Inför Gamathon 2K10

Skägg.
10 Chambers
Inför Gamathon 2K10

Imorgon är det Dagen D, dagen då 48 timmars Gamathon 2K10 inleds. Planeringen har varit rigorös och efter att jag släppt frugan och lillspik i Nynäs för vidare färd mot raukarnas hem ska jag plocka upp Sir @xplejjn. Efter det bär det av mot redaktionen för insamling av plastinstrument och en extra skärm så att vi kan lira #Bad Company 2 med varandra på varsin krysslåda. Xbox 720, liksom. En tur förbi apoteket Röda Näsan säkrar drycken som ska skölja ner de kassar med bacon som ska inhandlas. Kanske en liten lime för att slippa skörbjuggen.

Om jag tycks vara lite uppspelt är det bara halva sanningen. Är tillfälligt dum i huvudet efter e timmes ocr-nummerläsning och alldeles för många avsnitt Lost istället för sömn under dagen. Den lille terroristen som ska bära vidare mitt ädla DNA däckade dessutom 18:00 idag så jag räknar kallt med att han vill upptäcka världen redan innan tuppen rensar strupen. Således är det dags att binga. Räkna med frenetiskt mobilbloggande de kommande dygnen. På egen risk.

#blogg


signatur
Medlem
Inför Gamathon 2K10

Kan ni inte dra upp en livestream med webcam?

Skägg.
10 Chambers

There is evil there that does not sleep


signatur
Medlem

Vi kan göra detta till värsta eventet! Live stream med kommentatorer, livebetting, t-shirtar och självklart muggar!

1
Skriv svar