3D Realms lever

Medlem
3D Realms lever

Det har sagts innan men jag tänker säga det igen:

"Always bet on Duke, ALWAYS!"
The dream is still alive!

Medlem

Jag kände precis en varm känsla i kroppen :3

Sen kan Take-Two ta och lägga av med sina barnsligheter.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Always...


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

det var som fan, härligt! men nu måste 3d realms inse att, nu jävlar måste dem nötta ihop ett duke spell snabbt som fan, för det kommer säljas som fan, dem kan inte bara förlänga det bara. 13års längtan, fanns kommer drägla över det..

Medlem
Medlem

LMAO; det var ju inte väntat... *sarkasm*


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Win! Krävs bara att de släpper DNF den är de rika som fan och kan anställa mer folk igen.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Kan ju vara så att dom skrotat DNF och väntar på "riots" via internet. Och när sen t.ex Take2 får en massa hot-mail, så går dom med och lägger ut pengarna som krävs för att spelet blir klart och helt plötsligt är alla anställda igen.
Eller så lär dom bara skrot DNF helt o hållet och licensiera ut det till någon annan som någon skulle vilja pröva göra spelet. Dvs kommer spelet komma om 5år+

Medlem

Det var ju verkligen jättesvårt att genomskåda.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Kan ju vara så att dom skrotat DNF och väntar på "riots" via internet. Och när sen t.ex Take2 får en massa hot-mail, så går dom med och lägger ut pengarna som krävs för att spelet blir klart och helt plötsligt är alla anställda igen.
Eller så lär dom bara skrot DNF helt o hållet och licensiera ut det till någon annan som någon skulle vilja pröva göra spelet. Dvs kommer spelet komma om 5år+

Isåfall tror jag mer på det senare alternativet. Det börjar bli överfullt av konspirationsteorier nu. Take2 har redan ärrat sitt rykte tillräckligt bland Duke-fansen, så att de skulle vika sig för hotbrev e. dyl. är föga troligt.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Åhh han bor i Härnösand. ^ ^


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Det här var ju knappast en överraskning allt det här känns ju bara som ett gigantiskt PR jippo.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

inte direkt förvånad heller...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

var det någon annan som blev sommarglad att se en DLK referens på FZ?

Medlem

Sådär ja, visste det nästan... Ge oss DNF nu!! Gärna en ny trailer på årets E3 som plåster på såren!

Medlem

Always, så jävla underbara nyheter.

Inaktiv

Snart säger dom att duke nukem forever är nästan färdigt och det kommer till slutet av sommaren. Tror iallefall att dom tog situationen till sin fördel och fick lite PR.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Nu kan vi ju bara vänta på att alla frivilliga som vill hjälpa till med att slutföra projektet gratis, ska komma o anmäla sig till 3d realms.

Medlem
Medlem

Det är säkert redan klart! det var därför de sa upp alla som jobbade där. hoppas, hoppas!!!

Om det kommer ut så kommer jag köpa två ex!

Medlem
Skrivet av najtrows:

var det någon annan som blev sommarglad att se en DLK referens på FZ?

:up::heart:

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Det här var ju knappast en överraskning allt det här känns ju bara som ett gigantiskt PR jippo.

Medlem

Jag blev också väldigt lättad av att höra det här


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:

Jag kände precis en varm känsla i kroppen :3

Indeed. Underbar nyhet !

Inaktiv

Vad spelar det för roll om 3D-realms fortfarande existerar om dom ändå behövde sparka alla som jobbade på DNF? Jag menar trilogin som Apogee arbetar på skulle ju ändå släppas så jag förstår inte riktigt varför alla är så glada över det här...


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Det var väl fint då, för då har man ju nått att vänta på i 13 år till.

Medlem

Blev någon faktiskt överraskad?

Medlem

ALWAYS BET ON DUKE!!!

Medlem

om de hade ett fullt team innan och ändå inte fick något gjort på mer än 10 år varför ska det bli skillnad på ett mindre team nu ? ska vi höra nästa gång nåt händer om femtioelva år igen eller..

12
Skriv svar