Träffa spionen hos FZ

Robot
Medlem
Träffa spionen hos FZ

En av dom bästa de gjort


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Inaktiv

Underbart!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

"he will f*ck us!"

Medlem

Hahaha, fan vad stört roligt:D

Medlem

Filmen är ju hur störtskön som helst, Valve borde få enbart massa poäng för deras TF 2 Filmer. Helt otroligt, och jobbet med dem och allt.

Dem visar att dem verkligen bryr sig om sina spelare. Funderar själv på att köpa detta spel nu, men skulle ju vilja ha en Trial och testa det =/


signatur

The King is Back

Jag vill inte låta som en riktig tråkmåns, men slutet sabbar den verkligen lite för mig. Det börjar underbart bra, men det sista skämtet som görs är fantasilöst jämfört med allt tidigare och hur det sedan avslutas faller platt.

Jag tänker inte överanalysera det, den är störtskön men känslan av att de ville göra en lite längre sketch men fick slut på tid finns absolut där.

Oavsett, helt lysande. GG Valve.

Medlem

hahahaha "he will turn red any second now, any second now. Look! O wait thats blood." Man måste ju bara älska Valve!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Hahahahahahahahahahaha! Klockrent, garvade ganska grovt.


signatur

// Peace

Inaktiv
Medlem

Haha!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av FortuN:

Filmen är ju hur störtskön som helst, Valve borde få enbart massa poäng för deras TF 2 Filmer. Helt otroligt, och jobbet med dem och allt.

Dem visar att dem verkligen bryr sig om sina spelare. Funderar själv på att köpa detta spel nu, men skulle ju vilja ha en Trial och testa det =/

Det är ju inte så att du blir utfattig om du köper TF2 precis
[http://store.steampowered.com/app/440/]

Ryktena säger att patchen kommer på torsdag för att sedan följas av en trial/gratis helg (igen), så du får chansen att testa redan denna helg troligtvis.

[http://exophase.com/industry/valve-team-fortress-2-sniper-spy...]

"Valve confirmed today that the massive sniper-spy dual class update is scheduled to hit Steam this coming Thursday. In keeping with tradition, this update will be followed by a free weekend."


signatur

/LeoN_sWeMoB (Quake1) aka [IFS] LeoN (Tribes1-2) aka FF|LeoN (BF1942) aka Don.LeoN (TF2/L4D1-2/BF:BC2)

Medlem

Det spionen säger i slutet måste ju vara "My pretty flower", min fina blomma. Låter som det!

Fast det är på franska såklart.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

VARFÖR fungerar det inte att se filmer längre på Fz för mig ? :'(


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Team Fortress 2 Copyright Lololol - A Valve Picture

Wtf?

1
Skriv svar