3D Realms: Vi fick inga pengar

Robot
Medlem
3D Realms: Vi fick inga pengar

Börjar bara bli tjatigt nu.

Medlem

Jag hoppas på att skiten läggs ner och att det på något mirakulöst vis löser sig så vi får spelet nån gång :/

Medlem
Medlem

Who the fuck cares. Duke är gammal och glömd.

Medlem

Ge Take-Two källkoden så kan 3D-Realms gå i graven sedan.. Hade man lagt mer fokus på att göra klart skiten så hade det kanske inte tagit 13 år och blivit så jävla dyrt.

Medlem
Skrivet av Ymer:

I Massmord


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

att alla blir glada och släpper ut spelat

Medlem
Skrivet av Rafner:

Who the fuck cares. Duke är gammal och glömd.

Jag har sett bättre troll i mitt liv.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Ge Take-Two källkoden så kan 3D-Realms gå i graven sedan.. Hade man lagt mer fokus på att göra klart skiten så hade det kanske inte tagit 13 år och blivit så jävla dyrt.

Gör källkoden öppen istället, så kanske spelet blir klart om ett år.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Men fan, eftersom dom inte har pengar att fortsätta utveckling, varför inte sälja källkoden för en hel jäkla massa och förtidspensionera sig? :< Skulle jag gjort! Så får hela världen njuta av spelet också.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ja, precis de kunde bara sälja källkoden, De är Idioter eller giriga.
Vem fan bryr sig om spelet, verkar vara ett skämt och dömd att inte komma ut alls.

Medlem

VILL HA DUKE NUKEM!!!!

Medlem

Ge take 2 källkoden o hela skiten... Så det kommer ut nån gång.

Medlem

suck. gör klart spelet lr låt oss alla glömma skiten


signatur

//monster

Medlem
Medlem

Vet inte vem man ska tro, alla fall mindre tror man på 3drealms skitsnack genom alla år.

Medlem

Jag är nog en av dom få här som faktiskt vill att Duke Nukem Forever ska släppas! Fast det lär väl aldrig hända.


signatur

ROCKSTAR ÄR BÄST!

Medlem

Ge take-two källkoden och rättigheterna så dom kan göra ett nytt Max Payne/DNF coop spel

Medlem

För själva spelets skull är det helt klart bäst om utvecklingsteamet som jobbat på det hittills (dvs 3D Realms) får färdigställa det.

Såvida inte 3D Realms har varit oerhört duktiga på att dokumentera all kod och design så är det alltid svårt att ta över någon annans kod - om den dessutom inte är riktigt klar, och dem som man tar över den från inte riktigt samarbetsvilliga - så är det ingen lätt uppgift. Risken är stor att det hade påverkat slutprodukten.

Så jag hoppas att T2 och 3DR reder ut det och att det kommer ett DNF till slut - i 3DRs regi.

Å andra sidan så tycker man ju också att de borde ha blivit färdiga med spelet efter max 10 år...

Medlem

Haha, fyfan vad de är fjantiga. De kanske ska satsa på något annat än en shooter för tolvåringar?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av vicecitylife:

Jag är nog en av dom få här som faktiskt vill att Duke Nukem Forever ska släppas!

Den mängd som väntat i 13 år försvann plötsligt, eller?

Det var det dummaste jag läst i år.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av vicecitylife:

Jag är nog en av dom få här som faktiskt vill att Duke Nukem Forever ska släppas!

Den mängd som väntat i 13 år försvann plötsligt, eller?

Det var det dummaste jag läst i år.

Jag menade i den här tråden, inte på hela FZ!
Klart jag förstår att dom som har väntat sen 3D realms började utveckla det fortfarande vill ha det.


signatur

ROCKSTAR ÄR BÄST!

Medlem

GE MIG DUKE!!!!

Inaktiv

När det släpps kommer det sätta en helt ny ribba för 3D Action, precis som det gjorde när Duke Nukem 3D släpptes. Det var lite snyggare än doom, lite coolare vapen, bättre ljud och musik.

Jag trodde det skulle komma strax efter doom 3 och kicka skiten ur det, men det tog längre tid, är det nu ID-Tech 5 man väntar ut? Skulle inte förvåna mig. Låt doom4 komma, låt folk förundras, låt duke nukem 4 ever komma och låt folk häpna!

Se till och få in lite pengar i 3Drealms igen så det blir färdigt!

Let the games begin!

Till dem som inte vill spela eller se det klart:

en duke-klassiker :

You are an inspiration for birth controll!

Medlem

jag hoppas på en torrent beta kod så alla får prov spela den ofärdiga versionen, de e vad jag hoppas på, hade tom köpt spelet om den såldes ofärdigt. helt ärligt, ja e trött på allt de här vill ba spela de o inget mer, skiter i hur allt annat går, ge oss spelet, även om vi får betala ngt slant för det. sen får de göra va i fasiken de vill!

Medlem

Ge källkoden till Uwe Boll eller nått!

Medlem

3DRealms kan gå och självdö, alla skulle tjäna på det.


signatur
Medlem

Hur jag vill att det ska sluta?

Jag vill att nån gör klart liret för i helvete!!


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Är det bara jag som inte förstår varför folk som är helt ointresserade av spelet fortfarande efter snart 13 år kommenterar nyheterna om det?
Är det inte dags för kritikerna att släppa DNF och leta upp andra saker att hacka på?

För egen del har jag inga som helst problem med att FZ följer upp en historia, särskilt när det faktiskt finns massor med människor som är intresserade.

12
Skriv svar