Madden NFL 2010 uppvisat

Robot
Medlem
Madden NFL 2010 uppvisat

Madden förgyllde min uppväxt och det som verkligen var bra med det var att även en som inte direkt spelat det förut (men kunde am. fotboll förstås) kunde ta upp en kontroll, välja ett bättre lag och det blev ändå lite match.

Jag köpte 09´an efter att inte spelat Madden på kanske 6-7 år och till min besvikelse upptäckte jag att spelglädjen var borta. Det var sjukt avancerat att få till ett bra spel, nästan så att en FB dive i mitten inkluderade nio knapptryckningar för att ens få gain på den.

Någon mer än mig som upplever det så?

10:an ser dock sjukt snygg ut, men det här att bara glassa en match, dricka några pivo med polarna och skratta verkar vara helt borta. Man måste spendera sjukt mycket tid för att ens bli halvbra, och man måste sitta på nålar och vara tokfokuserad.

Medlem
Skrivet av Naglfar:

10:an ser dock sjukt snygg ut, men det här att bara glassa en match, dricka några pivo med polarna och skratta verkar vara helt borta. Man måste spendera sjukt mycket tid för att ens bli halvbra, och man måste sitta på nålar och vara tokfokuserad.

Kanske är Wii-versionen något för dig? Det är väldigt inriktad på partyspelande.

Medlem

Naglfar
Jag kört både madden 08 och 09 och kommer köpa 10an i augusti så klart.
tycker 09 hade enormt mycke bättre spel känsla än 08.
men du har inte kört på 6-7 år säger du så då har du nog missat den delen precis som fifa och nhl spelen gjorde där nån gång vi alla som spela fifa/nhl slutet av 90-talet vet om hur enkelt de var det fanns bara passa/skjuta/glid tackla typ sedan kom det nån gång på 2000talet att det fanns sjukt många knappar i dessa spel.

Men jag gillar madden spelen tycker dom är rätt enkla men så spelar jag bara QB också då jag gillar den positionen bäst

1
Skriv svar