Machinima film (av mig :P)

Medlem
Machinima film (av mig :P)

Tänkte bara posta en liten film som jag hållit på med de närmsta dagarna. Filmen är gjord i Armed Assault och hela processen tog 3 dagar.
Filmen blev färdig igår och hittils har bara 2 röstat så jag skulle uppskatta om ni kunde göra det också.

http://www.youtube.com/watch?v=nhDsxXLcA6Q

Det här är i stort sett ett "one man" job, min brorsa hjälpte till lite med styrning men annars är det jag som filmat, redigerat och gjort musiken till filmen


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Orkade inte se igenom hela filmen, var inte helt pjåkigt filmat, så du har väl lite talang iallafall
Men ljudet får du klippa till bättre, men om vi utgår från att det är din första machinima är den ju medioker


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Okej, det var väl fin kritik, synd att du inte såg hela dock...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Kollade igenom den. Var lite halv tråkig och vissa scener var lite väl långa.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Jag hoppade av när

den där gubben som lyssnade på Paint it Black plötsligt såg två bilar och hoppade ut ur sin egen och gick ut på fältet. varför skulle han göra så? Jag var så hopplöst borta så det fick räcka för mig.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar