som inte har några vänner!

får väl se om det "känns" snyggare än 2an sen när man väl lirar det.

Medlem
Skrivet av fzusr:
Skrivet av mastrein:

Eh nej, för då skulle jag vara tvungen att köpa ny dator till min flicka och brorsdotter, alla småbarnsföräldrar likaså. Så att hålla kraven nere är nog det smartaste dom har gjort.

Eh, jo - för det finns något som heter grafikinställningar.

T.ex att dom med bra dator kör på högsta medan dom som inte har det senaste inom teknik kan nöja sig med low-medium (precis den grafiken du ser på bilderna här).

Tycker det är löjligt att dom inte har gjort det snyggare än Sims 2.

Tänk om Sims 2 inte var snyggare än Sims 1, då skulle det kanske inte ha gått så bra?

Kolla på Crysis till exempel

Det är det snyggaste spelet som finns idag (enligt dom flesta) men går ändå att köra på riktigt gamla datorer om du kör det på low (min kompis har spelat igenom hela spelet på ett gammalt Radeon 9600 Pro utan problem).

Utan problem? JAg testade faktiskt med mitt 9800Pro, och det var fan ingen upplevelse .. Stängde ner efter 1,5 timmes försök till spelande, icke spelbart (Och då var mitt grafikkort flaskhalsen i systemet).
Här är en kille som kör på ett 9600Pro, och det där kallar jag INTE spelbart: http://www.youtube.com/watch?v=4DdLdO4fbmE

Medlem

"Trots att Sigurd tagit på sig sin allra finaste medalj var det ingen som la märke till honom", haha. Har aldrig varit ett Sims-fan men man kanske ska testa detta.

Medlem

Har också själv testat spelet och tycker det är finemang.

Inaktiv

Får jag fråga om detta verkligen är Sims 3? Ser ju ut som tvåan till 100 %. Jag tror att tvåan är bättre än trean om jag ska vara ärlig

Medlem

Grafiken är fattig!

Spelet suger!

Ut med invandrarna!

Fast den här bilden var rätt kul
http://www.fz.se/bilder/arkiv/0/0219lsy7mczuaoxbg6fqde4h8vnk35iw.jpg

Medlem

shit redan det är ju drygt 3 veckor väl till releasen?


signatur

God is dead

Medlem

Sims= Simulation Inspiration Mimicry Spaghetti...

Medlem
Skrivet av showerguy:

Får jag fråga om detta verkligen är Sims 3? Ser ju ut som tvåan till 100 %. Jag tror att tvåan är bättre än trean om jag ska vara ärlig

Är det så viktigt att även det grafiska uppdateras?

Nej jag skulle inte påstå det. Spelglädje före grafik. :heart:

1
Skriv svar