Plugga i Uppsala

Inaktiv
Plugga i Uppsala

Nu blir det till att plugga i Uppsala i höst.

Någon som gör det här och har lust att berätta lite hur det är?

Bör få studentrum på Rackarbergsgatan eller Kantorsvägen... Med dusch/badrum. Fan för att dela med 10 pers hehe. Vore kul att se om någon har lite erfarenhet av boendet där.

Om någon annan ska plugga där i höst så är ni varmt välkomna att skriva i denna tråden!


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem
Inaktiv

Nice hehe. Blir man kvar sen så måste man fan bo så man slipper korridorerna tror jag...

Ska läsa lite juridik är tanken.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Har fortfarande ingen aning.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Jag ska sticka till Linköping och plugga datavatenskap i höst.

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Jag ska sticka till Linköping och plugga datavatenskap i höst.

Ska till Linköping och plugga kulturvetenskap i höst. Ska du gå på LiU?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:
Skrivet av Pliskin:

Jag ska sticka till Linköping och plugga datavatenskap i höst.

Ska till Linköping och plugga kulturvetenskap i höst. Ska du gå på LiU?

Jepp

Medlem

Jag har pluggat i Uppsala i åtta år....

Kul stad att plugga i. Gå med i en nation (eller tja, det måste du göra om du vill ha rättigheten att skriva tentor). Gör andra saker än att plugga häcken av dig, om det nu går att göra som jurist. Det är verkligen skitkul att vara student, passa på att njuta ordentligt av tiden här.

När du samlat på dig lite ködagar/hittar någon med fler ködagar så kan du kanske flytta in i en studentlägenhet (lite fräschare än korridor kanske). Korridor kan ha sin charm det med, men det hänger mycket på vilka du bor med.

Skicka gärna ett PM om du vill ha mer specifik information.

Inaktiv

Har rätt många ködagar hos Studentstaden, en bit över 1800 dagar. Har ett studentrum med dusch/badrum, men står även tvåa i kö på en 3a jag önskar hyra och dela med en polare. Den lär man tyvärr inte få... Hade varit perfekt. Annars får jag väl hitta något nytt till vårterminen, inte så överdrivet sugen på att dela kök och sånt med massa andra...

Ingen som kan bistå med en 3a?


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

1
Skriv svar